Je bent inderdaad een beetjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:05 schreef Djep het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaa
maar dan zeg je toch niet:
[..]
ik weet dat ik. maar t is toch JOUW broer
![]()
En ach dat feesten....mwah...als er maar mooie verhalen komen!
Gewoon niet teveel zuipen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef Djep het volgende:
Dank je, met jou gaat t ook goed![]()
tja...wat dronken mensen soms allemaal uitvoeren he![]()
Over het feestje dat jij en mijn broertje straks gaan vieren en waarbij jullie ontzettend veel mensen gaan uitnodigen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef p-etr-a het volgende:
Ik weet echt niet meer waar dit over gaat.
Op jouw kostenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Over het feestje dat jij en mijn broertje straks gaan vieren en waarbij jullie ontzettend veel mensen gaan uitnodigen.
Als je dit nog leest Babydoll, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik kom net bij -Babydoll- weg, die was vandaag jarig
Te laat. Nouja volgende dag is ook goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als je dit nog leest Babydoll, gefeliciteerd!
Ze bedoeld de ovenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef p-etr-a het volgende:
Djep volgens mij heb jij de koelkast verkeerd ingesteld!
En ze bedoeld(???) is dus met een t....Als we het dus over taalkwesties hebben....dus...quote:
Jep, lekker werkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
Morgen de eerste... Donderdag Meppeldag!
Met een CAKE WALK!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:37 schreef PICHT het volgende:
En kermis!
Wil je gespanked worden op de cakewalk ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Met een CAKE WALK!!!![]()
Oh en Svensational veel succes.
Oh yeah hit it baby.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:51 schreef PICHT het volgende:
[..]
Wil je gespanked worden op de cakewalk ofzo![]()
owjaquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:35 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik vraag me af of daar al wel iemand zit nu de kinderen nog geen vakantie hebben.
Altijd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:27 schreef Integrity het volgende:
Is Marcel nu hard aan het werk?
Bek hold'nquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef Integrity het volgende:
[..]
Sta jij gewoon op offline, smiecht
Ik ben net nog met mijn dames door de stad gecruised.... Ubels in de fietskar en de anderen naast de fiets.......Het leek erg gezellie in de stad!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |