Alles gaat fout zonder Bupa, IS DAT WAT JULLIE WILLEN AANTONEN?!quote:
Het vooroordeel over Belgen wordt maar weer eens bevestigdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:54 schreef Jump het volgende:
in die andere dean maar:')
Bij afwezigheid van Cc en ik, was bupa de tijdelijke fuhrer van SHO.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
Niet SHO-mods moeten gewoon ook niet modden hier, daarom moest Bupaith waarschijnlijk gaan, die kon dat ook al niet laten.
Jouw topic is toch terug openquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het vooroordeel over Belgen wordt maar weer eens bevestigd.
Dude, nu staat die mega-typefout nog in jouw berichtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Cc en ik, was bupa de tijdelijke fuhrer van SHO.
wij rellen nog even door terwijl de relzoekers allang pleite zijn...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:55 schreef MissBliss het volgende:
maar nu weer over op de orde van de dag: Derel
![]()
Ja, na drie keer gesloten te zijnquote:
En wat dacht je van 'Niet SHO-mods' in plaats van 'Niet-SHO-mods'?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, nu staat die mega-typefout nog in jouw bericht.
Nog twee minuten!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
't Is alweer bijna zaterdag!
Mooie dag om te vertrekken.
Nog 2 minuten en dan ben ik hier voorgoed van verlostquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat dacht je van 'Niet SHO-mods' in plaats van 'Niet-SHO-mods'?
Je bent ook oudquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:57 schreef rena het volgende:
Ik voel me zo oud nu.Ik moet nu echt gaan uitkijken als ik de douche uitstap, straks breek ik wat
![]()
quote:1842-07-08
Wat? Dat ik eigenlijk een 44-jarige eskimo ben?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nog twee minuten!
En dan de onthulling!
Wat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Dat ik eigenlijk een 44-jarige eskimo ben?
Vandaar dat je zo koud bentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Dat ik eigenlijk een 44-jarige eskimo ben?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:59 schreef babette21 het volgende:
Rena, lekker wijf van me, van harte gefeliciteerd en proost alvast he
Ja he, ik vraag me nu echt af wanneer ik het loodje ga leggenquote:
Wat ben je goedgelovigquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
w0000000000000t, het is echt allemaal maar een grapje. Straks verschijnt er op de weblog een filmpje van een tongende Dizer en Bupatih, en dan wordt Bupatih weer gewoon blauw
!
Vast snel!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
[..]
Ja he, ik vraag me nu echt af wanneer ik het loodje ga leggen![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Bupa op zwart
Eindelijk mod!![]()
Thanks!
Ik zal er alles aandoen om het jullie naar jullie zin te maken!
Nou nou, die flauwe wending zagen we dus echt niet van kilometers ver aankomen hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Bupa op zwart
Eindelijk mod!![]()
Thanks!
quote:
Gefeli!!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Bupa op zwart
Eindelijk mod!![]()
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |