quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt geweldig! Die hele rel was perfect gespeeld tot op het moment dat Bupa er mee kapte!!!
![]()
!
Jij kutjong! Je stond meer achter Bupa dan achter mij. En wie heeft je al meerdere malen ontmoet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik alleen met Bupa, omdat ik Dizer stom vond!![]()
kan ik er hier over praten?quote:
Whehe, nepvriend ben je ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik alleen met Bupa, omdat ik Dizer stom vond!![]()
Ja, maar ook daarna was ik nog een lange tijd volledig overtuigd. Inclusief jouw "ik kap ermee"-gedoe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar we hadden in het begin wel eventjes "echt" ruzie. Niet echt echt.. maar je weet wel. Dramaqueen echt
Ik mailde haar... ik had iemand nodig die alles voor me deedquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar ook daarna was ik nog een lange tijd volledig overtuigd. Inclusief jouw "ik kap ermee"-gedoe.
Alleen de manier waarop Babette het zo daadkrachtig voor je opnam was een beetje raar (achteraf bezien)![]()
Ik werd ook wel verscheurd door twijfel!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij kutjong! Je stond meer achter Bupa dan achter mij. En wie heeft je al meerdere malen ontmoet?
Omdat ik zo'n lekker kontje heb.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij kutjong! Je stond meer achter Bupa dan achter mij.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mailde haar... ik had iemand nodig die alles voor me deedniet zoals jij
achterbakse vriend
Je moet nu wel wat doen om het goed te makenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik werd ook wel verscheurd door twijfel!![]()
Maar ik vond jou gewoon veel onredelijker dan Bupa.![]()
Idd! Iemand met migraine blijft geen uren rellenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het meer als mijn gevoel van rechtvaardigheid dat zegevierde.
En jouw acteerkunsten natuurlijk.![]()
Ik heb 2 paracetamolletjes ingenomen. Dat is wel echtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd! Iemand met migraine blijft geen uren rellen
Ah... Die tip die ik net gaf, was wel echt trouwens, van een expert op het gebied van migraine.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb 2 paracetamolletjes ingenomen. Dat is wel echt
WIIE BEN JIJ??quote:
Oke.quote:
NIET NIET... HIER!!! KIJK! HIER HIER HIERquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |