Is toch een politieke moordquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Het blijft belachelijk dat dit niet als politieke moord gezien werd, terwijl het (latere) bedreigen van (ik meen) Balkenende wel extra zwaar werd bestraft vanwege de politieke motieven! Dit ruikt nog steeds naar dubieuze zaken...
volgens mij dat, jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is toch een politieke moordof werd er gemiereneukt omdat ie nog niet gekozen werd
Misschien sturen zijn linkse vriendjes hem wel een taartquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:58 schreef knowall het volgende:
[..]
Wikipedia vindt van wel. Hoezo eigenlijk, wil je 'm een kaartje sturen?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:58 schreef knowall het volgende:
[..]
Wikipedia vindt van wel. Hoezo eigenlijk, wil je 'm een kaartje sturen?
Ik zit me altijd af te vragen of iedereen die op die dag geboren is met dezelfde ideeen rondloopt als die Volkert.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:42 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
et voila:
http://www.inspiratiesite.nl/actueel17volkertvdg.html
even gegoogled
mijn schoonzusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:51 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ik zit me altijd af te vragen of iedereen die op die dag geboren is met dezelfde ideeen rondloopt als die Volkert.
??
Kijk maar uit, ik ben ook kreeft.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:51 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ik zit me altijd af te vragen of iedereen die op die dag geboren is met dezelfde ideeen rondloopt als die Volkert.
??
V/d G zit in eigen cel, komt er hooguit half uur per dag uit en dan nog onder begeleiding ivm aanvallen van medegevangen, hij durft niet alleen rond te lopen omdat ze leven niet zeker is. Hij is wel geliefd bij het personeel vanwege zijn rustige karakter en vriendelijkheid en schijnt zeer intelligent te zijn en houd van zinvolle discussies, blijkt....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:38 schreef SeLang het volgende:
Hier zie je trouwens het celmaatje van Volkert
[afbeelding]
Als dit wél een politieke moord is, dan is Volkert van der G een politieke gevangene, dan schendt ons land het verdrag van Genève.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Het blijft belachelijk dat dit niet als politieke moord gezien werd, terwijl het (latere) bedreigen van (ik meen) Balkenende wel extra zwaar werd bestraft vanwege de politieke motieven! Dit ruikt nog steeds naar dubieuze zaken...
Goh, dan heb ik dat hele circus rond die overwinning in R'dam zeker gedroomd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als dit wél een politieke moord is, dan is Volkert van der G een politieke gevangene, dan schendt ons land het verdrag van Genève.
Toevoeging: Fortuyn was (nog) geen politicus ten tijde van de moord.
Oh dus als iemand een politicus vermoord dan mag hij niet gestraft worden want dan schenden wij het verdrag van Geneve.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als dit wél een politieke moord is, dan is Volkert van der G een politieke gevangene, dan schendt ons land het verdrag van Genève.
Wel waar. Hij was gekozen gemeenteraadslid in Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Toevoeging: Fortuyn was (nog) geen politicus ten tijde van de moord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |