Bedankt Belgiequote:Vermaelen nog geruime tijd uit de roulatie
(Gepost door RvN)
Tegenover Highlow.nl heeft Vermaelen laten weten nog geruime tijd uit de roulatie te zijn. "Ik ben voorlopig nog niet terug. Ik doe rustig aan, hè. Dit is een vervelende blessure en ik wil niks forceren." Hij liep de blessure op bij het Belgisch elftal. Over een week of vier hoopt hij terug te zijn.
Krohn-Dehli is naar eigen zeggen over twee weken weer fit en kan dan zijn rentree maken in het shirt van Ajax. Gentenaar zal vandaag de training starten.
Hoezo kans, Heitinga hoort sowieso in de basis. Vermaelen is overhyped.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Messenga het volgende:
Nja, kans voor Heitinga nu dus.
Ik vind ze ongeveer gelijk, maar Vermaelen is een linkspoot en hoort dus links centraal.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:03 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Hoezo kans, Heitinga hoort sowieso in de basis. Vermaelen is overhyped.
Dat is ook een fabeltje die de laatste paar jaar in Nederland op is gekomen, wat is dat voor bullshitquote:Op maandag 10 juli 2006 12:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind ze ongeveer gelijk, maar Vermaelen is een linkspoot en hoort dus links centraal.
Nee inderdaad, maar voor de openingen naar links toe is het wel makkelijker.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:17 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Dat is ook een fabeltje die de laatste paar jaar in Nederland op is gekomen, wat is dat voor bullshit. Het is heus niet zo dat Stam dan alleen rechts van t midden loopt, en Vermaelen alleen links hoor..
Heitinga was zijn vorm kwijt inderdaad, daarom leek het alsof Vermaelen even goed of misschien beter was.. Maar ben je alweer vergeten hoe hij op t EK speelde bijvoorbeeld?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:34 schreef twi het volgende:
Ja, dat voordeel heeft Heitinga zeker, maar ik heb het over het niveau wat ze bij Ajax hebben laten zien. En laten we daar de 2e seizoenshelft van maken, aangezien de eerste seizoenshelft van John prut was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |