abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39621578
Vandaag diende dus een rechtzaak die was aangespannen door een groep die tegen pedofilie strijd.
Ze willen een verbod op de NVD, beter bekend als je 'Pedo Partij'.
Wat vinden wij Fokkers hiervan?

Ik ben natuurlijk zwaar tegen de denkbeelden van de NVD.
Maar zou je ze moeten kunnen verbieden?
Ik denk van niet...
We leven in een democratie, iedereen mag vinden wat hij wil en iedereen mag een politieke partij oprichten als hij dat wil.
Maar op grond waarvan mag je bepaalde denkbeelden uitsluiten?
ALs jij zus mag denken, en ik zo wil denken...
Wie ben jij dan om mijn denkbeelden te verbieden?
pi_39621721

Ik vind dat elke partij getoleerd moet worden

[ Bericht 30% gewijzigd door Meki op 07-07-2006 23:37:13 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39621791
Nattuurlijk verbieden. Pedo's zijn ziek en zouden niet in onze maatschappij mogen rondlopen. En al helemaal niet hun ideeën verspreiden.
pi_39621820
Verbieden!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:07:24 #5
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_39622896
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef _The_General_ het volgende:
Verbieden!
Nu vind ik dat politiek gezien er zeer veel vrijheid moet zijn mbt politieke partijen. Maar deze partij roept mensen op om strafbare handelingen te plegen onder het mom van vrijheid van meningsuiting.

Dus daarom zeg ik ook verbieden.

Groetjes,

Een slachtoffer van het systeem
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:09:15 #6
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_39622956
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:07 schreef stukovich het volgende:

[..]

Een slachtoffer van het systeem
Achgossie wil je erover praten?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:10:56 #7
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39622994
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:07 schreef stukovich het volgende:
Maar deze partij roept mensen op om strafbare handelingen te plegen onder het mom van vrijheid van meningsuiting.
Dat is niet waar, ze hebben standpunten die op dit moment niet wettig toegstaan zijn. Maar dat geldt voor andere partijen net zo goed, ook zij hebben standpunten die bij wet op dit moment nog niet van kracht zijn. Die punten zijn alleen minder gevoelig.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:12:12 #8
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_39623033
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:09 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Achgossie wil je erover praten?
Mijn complex, wat doe je

OT:
Europese landen weten ook weer niet hoe snel zij erbij moeten zijn om Nederland zwart te maken, Italië voorop. Kijk eens naar jullie zelf met jullie frauduleuze competitie, beunhazen
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_39623092
Je hoort/leest vaak genoeg in het nieuws dat er kinderen worden misbruikt of verkracht. En dan komt er zo'n partij aanzetten.
pi_39623145
Politieke partijen mogen mijns inziens nooit verboden worden, immers anders gaat de staat voor gedachtenpolitie spelen. Bovendien snap ik niet waar men zich zo druk om maakt, het is nu al uitgesloten dat een dergelijke partij ooit zetels haalt. Ik ben overigens dezelfde mening toebedeeld als het gaat om racistische partijen, extreem-linkse partijen etc etc. Verbieden is onzinnig.
pi_39623170
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef _The_General_ het volgende:
Verbieden!
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Nattuurlijk verbieden. Pedo's zijn ziek en zouden niet in onze maatschappij mogen rondlopen. En al helemaal niet hun ideeën verspreiden.
Waar zijn jullie in godsnaam bang voor? Ik vind het schandelijk dat ons rechtssysteem door dit soort onzin extra belast wordt.
pi_39623332
Iedereen moet de vrijheid hebben om een eigen politieke partij op te richten, zelfs enge mannetjes zoals die van de PNVD. Dat je het met hun standpunten niet eens bent is een tweede.
pi_39623371
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Iedereen moet de vrijheid hebben om een eigen politieke partij op te richten, zelfs enge mannetjes zoals die van de PNVD. Dat je het met hun standpunten niet eens bent is een tweede.
Wat vond je dan van het intrekken van de subsidie voor de SGP tav. het vrouwenstandpunt van deze partij?
pi_39623374
Gelukkig is er een geneesmiddel tegen pedofilie!
pi_39623379
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef Meki het volgende:

Ik vind dat elke partij getoleerd moet worden
Toch maar geen Al-Qaida erbij halen?
pi_39623410
Volgens mij gaat dit topic over het verbieden van een partij die tegen pedo's is? Het is een beetje een maffe OP.
pi_39623423
Waar moet ik nu tegen zijn?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:26:06 #18
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_39623429
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef Steijn het volgende:
Politieke partijen mogen mijns inziens nooit verboden worden, immers anders gaat de staat voor gedachtenpolitie spelen. Bovendien snap ik niet waar men zich zo druk om maakt, het is nu al uitgesloten dat een dergelijke partij ooit zetels haalt.
Eensch... ze hebben gewoon recht op meningsuiting. Het is een mening die weliswaar bij niemand gewaardeerd wordt, maar ook het uiten van die mening kun je niet verbieden.

Verder is het gewoon een kansloze partij waarvan de leden zichzelf voor schut zetten. Wat ze willen is zowel wettelijk als moreel gezien onacceptabel en dat zullen ze niet veranderd krijgen.
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef stukovich het volgende:

[..]

OT:
Europese landen weten ook weer niet hoe snel zij erbij moeten zijn om Nederland zwart te maken, Italië voorop. Kijk eens naar jullie zelf met jullie frauduleuze competitie, beunhazen
Die spaghettivreters mogen ook stikken in hun pastasaus.
pi_39623467
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Eensch... ze hebben gewoon recht op meningsuiting. Het is een mening die weliswaar bij niemand gewaardeerd wordt, maar ook het uiten van die mening kun je niet verbieden.

Verder is het gewoon een kansloze partij waarvan de leden zichzelf voor schut zetten. Wat ze willen is zowel wettelijk als moreel gezien onacceptabel en dat zullen ze niet veranderd krijgen.
Wat is hun mening?
pi_39623486
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef Croupouque het volgende:
Hier sluit ik me volledig bij aan, met de kanttekening dat ik me in hun controversiële standpunten beter kan vinden dan in de rest.

Met betrekking tot de subsidie voor de SGP die is ingetrokken; ik ben sowieso tegen subsidies, maar als je ze wel uitdeelt moet je daarbij niet discrimineren. Zeker niet omdat er gediscrimineerd wordt, dat is hypocrisie ten top.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39623504
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef _The_General_ het volgende:
Een injectie met 40 gram lood achter in de nek,

sorry, kon het weer niet laten
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:29:38 #22
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_39623542
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:27 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wat is hun mening?
http://www.pnvd.nl/prog_mei_2006.html

Staan er genoeg in.
pi_39623560
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef _The_General_ het volgende:
Ga eens in op de dicussie, bijvoorbeeld op mijn vraag. Diverse manieren om iemand te doden zijn voer voor een ander topic.
pi_39623608
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:29 schreef DemonRage het volgende:

[..]

http://www.pnvd.nl/prog_mei_2006.html

Staan er genoeg in.
Ik ga die rotzooi niet lezen, ik weet zo ook wel dat pedo's kinderen willen neuken. Dus oprotten met die mongolen.
pi_39623643
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga die rotzooi niet lezen, ik weet zo ook wel dat pedo's kinderen willen neuken. Dus oprotten met die mongolen.
Hoeveel zin heeft een verbod op de NVD denk je? Wat bereiken we er mee?
pi_39623661
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:30 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ga eens in op de dicussie. Diverse manieren om iemand te doden zijn voer voor een anders topic.
Ik zit tussen twee vuren. Van de ene kant vind ik pedofilie het meest verachtelijke wat er bestaat. En zeg ik verbieden.

Aan de andere kant ben ik het eens met de mensen die zeggen dat je gedachten niet kunt, en mag verbieden.
pi_39623676
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat vond je dan van het intrekken van de subsidie voor de SGP tav. het vrouwenstandpunt van deze partij?
Lastig! Dat vind ik weer van een andere orde, want het geval dat je noemt is discriminatie die daadwerkelijk toegepast wordt. Het hebben van gedachten is godzijdank niet strafbaar.
Maar het is al met al wel een moeilijk punt, vind ik. En ik geloof natuurlijk nooit dat het lieverdjes zijn, die rekels van de PNVD. Maar dat moet dan maar scherp in de gaten gehouden worden, net zoals dat ooit bij CP'86 gebeurde.
pi_39623680
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

Hoeveel zin heeft een verbod op de NVD denk je? Wat bereiken we er mee?
Het signaal afgeven dat het gewoon zwaar fout is.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:36:46 #29
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_39623740
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:34 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het signaal afgeven dat het gewoon zwaar fout is.
Die signalen zijn er al genoeg. Pedofielen/-seksuelen geven daar toch geen flikker om.
pi_39623760
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:36 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Die signalen zijn er al genoeg. Pedofielen/-seksuelen geven daar toch geen flikker om.
En dan zouden ze ook nog eens een politieke partij mogen beginnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')