Nu vind ik dat politiek gezien er zeer veel vrijheid moet zijn mbt politieke partijen. Maar deze partij roept mensen op om strafbare handelingen te plegen onder het mom van vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef _The_General_ het volgende:
Verbieden!
Achgossie wil je erover praten?quote:
Dat is niet waar, ze hebben standpunten die op dit moment niet wettig toegstaan zijn. Maar dat geldt voor andere partijen net zo goed, ook zij hebben standpunten die bij wet op dit moment nog niet van kracht zijn. Die punten zijn alleen minder gevoelig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:07 schreef stukovich het volgende:
Maar deze partij roept mensen op om strafbare handelingen te plegen onder het mom van vrijheid van meningsuiting.
Mijn complex, wat doe jequote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef _The_General_ het volgende:
Verbieden!
Waar zijn jullie in godsnaam bang voor?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Nattuurlijk verbieden. Pedo's zijn ziek en zouden niet in onze maatschappij mogen rondlopen. En al helemaal niet hun ideeën verspreiden.
Wat vond je dan van het intrekken van de subsidie voor de SGP tav. het vrouwenstandpunt van deze partij?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Iedereen moet de vrijheid hebben om een eigen politieke partij op te richten, zelfs enge mannetjes zoals die van de PNVD. Dat je het met hun standpunten niet eens bent is een tweede.
Toch maar geen Al-Qaida erbij halen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
Ik vind dat elke partij getoleerd moet worden
Eensch... ze hebben gewoon recht op meningsuiting. Het is een mening die weliswaar bij niemand gewaardeerd wordt, maar ook het uiten van die mening kun je niet verbieden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef Steijn het volgende:
Politieke partijen mogen mijns inziens nooit verboden worden, immers anders gaat de staat voor gedachtenpolitie spelen. Bovendien snap ik niet waar men zich zo druk om maakt, het is nu al uitgesloten dat een dergelijke partij ooit zetels haalt.
Die spaghettivreters mogen ook stikken in hun pastasaus.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
OT:
Europese landen weten ook weer niet hoe snel zij erbij moeten zijn om Nederland zwart te maken, Italië voorop. Kijk eens naar jullie zelf met jullie frauduleuze competitie, beunhazen
Wat is hun mening?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Eensch... ze hebben gewoon recht op meningsuiting. Het is een mening die weliswaar bij niemand gewaardeerd wordt, maar ook het uiten van die mening kun je niet verbieden.
Verder is het gewoon een kansloze partij waarvan de leden zichzelf voor schut zetten. Wat ze willen is zowel wettelijk als moreel gezien onacceptabel en dat zullen ze niet veranderd krijgen.
Hier sluit ik me volledig bij aan, met de kanttekening dat ik me in hun controversiële standpunten beter kan vinden dan in de rest.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Iedereen moet de vrijheid hebben om een eigen politieke partij op te richten, zelfs enge mannetjes zoals die van de PNVD. Dat je het met hun standpunten niet eens bent is een tweede.
Een injectie met 40 gram lood achter in de nek,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef _The_General_ het volgende:
Gelukkig is er een geneesmiddel tegen pedofilie!
Ga eens in op de dicussie, bijvoorbeeld op mijn vraag. Diverse manieren om iemand te doden zijn voer voor een ander topic.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef _The_General_ het volgende:
Gelukkig is er een geneesmiddel tegen pedofilie!
Ik ga die rotzooi niet lezen, ik weet zo ook wel dat pedo's kinderen willen neuken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
http://www.pnvd.nl/prog_mei_2006.html
Staan er genoeg in.
Hoeveel zin heeft een verbod op de NVD denk je? Wat bereiken we er mee?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga die rotzooi niet lezen, ik weet zo ook wel dat pedo's kinderen willen neuken.Dus oprotten met die mongolen.
Ik zit tussen twee vuren. Van de ene kant vind ik pedofilie het meest verachtelijke wat er bestaat. En zeg ik verbieden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ga eens in op de dicussie. Diverse manieren om iemand te doden zijn voer voor een anders topic.
Lastig! Dat vind ik weer van een andere orde, want het geval dat je noemt is discriminatie die daadwerkelijk toegepast wordt. Het hebben van gedachten is godzijdank niet strafbaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat vond je dan van het intrekken van de subsidie voor de SGP tav. het vrouwenstandpunt van deze partij?
Het signaal afgeven dat het gewoon zwaar fout is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoeveel zin heeft een verbod op de NVD denk je? Wat bereiken we er mee?
Die signalen zijn er al genoeg. Pedofielen/-seksuelen geven daar toch geen flikker om.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het signaal afgeven dat het gewoon zwaar fout is.
En dan zouden ze ook nog eens een politieke partij mogen beginnen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die signalen zijn er al genoeg. Pedofielen/-seksuelen geven daar toch geen flikker om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |