Je bent inderdaad een beetjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:05 schreef Djep het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaa
maar dan zeg je toch niet:
[..]
ik weet dat ik. maar t is toch JOUW broer
![]()
En ach dat feesten....mwah...als er maar mooie verhalen komen!
Gewoon niet teveel zuipen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef Djep het volgende:
Dank je, met jou gaat t ook goed![]()
tja...wat dronken mensen soms allemaal uitvoeren he![]()
Over het feestje dat jij en mijn broertje straks gaan vieren en waarbij jullie ontzettend veel mensen gaan uitnodigen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef p-etr-a het volgende:
Ik weet echt niet meer waar dit over gaat.
Op jouw kostenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Over het feestje dat jij en mijn broertje straks gaan vieren en waarbij jullie ontzettend veel mensen gaan uitnodigen.
Als je dit nog leest Babydoll, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik kom net bij -Babydoll- weg, die was vandaag jarig
Te laat. Nouja volgende dag is ook goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als je dit nog leest Babydoll, gefeliciteerd!
Ze bedoeld de ovenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef p-etr-a het volgende:
Djep volgens mij heb jij de koelkast verkeerd ingesteld!
En ze bedoeld(???) is dus met een t....Als we het dus over taalkwesties hebben....dus...quote:
Jep, lekker werkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
Morgen de eerste... Donderdag Meppeldag!
Met een CAKE WALK!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:37 schreef PICHT het volgende:
En kermis!
Wil je gespanked worden op de cakewalk ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Met een CAKE WALK!!!![]()
Oh en Svensational veel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |