abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juli 2006 @ 12:52:07 #101
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_39655970
Kijk het zit zo. Eigenlijk is elke Feyenoorder diep in zijn hart voor Ajax.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  zondag 9 juli 2006 @ 12:53:22 #102
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_39655999
Waarom draait dit topic op een gegeven moment altijd uit richting Feyenoorders?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_39656021
Omdat jullie te snel uit de tent te lokken zijn. Laat die mannetjes nou lekker hier posten, negeer ze gewoon.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_39656165
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:53 schreef Ordinair het volgende:
Waarom draait dit topic op een gegeven moment altijd uit richting Feyenoorders?
*mompelt iets over mods..

Mgoed, ik ben zo benieuwd naar de opstelling van Ten Cate in het eerste echte duel
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_39656189
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:00 schreef Black-Death het volgende:

[..]

*mompelt iets over mods..

Mgoed, ik ben zo benieuwd naar de opstelling van Ten Cate in het eerste echte duel
Wat doen de mods niet goed volgens jou?
In Southern Sun
pi_39656233
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat doen de mods niet goed volgens jou?
Te weinig bans uitdelen
pi_39656575
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Te weinig bans uitdelen
Uhhu
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 9 juli 2006 @ 13:18:18 #108
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39656622
Het is idd erg vermoeiend dat bepaalde feyenoorders zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen in dit topic.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 9 juli 2006 @ 13:18:43 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39656633
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Te weinig bans uitdelen
Het is pas zijn vijfde kans om te tonen dat 'ie wel normaal kan posten. Het duurt dus nog wel een tijdje eer we 'm permanent kwijt zijn. En dan nog, zal 'ie met kerst wel weer met een algemeen pardon op VBL worden toegelaten
pi_39656650
Gaan we nou als NSB'ers mekkeren dat die mannetjes allemaal maar gebanned moeten worden? Reageer nou gewoon eens niet op ze.
In Southern Sun
  zondag 9 juli 2006 @ 13:21:37 #111
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39656709
Dat blijft moeilijk, jezelf inhouden op de domheid van dirkje
Porcupine Tee - Normal
pi_39656715
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we nou als NSB'ers mekkeren dat die mannetjes allemaal maar gebanned moeten worden? Reageer nou gewoon eens niet op ze.
Als zij van de dertig berichten die je post er 25 quoten met één of andere domme opmerking als antwoord is het ook aan de mods om op te treden. Zeker als er in bepaalde gevallen al eens mensen een ban hebben gehad en niet bepaald hun leven beteren...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 9 juli 2006 @ 13:22:06 #113
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39656719
Ik erger me meer aan tvp's als aan Dk en Daan
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 9 juli 2006 @ 13:23:18 #114
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39656746
Die tvp's zoals AJAAAX e.d zijn allang uitgebannen. Nou nog het uitbannen van dat ongedierte hier.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 9 juli 2006 @ 13:23:27 #115
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39656749
ik kom bijna nooit in hun topics
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 9 juli 2006 @ 13:24:05 #116
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39656757
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:23 schreef Houniet het volgende:
ik kom bijna nooit in hun topics
Ik ook niet. Het stinkt daar.
Porcupine Tee - Normal
pi_39656780
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Als zij van de dertig berichten die je post er 25 quoten met één of andere domme opmerking als antwoord is het ook aan de mods om op te treden. Zeker als er in bepaalde gevallen al eens mensen een ban hebben gehad en niet bepaald hun leven beteren...
Niet zo overdrijven. Het valt allemaal best mee. Als Dirk iets normaals post en ontopic, krijgen we nog vijf reacties met "optiefen naar je eigen topic" oid.
In Southern Sun
pi_39656866
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven. Het valt allemaal best mee. Als Dirk iets normaals post en ontopic, krijgen we nog vijf reacties met "optiefen naar je eigen topic" oid.
Dan is het begrip wat ontopic is voor veel uitleg vatbaar. Net zoals dat deze discussie hier niet thuis hoort. Dus laten we maar verder gaan met de intentie van dit topic. En dat is niet wat wij in de laatste posts aan het doen zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 9 juli 2006 @ 13:28:25 #119
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_39656875
En terecht lijkt me? Als hij bijna elke reactie iets onnuttigs lult.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_39656890
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:27 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan is het begrip wat ontopic is voor veel uitleg vatbaar. Net zoals dat deze discussie hier niet thuis hoort. Dus laten we maar verder gaan met de intentie van dit topic. En dat is niet wat wij in de laatste posts aan het doen zijn.
Dit is niet ontopic nee, maar er moet wel iets gebeuren toch?
In Southern Sun
pi_39656919
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit is niet ontopic nee, maar er moet wel iets gebeuren toch?
Mja, maar jij bent de mod. En als jij een bepaalde mening bent toegedaan aangaande dit topic en het gedrag van bepaalde mensen, dan kunnen wij daar moeilijk verandering in aanbrengen. Jij hebt het laatste woord immers...
pi_39657039
Ik ben WK mod, dus hier gewoon poster. Alleen moeten jullie het met me eens zijn dat er hier gewoon iets moet gebeuren, en dat lossen we niet op met het bannen van DK.
In Southern Sun
  zondag 9 juli 2006 @ 13:37:04 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39657078
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat er dan echt geen lichtje branden als je ziet dat er weer een topic in zo'n discussie uitdraait, terwijl dezelfde users die hier posten zich in de topics van Feyenoord en PSV wel weten te gedragen? Aan wie ligt het dan, aan de users hier of aan die ene user die hier ondanks diverse bans blijft zuigen?

Als ik dan een NSB'er ben, so be it, als ik een banknopje had wist ik het wel.
  zondag 9 juli 2006 @ 13:38:53 #124
145741 dedeur
opendichtopendicht
pi_39657123
Het grote opstellingen posten is nog niet aangevangen, of heb ik dat al gemist?
Op slot!
pi_39657129
twi, zoals ik al zei. Als DK of een andere feyenoorder hier iets post, gaat het fout. Terwijl er gewoon normaal wordt gepost. Dan moet er weer een troll richting feyenoord komen, etc. Het is van beide kanten.
In Southern Sun
pi_39657146
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mja, maar jij bent de mod. En als jij een bepaalde mening bent toegedaan aangaande dit topic en het gedrag van bepaalde mensen, dan kunnen wij daar moeilijk verandering in aanbrengen. Jij hebt het laatste woord immers...
Een mod moet ook open staan voor de meningen van anderen, en zich inleven in anderen.. Dit topic wordt meer dan eens verziekt door die kakkerlakken, maar goed, laten we ontopic gaan.
pi_39657168
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
twi, zoals ik al zei. Als DK of een andere feyenoorder hier iets post, gaat het fout. Terwijl er gewoon normaal wordt gepost. Dan moet er weer een troll richting feyenoord komen, etc. Het is van beide kanten.
wat versta jij dan onder normaal posten?
pi_39657169
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:38 schreef dedeur het volgende:
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson
Gabri, Sneijder, Roger,
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
pi_39657199
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

wat versta jij dan onder normaal posten?
Een doodnormale reactie op een nieuwsbericht. Ik heb even geen zin om terug te gaan zoeken, maar het is echt zo. Dus laten we eens afspreken niet op elke reactie van feyenoorders te reageren. Als ze een troll plaatsen zijn de mods er snel genoeg bij. Het werkt van beide kanten, toch?
In Southern Sun
pi_39657207
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wat doet een reclamebord van Velsen Noord in Watergraafsmeer? :|

Mijn dorp sponsort Ajax!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 9 juli 2006 @ 13:42:18 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39657211
quote:
Andere Feyenoorders kan ik nog wel verdragen hoor. daaan is wat mij betreft gewoon welkom, ook al kan 'ie op zijn tijd echt wel de wind van voren verwachten. Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij vind dat DK in dit topic normaal post, terwijl jij zelf de eerste bent die op 'm reageert?

/edit: Dat je zou moeten zoeken naar een normale post van 'm in deze reeks zegt w.m.b. al meer dan genoeg.
pi_39657242
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Wat doet een reclamebord van Velsen Noord in Watergraafsmeer? :|

Mijn dorp sponsort Ajax! JOS
pi_39657251
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:42 schreef twi het volgende:

[..]

Andere Feyenoorders kan ik nog wel verdragen hoor. daaan is wat mij betreft gewoon welkom, ook al kan 'ie op zijn tijd echt wel de wind van voren verwachten. Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij vind dat DK in dit topic normaal post, terwijl jij zelf de eerste bent die op 'm reageert?

/edit: Dat je zou moeten zoeken naar een normale post van 'm in deze reeks zegt w.m.b. al meer dan genoeg.
touche
pi_39657258
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:42 schreef twi het volgende:

[..]

Als hij niet normaal post, reageer ik daarop en geef ik dat achter ook aan bij de VBL mods. Vaak genoeg wordt er echter te fel op hem gereageerd.
In Southern Sun
pi_39657277
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:38 schreef dedeur het volgende:
----------------------van Duin-------------------------
Timisela----Boakye---Verthongen(c)----Schilder
------------------------Anita---------------------------
Krohn-Dehli---------------------------------Sarpong
De Mul---------------Poepon-------------Goossens

zondag 9 juli 2006 @ 13:47:20 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39657331
Nouja, m'n punt is gemaakt. Laat ik maar ontopic reageren. Veel vertrouwen dat er tegenop wordt getreden heb ik niet meer.
quote:
Ajax krijgt in 2e ronde KNVB-beker beschermde status

BRON: KNVB.nl

Ajax geniet in de tweede ronde KNVB beker 2006-2007 een beschermde status. Ajax kan niet loten tegen ploegen die Europees voetbal spelen (PSV, FC Groningen, AZ, Feyenoord, SC Heerenveen) en de twee ploegen die de Intertoto play-off finale speelden (Vitesse en FC Twente). Vanaf de 3e ronde is er een open loting. In de eerste ronde spelen 48 amateurverenigingen om 24 plaatsen in de 2e ronde. De 38 betaald voetbalorganisaties en de 2 beloftenteams (Jong AZ en Jong RKC) stromen de 2e ronde in.

Indien in de 2e ronde een amateurvereniging en een betaald voetbalclub tegen elkaar uitkomen, heeft de amateurvereniging daarbij altijd het thuisrecht. De finale wordt op zondag 6 mei om 18.00 uur ,op een door de KNVB te bepalen locatie gespeeld. Het bestuur betaald voetbal behoudt zich echter de vrijheid om de finale in een uit- en thuiswedstrijd op een nader te bepalen datum te laten spelen. Talpa zendt de bekerduels uit.
Beschermde status, tsja. Ik ben er niet zo voor, laat gewoon maar iedereen iedereen kunnen loten, maakt de beker alleen maar interessanter. Al denk ik dat Talpa er wel blij mee is.
quote:
Grygera en Trabelsi wachten met spanning op uitspraak in Italiaans schandaal

Maandag zal er in Italie uitspraak gedaan worden in de zaak tegen Juventus, AC Milan, Fiorentina en Lazio Roma. Dan wordt duidelijk of er clubs en zo ja welke clubs verplicht degraderen naar de tweede of zelfs derde divisie. Indien dat gebeurt zullen die clubs geen geld hebben voor dure investeringen en salarissen. Zowel Grygera als Trabelsi lijken op de uitspraak te wachten. Trabelsi zou een afspraak hebben met een Italiaanse club. Zowel AC Milan als Juventus werden nadrukkelijk genoemd. Voor Grygera geldt eigenlijk hetzelfde. Hij mag weg bij Ajax. Lange tijd werd hij met Juventus in verband gebracht, de laatste dagen in Italie ook met AC Milan. Volgens Italiaanse media mag hij voor 5 miljoen euro weg bij Ajax.
Heb nog nooit andere geruchten gehoord over Grygera, dus ik denk dat het heel moeilijk wordt om hem voor 5 miljoen te laten vertrekken. Misschien een Engelse club (Chelsea 2: Portsmouth misschien wat voor 'm?), maar ik denk dat we hier weer flink verlies op zullen draaien.

Van Ajax Netwerk
pi_39657366
Ach, als het aan jou ligt twi gaat Dirk er nu af voor zijn ouevre. Zo werkt het hier alleen niet.

En nu inderdaad maar ontopic. Jammer.
In Southern Sun
pi_39657489
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben WK mod, dus hier gewoon poster. Alleen moeten jullie het met me eens zijn dat er hier gewoon iets moet gebeuren, en dat lossen we niet op met het bannen van DK.
Ok, niks gezegd in dat geval... En nu houd ik er over op.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:01:15 #139
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39657679
quote:
jullie weten dat DK vaak hier onrust aan het stoken is, zodra hij dat doet ban hem dan gelijk. maar daar zijn jullie wel wat laf mee.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 9 juli 2006 @ 14:08:45 #140
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_39657831
Ga gewoon ontopic mensen
pi_39657881
Mooie aanvoerder
pi_39658008
Straks krijgen we een thuiswedstrijd tegen een amateurclub in de 2e ronde van de beker
pi_39658056
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:10 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding] Mooie aanvoerder
Dat wel maar The Hunt mag natuurlijk geen aanvoerder worden. Een jonge speler belasten met de band, kan funest zijn voor een speler. Zie Heitinga.
Jaap als aanvoerder, punt.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_39658075
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:15 schreef Jasza het volgende:
Straks krijgen we een thuiswedstrijd tegen een amateurclub in de 2e ronde van de beker
quote:
Indien in de 2e ronde een amateurvereniging en een betaald voetbalclub tegen elkaar uitkomen, heeft de amateurvereniging daarbij altijd het thuisrecht.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:18:13 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39658076
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:15 schreef Jasza het volgende:
Beter lezen Amateurclub heeft altijd het thuisrecht.
  zondag 9 juli 2006 @ 14:18:57 #146
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39658097
Huntelaar laat zich door niets gek maken.
Houd van een lijntje.
pi_39658156
Vroeger was nog eens UDI '19 in de Arena om te beker. Zal ook vol gezeten hebben
pi_39658290
Leuk dan gaan we met zijn allen naar een sportpark op de veluwe Ik hoor trouwens dat Roger echt een te zieke trap heeft
  zondag 9 juli 2006 @ 14:25:55 #149
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39658305
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:21 schreef JeroenV het volgende:
Vroeger was nog eens UDI '19 in de Arena om te beker. Zal ook vol gezeten hebben
nou....

Houd van een lijntje.
pi_39658340
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

nou....

[afbeelding]
Ze staan gewoon voor een blauw projectie doek
pi_39658348
quote:

[..]

nou....

[afbeelding]
Ik meen dat er iets van 25 bussen uit dat dorp kwam. Arena zat redelijk vol kan ik me nog herinneren.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 9 juli 2006 @ 14:28:26 #152
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39658390
quote:

[..]

nou....

[afbeelding]
Ik herinner me het weer vaag.

Hoeveel werd het ook al weer?
pi_39658394
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:28 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik herinner me het weer vaag.

Hoeveel werd het ook al weer?
9-0
pi_39658448
Met Benni nog
pi_39658469
'Vroeger', zolang is het nog niet eens geleden. Paar jaartjes maar hoor.
pi_39658504
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
8 Jaar alweer
pi_39658514
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
98 toch
  zondag 9 juli 2006 @ 15:03:55 #158
148059 Pritt
Atheïst
pi_39659426
Wanneer is volgende oefenwedstrijd?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39659498
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

8 Jaar alweer
Voor iemand die nog net geen 20 is, is dat dus wel vroegah
  zondag 9 juli 2006 @ 15:12:09 #160
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_39659671
Dinsdag. ABS..

ABS - AFC Ajax
Di. 11 juli, 19.30 uur
Sportpark "Looënk"

HHC Hardenberg - AFC Ajax
Do. 13 juli, 19.00 uur
Sportpark De Boshoek

v.v. Bennekom - AFC Ajax
Za. 15 juli, 15.00 uur
Sportpark De Eikelhof

s.v. Spakenburg - AFC Ajax
Di. 18 juli, 19.30 uur
Sportpark De Westmaat
AFC Ajax - SS Lazio
pi_39659797
Leuk programma
pi_39661524
  zondag 9 juli 2006 @ 16:27:24 #163
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_39661689
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Black-Death het volgende:
http://www.ultrasuid.com/video/josajax.rar Samenvatting JOS - Ajax
Je ziet net 3 goals
pi_39663481
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:27 schreef Messenga het volgende:

[..]

Je ziet net 3 goals
Daarvoor moet je bij AT5 zijn
pi_39663669
Wel mooie goals opzich
pi_39664819
Wees blij dat je uberhaupt goals van zo'n flut oefenwedstrijdje mag zien.
quote:
Ten Cate maakt aanvoerder 'in de loop van de week' bekend 9 juli 2006

Ondanks de magere productie van zijn ploeg toonde Ajax-trainer Henk ten Cate zich tevreden na afloop van het oefenduel met JOS/Watergraafsmeer (1-5 winst). De oefenmeester gebruikte de wedstrijd met name om de nieuwe spelers en enkele jongelingen aan het werk te zien. "Ik ben tevreden als het hele team na zo'n zware week in de eerste wedstrijd veel inzet toont", zei Ten Cate. "Ik heb vandaag bovendien mooie goals gezien."

Henk ten Cate: 'Ik heb een keuze gemaakt ten aanzien van het aanvoerderschap' Spits Klaas-Jan Huntelaar startte het duel met de aanvoerdersband om de bovenarm. Ten Cate wenste daar nog geen verregaande conclusies aan te verbinden. "Al zegt het wel iets dat Klaas-Jan aanvoerder wil zijn, de verantwoordelijkheid wil nemen", aldus de coach op de officiële website van Ajax. "Ik heb een keuze gemaakt ten aanzien van het aanvoerderschap", zegt Ten Cate op zijn beurt op de website Highlow.nl. "Maar daar kom ik in de loop van de week nog op terug."

"De komende wedstrijden ga ik kijken hoe vooral ook de vijf, zes jonge jongens in de groep zich manifesteren", zei Ten Cate over het meespelen van Marco van Duin, Jan Vertonghen, Rydell Poepon en Jeffrey Sarpong. "Een wedstrijd als deze zegt helemaal niks, heeft voor ons heel weinig waarde. Dit is vooral leuk om de mensen die hier op afkomen, iets te laten zien. Wat dat betreft ook complimenten voor JOS, een perfecte gastheer. Al met al ben ik zeer tevreden gezien de arbeid die we deze week verricht hebben."
pi_39665212
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef Ordinair het volgende:
Dinsdag. ABS..

ABS - AFC Ajax
Di. 11 juli, 19.30 uur
Sportpark "Looënk"

HHC Hardenberg - AFC Ajax
Do. 13 juli, 19.00 uur
Sportpark De Boshoek

v.v. Bennekom - AFC Ajax
Za. 15 juli, 15.00 uur
Sportpark De Eikelhof

s.v. Spakenburg - AFC Ajax
Di. 18 juli, 19.30 uur
Sportpark De Westmaat
12 juli speelt Ajax ook nog in De Lutte tegen vierdeklassers SV De Lutte. Op de velden van deze vereniging traint Ajax ook de rest van de week.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:54:29 #168
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_39665462
Enneh, de kaarten waren 10 EUR per stuk toch?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_39665742
Kwam nog een mooie foto tegen :

quote:
Beslissing Patrick Vieira na WK-finale
Zondag 9 juli, door ST, Madrid/Parijs, 01.19u GMT+01.00, La Gazzetta dello Sport/Le Parisien

Patrick Vieira zal na de WK-finale van vanavond een definitieve beslissing gaan maken over zijn toekomst. "Eerst speel ik een finale. Een WK-finale nog wel! Mag de rest even wachten?" antwoordde Vieira op een vraag van het Franse dagblad Le Parisien.

De middenvelder, die mogelijk met Juventus naar de Serie B of C zal degraderen, schijnt nog steeds open te staan voor een vertrek naar Amsterdam op huurbasis. Het gerucht, dat er ook wederzijds interesse bestaat tussen Vieira en Real Madrid, wist trainer Fabio Capello inmiddels te ontkrachten. Op de vraag van het Italiaanse La Gazzetta dello Sport, of Vieira naar Madrid komt, antwoordde hij namelijk: “Niet voor iedereen is plaats bij Real”.

Martin van Geel lijkt het initiatief nog steeds bij de Fransman te leggen. In diverse binnenlandse media heeft hij laten weten dat Vieira pas een optie wordt als hij zich bij Ajax meldt.
Als ik z'n uitspraken zo lees denk ik serieus dat hij een seizoen naar Amsterdam komt.
pi_39665804
Aannemende dat Vieira dan een basisplaats krijgt, wie moet er dan uit?
pi_39665820
Als Van Geel geen initiatief neemt komt het er nooit van.
pi_39665846
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Aannemende dat Vieira dan een basisplaats krijgt, wie moet er dan uit?
Gabri - Vieira - Sneijder.

Damn .
  zondag 9 juli 2006 @ 19:09:23 #173
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39665904
Komop zeg, Vieira is toch helemaal geen issue meer? Dat is gewoon een verzinsel van Hugo Borst geweest.
Houd van een lijntje.
pi_39665961
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Damn .
ja maar Roger dan?
pi_39666068
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:11 schreef Black-Death het volgende:

[..]

ja maar Roger dan?
Roger mag invallen .
  zondag 9 juli 2006 @ 19:16:00 #176
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_39666103
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Komop zeg, Vieira is toch helemaal geen issue meer? Dat is gewoon een verzinsel van Hugo Borst geweest.
Daarom hebben alle italiaanse kranten het erover.

Vieira - Gabri - Roger.. En Sneijder invaller.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_39666137
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom ontkent Vieira het dan niet? Ontkennen en liegen is toch de tactiek tegenwoordig. Ik zie serieus kansen.
  zondag 9 juli 2006 @ 19:17:41 #178
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39666146
Volgens mij overschatten Italiaanse kranten de mogelijkheden van clubs als Ajax. Vieira zal bij Juventus zo'n 4 a 5 miljoen euro per jaar verdienen, as het niet meer is. Ajax kan daar nog geen kwart van betalen, en dus heeft Juventus er amper wat aan.
  zondag 9 juli 2006 @ 19:18:39 #179
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39666172
Waarom heb ik die Italiaanse artikelen nooit gezien?
Houd van een lijntje.
pi_39666175
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:16 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Daarom hebben alle italiaanse kranten het erover.

Vieira - Gabri - Roger.. En Sneijder invaller.
Sneijder in de basis. Dat is ondertussen ook een dragende speler geworden hoor.
pi_39666189
Het kan misschien ook zo zijn dat hij een jaartje uitgeleend wordt, maar daarna terug keert?
pi_39666198
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:19 schreef JeroenV het volgende:
Het kan misschien ook zo zijn dat hij een jaartje uitgeleend wordt, maar daarna terug keert?
Zo zal het dan ook gebeuren.
pi_39666212
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:17 schreef twi het volgende:
Volgens mij overschatten Italiaanse kranten de mogelijkheden van clubs als Ajax. Vieira zal bij Juventus zo'n 4 a 5 miljoen euro per jaar verdienen, as het niet meer is. Ajax kan daar nog geen kwart van betalen, en dus heeft Juventus er amper wat aan.
  zondag 9 juli 2006 @ 19:20:22 #184
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_39666219
Misschien wel 2 natuurlijk, als Juve definitief naar de serie C gaat.
  zondag 9 juli 2006 @ 19:21:32 #185
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39666263
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Damn .
maak me nou niet gek nash
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 9 juli 2006 @ 19:24:17 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39666342
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: Ajax gaat echt niet veel meer dan anderhalf miljoen neerleggen voor Vieira. Stel dat zijn salaris 5 miljoen is, zit ik er met 1,25 miljoen euro toch nog redelijk in de buurt

Maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat er over spelers als Vieira gepraat wordt, in plaats van over onbekende Portugeesjes en Mexicanen.
pi_39666532
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:21 schreef Houniet het volgende:

[..]

maak me nou niet gek nash
.

Maar als Vieira zelf naar Ajax wil komen. Dan beseft hij toch ook wel dat hij salaris moet inleveren.
pi_39666561
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

.

Maar als Vieira zelf naar Ajax wil komen. Dan beseft hij toch ook wel dat hij salaris moet inleveren.
Misschien overschat hij ook de middelen van Ajax
pi_39666639
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Hij kent Ajax ook wel.
  zondag 9 juli 2006 @ 19:37:35 #190
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_39666779
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij kiest niet domweg een Nederlandse topper die al een tijdje geen europese topper meer is. Hij baseerd het op historie en kracht van de club, dus het geld kan hem denk ik ook niet heel veel schelen.
AFC Ajax - SS Lazio
  zondag 9 juli 2006 @ 20:52:32 #191
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39669167
Zullen we even wachten tot morgen? Serie A,B of C maakt alledrie nogal veel uit.
Jawel, je keek.
  zondag 9 juli 2006 @ 20:53:43 #192
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39669207
morgen uitslag he
  zondag 9 juli 2006 @ 20:54:07 #193
131729 jna
pi_39669219
Alleen bij Serie B maakt Ajax een heel klein kansje
Jawel, je keek.
  zondag 9 juli 2006 @ 20:55:03 #194
139407 jorienvdherik
pi_39669253
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef jna het volgende:
Alleen in de Serie B maakt Ajax een heel klein kansje
pi_39669275
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:54 schreef jna het volgende:
Alleen bij Serie B maakt Ajax een heel klein kansje
idd want dat is de enige manier waardoor vieira 1 jaar wordt verhuurd.
  zondag 9 juli 2006 @ 20:56:25 #196
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39669299
juventus in de serie C
milan serie B

kutclubs
Houd van een lijntje.
  zondag 9 juli 2006 @ 20:58:03 #197
139407 jorienvdherik
pi_39669363
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
juventus in de serie C
milan serie B

kutclubs
Maar wel Wereld Kampioen worden
pi_39669383
Het Vieira-verhaal gaat wel zijn eigen leven leiden merk ik.
That's all folks!
  zondag 9 juli 2006 @ 20:58:42 #199
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39669388
Het lachen zal ze snel vergaan
Houd van een lijntje.
  zondag 9 juli 2006 @ 21:00:13 #200
131729 jna
pi_39669446
quote: