Hawaii is een staat van Amerika dus als ik naar Hawaii zou willen gaan dan ga ik naar Amerika en specifieker de staat Hawaiiquote:
Oftewel: je wilt naar de VS. Dat je dat nog durft te zeggen op FOK!.quote:Op maandag 10 november 2008 03:39 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hawaii is een staat van Amerika dus als ik naar Hawaii zou willen gaan dan ga ik naar Amerika en specifieker de staat Hawaii
Ik denk dat mensen verwachten dat het daar de hemel op aarde is .quote:Op maandag 10 november 2008 04:33 schreef LoggedIn het volgende:
Waarom is de USA zo populair?
Ik wil volgend jaar weer terug naar Canada (BC)De salarissen etc liggen hier wat lager, maar je krijgt er veel leefbaarheid voor terug
Alleen het weer is niet veel beter, maar dat vind ik eigenlijk nieteens bijzonder boeiend.. Maar wie weet, de warme staten van de USA liggen hier $350 vliegen vandaan
Ga daar ook weleens kijken, misschien snap ik dan wel waarom zoveel mensen naar de USA willen
Europa heb ik iig niks te zoeken. Ik wil wel gewoon de taal kunnen spreken, en van EU-land naar EU-land verhuizen heeft geen zin..
Financieel zit je dus wel goed daarquote:Op maandag 10 november 2008 05:12 schreef Logical het volgende:
Ben zelf naar Nieuw-Zeeland geëmigreerd
BTW: 12,5%
loonbelasting schalen:
12,5%
21%
33%
39%
45%
(maar bijna niemand zit hier over de 33%)
Ziektekostenverzekering: zo'n 16 euro per maand
benzine zo'n 90 eurocent per liter
gemiddeld minder druk en veiliger dan in NL.
Veel mooie gebieden om te wandelen, zeilen enz...
moet ik doorgaan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onverwachts uit een hoekje kunnen kruipen dus hoezo veilig?
[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 12-11-2008 09:26:02 ]-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
Je verdient daar zoveel omdat het ook zoveel duurder is. Winst is dus nagenoeg nihil.quote:Op maandag 10 november 2008 07:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zwitserland, omdat m'n lief daar heel veel centjes kan verdienen
Idd, dat geldt volgens mij voor het gros van de landen.. Salaris/ prijs verhouding ligt overal vrijwel hetzelfde. Hier in Canada bijvoorbeeld ook; De salarissen en prijzen zijn vrijwel gelijk, alleen door de wisselkoers lijkt alles hier heel goedkoop voor iemand met inkomsten in euros.quote:Op maandag 10 november 2008 07:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je verdient daar zoveel omdat het ook zoveel duurder is. Winst is dus nagenoeg nihil.
Sommige beroepsgroepen meer dan anderen.quote:Op maandag 10 november 2008 07:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je verdient daar zoveel omdat het ook zoveel duurder is. Winst is dus nagenoeg nihil.
maar wel een afgelikte postzegel die wordt gebruikt door de maatschapij van vandaag,quote:Op maandag 10 november 2008 03:37 schreef Sagitta het volgende:
[..]
Nederland is ook geen land, eerder een postzegel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |