quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef Zhenar het volgende:
Maar het was dus echt allemaal vooropgezet?
Zelfs de "rel"?
Doei schat, bedankt voor het meespelenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef babette21 het volgende:
zo, gaat 't leven weer verder??
mooi, dan ga ik m'n bed opzoeken......
dag fijne vrienden, slaap lekker![]()
de rel geen idee, maar kleurtje weg en de med zijn achteraf maar gekomenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef Zhenar het volgende:
Zelfs de "rel"?
Mwoah. Het begon een beetje echt (Dizers eerste paar reacties in SC), maar daarna hadden we het al snel uitgepraat op MSN.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef Zhenar het volgende:
Zelfs de "rel"?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Bupa op zwart
IK HAAT JULLIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je zei dat ik dat filmpje mocht zienquote:
uhuhquote:
Ja jou ook dusquote:
Belgquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
Kom maar hierquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het allemaal goed en aardig, maar ik zit hier nog steeds met een dikke (met smegmagevulde) penis. Wat gaan we daaraan doen?
Jij bent jarig, dus jij moet trakteren. Lijkt me beter dat je dus naar hier komt.quote:
quote:
Maar we hadden in het begin wel eventjes "echt" ruzie. Niet echt echt.. maar je weet wel. Dramaqueen echtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Echt geweldig! Die hele rel was perfect gespeeld tot op het moment dat Bupa er mee kapte!!!
![]()
!
Ja, en jij moet mij een cadeau gevenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent jarig, dus jij moet trakteren. Lijkt me beter dat je dus naar hier komt.
* Re grolsch paastquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef Q. het volgende:
Feest!
MB, ik weet wat je meemaaktquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:14 schreef MissBliss het volgende:
En ik nog op MSN met beide rellers praten
Bij een echte rel hoeven jullie dus niks te verwachten he?
Ik alleen met Bupa, omdat ik Dizer stom vond!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:14 schreef MissBliss het volgende:
En ik nog op MSN met beide rellers praten
Bij een echte rel hoeven jullie dus niks te verwachten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |