*mompelt iets over mods..quote:Op zondag 9 juli 2006 12:53 schreef Ordinair het volgende:
Waarom draait dit topic op een gegeven moment altijd uit richting Feyenoorders?

Wat doen de mods niet goed volgens jou?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
*mompelt iets over mods..
Mgoed, ik ben zo benieuwd naar de opstelling van Ten Cate in het eerste echte duel

Te weinig bans uitdelenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat doen de mods niet goed volgens jou?

Uhhuquote:

Het is pas zijn vijfde kans om te tonen dat 'ie wel normaal kan posten. Het duurt dus nog wel een tijdje eer we 'm permanent kwijt zijn. En dan nog, zal 'ie met kerst wel weer met een algemeen pardon op VBL worden toegelatenquote:

Als zij van de dertig berichten die je post er 25 quoten met één of andere domme opmerking als antwoord is het ook aan de mods om op te treden. Zeker als er in bepaalde gevallen al eens mensen een ban hebben gehad en niet bepaald hun leven beteren...quote:Op zondag 9 juli 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we nou als NSB'ers mekkeren dat die mannetjes allemaal maar gebanned moeten worden? Reageer nou gewoon eens niet op ze.

Ik ook niet. Het stinkt daar.quote:

Niet zo overdrijven. Het valt allemaal best mee. Als Dirk iets normaals post en ontopic, krijgen we nog vijf reacties met "optiefen naar je eigen topic" oid.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als zij van de dertig berichten die je post er 25 quoten met één of andere domme opmerking als antwoord is het ook aan de mods om op te treden. Zeker als er in bepaalde gevallen al eens mensen een ban hebben gehad en niet bepaald hun leven beteren...

Dan is het begrip wat ontopic is voor veel uitleg vatbaar. Net zoals dat deze discussie hier niet thuis hoort. Dus laten we maar verder gaan met de intentie van dit topic. En dat is niet wat wij in de laatste posts aan het doen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven. Het valt allemaal best mee. Als Dirk iets normaals post en ontopic, krijgen we nog vijf reacties met "optiefen naar je eigen topic" oid.

Dit is niet ontopic nee, maar er moet wel iets gebeuren toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan is het begrip wat ontopic is voor veel uitleg vatbaar. Net zoals dat deze discussie hier niet thuis hoort. Dus laten we maar verder gaan met de intentie van dit topic. En dat is niet wat wij in de laatste posts aan het doen zijn.![]()

Mja, maar jij bent de mod. En als jij een bepaalde mening bent toegedaan aangaande dit topic en het gedrag van bepaalde mensen, dan kunnen wij daar moeilijk verandering in aanbrengen. Jij hebt het laatste woord immers...quote:Op zondag 9 juli 2006 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is niet ontopic nee, maar er moet wel iets gebeuren toch?

Gaat er dan echt geen lichtje branden als je ziet dat er weer een topic in zo'n discussie uitdraait, terwijl dezelfde users die hier posten zich in de topics van Feyenoord en PSV wel weten te gedragen? Aan wie ligt het dan, aan de users hier of aan die ene user die hier ondanks diverse bans blijft zuigen?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we nou als NSB'ers mekkeren dat die mannetjes allemaal maar gebanned moeten worden? Reageer nou gewoon eens niet op ze.

Een mod moet ook open staan voor de meningen van anderen, en zich inleven in anderen.. Dit topic wordt meer dan eens verziekt door die kakkerlakken, maar goed, laten we ontopic gaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mja, maar jij bent de mod. En als jij een bepaalde mening bent toegedaan aangaande dit topic en het gedrag van bepaalde mensen, dan kunnen wij daar moeilijk verandering in aanbrengen. Jij hebt het laatste woord immers...

wat versta jij dan onder normaal posten?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
twi, zoals ik al zei. Als DK of een andere feyenoorder hier iets post, gaat het fout. Terwijl er gewoon normaal wordt gepost. Dan moet er weer een troll richting feyenoord komen, etc. Het is van beide kanten.

Stekelenburgquote:Op zondag 9 juli 2006 13:38 schreef dedeur het volgende:
Het grote opstellingen posten is nog niet aangevangen, of heb ik dat al gemist?

Een doodnormale reactie op een nieuwsbericht. Ik heb even geen zin om terug te gaan zoeken, maar het is echt zo. Dus laten we eens afspreken niet op elke reactie van feyenoorders te reageren. Als ze een troll plaatsen zijn de mods er snel genoeg bij. Het werkt van beide kanten, toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
wat versta jij dan onder normaal posten?

Wat doet een reclamebord van Velsen Noord in Watergraafsmeer? :|quote:

Andere Feyenoorders kan ik nog wel verdragen hoor. daaan is wat mij betreft gewoon welkom, ook al kan 'ie op zijn tijd echt wel de wind van voren verwachten. Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij vind dat DK in dit topic normaal post, terwijl jij zelf de eerste bent die op 'm reageert?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
twi, zoals ik al zei. Als DK of een andere feyenoorder hier iets post, gaat het fout. Terwijl er gewoon normaal wordt gepost. Dan moet er weer een troll richting feyenoord komen, etc. Het is van beide kanten.

quote:Op zondag 9 juli 2006 13:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat doet een reclamebord van Velsen Noord in Watergraafsmeer? :|
Mijn dorp sponsort Ajax! JOS

touchequote:Op zondag 9 juli 2006 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Andere Feyenoorders kan ik nog wel verdragen hoor. daaan is wat mij betreft gewoon welkom, ook al kan 'ie op zijn tijd echt wel de wind van voren verwachten. Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij vind dat DK in dit topic normaal post, terwijl jij zelf de eerste bent die op 'm reageert?
/edit: Dat je zou moeten zoeken naar een normale post van 'm in deze reeks zegt w.m.b. al meer dan genoeg.

Als hij niet normaal post, reageer ik daarop en geef ik dat achter ook aan bij de VBL mods. Vaak genoeg wordt er echter te fel op hem gereageerd.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Andere Feyenoorders kan ik nog wel verdragen hoor. daaan is wat mij betreft gewoon welkom, ook al kan 'ie op zijn tijd echt wel de wind van voren verwachten. Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij vind dat DK in dit topic normaal post, terwijl jij zelf de eerste bent die op 'm reageert?

----------------------van Duin-------------------------quote:Op zondag 9 juli 2006 13:38 schreef dedeur het volgende:
Het grote opstellingen posten is nog niet aangevangen, of heb ik dat al gemist?

Beschermde status, tsja. Ik ben er niet zo voor, laat gewoon maar iedereen iedereen kunnen loten, maakt de beker alleen maar interessanter. Al denk ik dat Talpa er wel blij mee is.quote:Ajax krijgt in 2e ronde KNVB-beker beschermde status
BRON: KNVB.nl
Ajax geniet in de tweede ronde KNVB beker 2006-2007 een beschermde status. Ajax kan niet loten tegen ploegen die Europees voetbal spelen (PSV, FC Groningen, AZ, Feyenoord, SC Heerenveen) en de twee ploegen die de Intertoto play-off finale speelden (Vitesse en FC Twente). Vanaf de 3e ronde is er een open loting. In de eerste ronde spelen 48 amateurverenigingen om 24 plaatsen in de 2e ronde. De 38 betaald voetbalorganisaties en de 2 beloftenteams (Jong AZ en Jong RKC) stromen de 2e ronde in.
Indien in de 2e ronde een amateurvereniging en een betaald voetbalclub tegen elkaar uitkomen, heeft de amateurvereniging daarbij altijd het thuisrecht. De finale wordt op zondag 6 mei om 18.00 uur ,op een door de KNVB te bepalen locatie gespeeld. Het bestuur betaald voetbal behoudt zich echter de vrijheid om de finale in een uit- en thuiswedstrijd op een nader te bepalen datum te laten spelen. Talpa zendt de bekerduels uit.
Heb nog nooit andere geruchten gehoord over Grygera, dus ik denk dat het heel moeilijk wordt om hem voor 5 miljoen te laten vertrekken. Misschien een Engelse club (Chelsea 2: Portsmouth misschien wat voor 'm?), maar ik denk dat we hier weer flink verlies op zullen draaien.quote:Grygera en Trabelsi wachten met spanning op uitspraak in Italiaans schandaal
Maandag zal er in Italie uitspraak gedaan worden in de zaak tegen Juventus, AC Milan, Fiorentina en Lazio Roma. Dan wordt duidelijk of er clubs en zo ja welke clubs verplicht degraderen naar de tweede of zelfs derde divisie. Indien dat gebeurt zullen die clubs geen geld hebben voor dure investeringen en salarissen. Zowel Grygera als Trabelsi lijken op de uitspraak te wachten. Trabelsi zou een afspraak hebben met een Italiaanse club. Zowel AC Milan als Juventus werden nadrukkelijk genoemd. Voor Grygera geldt eigenlijk hetzelfde. Hij mag weg bij Ajax. Lange tijd werd hij met Juventus in verband gebracht, de laatste dagen in Italie ook met AC Milan. Volgens Italiaanse media mag hij voor 5 miljoen euro weg bij Ajax.

Ok, niks gezegd in dat geval... En nu houd ik er over op.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben WK mod, dus hier gewoon poster. Alleen moeten jullie het met me eens zijn dat er hier gewoon iets moet gebeuren, en dat lossen we niet op met het bannen van DK.

jullie weten dat DK vaak hier onrust aan het stoken is, zodra hij dat doet ban hem dan gelijk. maar daar zijn jullie wel wat laf mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:

Dat wel maar The Hunt mag natuurlijk geen aanvoerder worden. Een jonge speler belasten met de band, kan funest zijn voor een speler. Zie Heitinga.quote:

quote:Op zondag 9 juli 2006 14:15 schreef Jasza het volgende:
Straks krijgen we een thuiswedstrijd tegen een amateurclub in de 2e ronde van de beker
quote:Indien in de 2e ronde een amateurvereniging en een betaald voetbalclub tegen elkaar uitkomen, heeft de amateurvereniging daarbij altijd het thuisrecht.

Beter lezenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:15 schreef Jasza het volgende:
Straks krijgen we een thuiswedstrijd tegen een amateurclub in de 2e ronde van de beker

nou....quote:Op zondag 9 juli 2006 14:21 schreef JeroenV het volgende:
Vroeger was nog eens UDI '19 in de Arena om te beker. Zal ook vol gezeten hebben

Ik meen dat er iets van 25 bussen uit dat dorp kwam. Arena zat redelijk vol kan ik me nog herinneren.quote:

9-0quote:Op zondag 9 juli 2006 14:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik herinner me het weer vaag.
Hoeveel werd het ook al weer?

8 Jaar alweerquote:Op zondag 9 juli 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
'Vroeger', zolang is het nog niet eens geleden. Paar jaartjes maar hoor.

98 tochquote:Op zondag 9 juli 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
'Vroeger', zolang is het nog niet eens geleden. Paar jaartjes maar hoor.

Je ziet net 3 goalsquote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Black-Death het volgende:
http://www.ultrasuid.com/video/josajax.rar Samenvatting JOS - Ajax

Daarvoor moet je bij AT5 zijnquote:

quote:Ten Cate maakt aanvoerder 'in de loop van de week' bekend 9 juli 2006
Ondanks de magere productie van zijn ploeg toonde Ajax-trainer Henk ten Cate zich tevreden na afloop van het oefenduel met JOS/Watergraafsmeer (1-5 winst). De oefenmeester gebruikte de wedstrijd met name om de nieuwe spelers en enkele jongelingen aan het werk te zien. "Ik ben tevreden als het hele team na zo'n zware week in de eerste wedstrijd veel inzet toont", zei Ten Cate. "Ik heb vandaag bovendien mooie goals gezien."
Henk ten Cate: 'Ik heb een keuze gemaakt ten aanzien van het aanvoerderschap' Spits Klaas-Jan Huntelaar startte het duel met de aanvoerdersband om de bovenarm. Ten Cate wenste daar nog geen verregaande conclusies aan te verbinden. "Al zegt het wel iets dat Klaas-Jan aanvoerder wil zijn, de verantwoordelijkheid wil nemen", aldus de coach op de officiële website van Ajax. "Ik heb een keuze gemaakt ten aanzien van het aanvoerderschap", zegt Ten Cate op zijn beurt op de website Highlow.nl. "Maar daar kom ik in de loop van de week nog op terug."
"De komende wedstrijden ga ik kijken hoe vooral ook de vijf, zes jonge jongens in de groep zich manifesteren", zei Ten Cate over het meespelen van Marco van Duin, Jan Vertonghen, Rydell Poepon en Jeffrey Sarpong. "Een wedstrijd als deze zegt helemaal niks, heeft voor ons heel weinig waarde. Dit is vooral leuk om de mensen die hier op afkomen, iets te laten zien. Wat dat betreft ook complimenten voor JOS, een perfecte gastheer. Al met al ben ik zeer tevreden gezien de arbeid die we deze week verricht hebben."

12 juli speelt Ajax ook nog in De Lutte tegen vierdeklassers SV De Lutte. Op de velden van deze vereniging traint Ajax ook de rest van de week.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef Ordinair het volgende:
Dinsdag. ABS..
ABS - AFC Ajax
Di. 11 juli, 19.30 uur
Sportpark "Looënk"
HHC Hardenberg - AFC Ajax
Do. 13 juli, 19.00 uur
Sportpark De Boshoek
v.v. Bennekom - AFC Ajax
Za. 15 juli, 15.00 uur
Sportpark De Eikelhof
s.v. Spakenburg - AFC Ajax
Di. 18 juli, 19.30 uur
Sportpark De Westmaat

Als ik z'n uitspraken zo lees denk ik serieus dat hij een seizoen naar Amsterdam komt.quote:Beslissing Patrick Vieira na WK-finale
Zondag 9 juli, door ST, Madrid/Parijs, 01.19u GMT+01.00, La Gazzetta dello Sport/Le Parisien
Patrick Vieira zal na de WK-finale van vanavond een definitieve beslissing gaan maken over zijn toekomst. "Eerst speel ik een finale. Een WK-finale nog wel! Mag de rest even wachten?" antwoordde Vieira op een vraag van het Franse dagblad Le Parisien.
De middenvelder, die mogelijk met Juventus naar de Serie B of C zal degraderen, schijnt nog steeds open te staan voor een vertrek naar Amsterdam op huurbasis. Het gerucht, dat er ook wederzijds interesse bestaat tussen Vieira en Real Madrid, wist trainer Fabio Capello inmiddels te ontkrachten. Op de vraag van het Italiaanse La Gazzetta dello Sport, of Vieira naar Madrid komt, antwoordde hij namelijk: “Niet voor iedereen is plaats bij Real”.
Martin van Geel lijkt het initiatief nog steeds bij de Fransman te leggen. In diverse binnenlandse media heeft hij laten weten dat Vieira pas een optie wordt als hij zich bij Ajax meldt.

Gabri - Vieira - Sneijder.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Aannemende dat Vieira dan een basisplaats krijgt, wie moet er dan uit?

ja maar Roger dan?quote:

Daarom hebben alle italiaanse kranten het erover.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Komop zeg, Vieira is toch helemaal geen issue meer? Dat is gewoon een verzinsel van Hugo Borst geweest.

Waarom ontkent Vieira het dan niet? Ontkennen en liegen is toch de tactiek tegenwoordig. Ik zie serieus kansen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Komop zeg, Vieira is toch helemaal geen issue meer? Dat is gewoon een verzinsel van Hugo Borst geweest.

Sneijder in de basis. Dat is ondertussen ook een dragende speler geworden hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom hebben alle italiaanse kranten het erover.
Vieira - Gabri - Roger..En Sneijder invaller.

Zo zal het dan ook gebeuren.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:19 schreef JeroenV het volgende:
Het kan misschien ook zo zijn dat hij een jaartje uitgeleend wordt, maar daarna terug keert?

quote:Op zondag 9 juli 2006 19:17 schreef twi het volgende:
Volgens mij overschatten Italiaanse kranten de mogelijkheden van clubs als Ajax. Vieira zal bij Juventus zo'n 4 a 5 miljoen euro per jaar verdienen, as het niet meer is. Ajax kan daar nog geen kwart van betalen, en dus heeft Juventus er amper wat aan.

maak me nou niet gek nashquote:

Laat ik het zo zeggen: Ajax gaat echt niet veel meer dan anderhalf miljoen neerleggen voor Vieira. Stel dat zijn salaris 5 miljoen is, zit ik er met 1,25 miljoen euro toch nog redelijk in de buurtquote:

quote:

Misschien overschat hij ook de middelen van Ajaxquote:Op zondag 9 juli 2006 19:30 schreef Nashje het volgende:
[..].
Maar als Vieira zelf naar Ajax wil komen. Dan beseft hij toch ook wel dat hij salaris moet inleveren.

Lijkt me niet. Hij kent Ajax ook wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien overschat hij ook de middelen van Ajax![]()

Hij kiest niet domweg een Nederlandse topper die al een tijdje geen europese topper meer is. Hij baseerd het op historie en kracht van de club, dus het geld kan hem denk ik ook niet heel veel schelen.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien overschat hij ook de middelen van Ajax![]()

quote:Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef jna het volgende:
Alleen in de Serie B maakt Ajax een heel klein kansje

idd want dat is de enige manier waardoor vieira 1 jaar wordt verhuurd.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef jna het volgende:
Alleen bij Serie B maakt Ajax een heel klein kansje

Maar wel Wereld Kampioen wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
juventus in de serie C![]()
milan serie B![]()
kutclubs

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |