Na je zoveeeeeeelste spellingscontrole opmerking wel ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Of je scheldt me als een Turk verrot op MSN en je gaat daarna snel offline / blokkeert me...
Komt op hetzelfde neerquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Jep.Je hebt helemaal gelijk!
Veel plezier met je film straks.
Je reinste provocatiequote:
Nou, ik ken leukere spelletjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Is dit weer zo'n spelletje waar we straks weer horen hoe hilarisch het was dat we erin trapten?
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
Dat is nog irritanter dan dat paperclip van Word
Ik denk niet dat Dizer dat via MSN deed opdat je dat daarna hier kon gaan posten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Of je scheldt me als een Turk verrot op MSN en je gaat daarna snel offline / blokkeert me...
Discussie aangaan is wat anders dan reageren op simpele, niet-grappige, onoriginele kutposts.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus je negeert wel heel vaak posts?
[..]
Van dat statement blijft dus ook weinig over![]()
Wat ik me dan afvraag: waarom reageer je wel altijd op posts met een negatieve boodschap aan jouw adres, maar niet op het gezeik van Sven en zijn (lang niet zo toffe) kornuiten? Op mij komt dat over alsof je het liefst de confrontatie opzoekt. Geen probleem verder, maar dan hoef je daar toch niet omheen te draaien?
Tsja...die moest je ook niet ál te serieus nemen, aangezien ik niet daadwerkelijk op alles reageer.quote:En dat ik hier op dit alles reageer, geeft aan dat ik jullie allemaal de moeite waard vind.![]()
![]()
hoi, lijkt me nooit tof als familie mee kan lezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben de tennisbabe hier, geloof ik.
En zussie van de toffe babette21.
Die haat ik ook!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Na je zoveeeeeeelste spellingscontrole opmerking wel ja!Je bent nog irritanter dan dat paperclip van Word
dan zal ik maar 's gaan kijken hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
Je hebt mail.
Que?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dizer dat via MSN deed opdat je dat daarna hier kon gaan posten.
Maar goed... dat mag weer op de stapel "Bupa is een internet confrontatie junkie" bewijsstapel![]()
Quequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
maar niet op het gezeik van Sven en zijn (lang niet zo toffe) kornuiten?
He, kijk uit he!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Discussie aangaan is wat anders dan reageren op simpele, niet-grappige, onoriginele kutposts.
Blijven opletten, Zhennie.
En als het 'statement' alleen op dit stukje sloeg:
[..]
Tsja...die moest je ook niet ál te serieus nemen, aangezien ik niet daadwerkelijk op alles reageer.
Omdat ik ervan 'houd' om verkeerde dingen recht te zetten. Men moet uiteindelijk geen verkeerd beeld van mij (of anderen) gaan krijgen.Mijn imago, wat doen jullie?
Als er iets onjuists over mij wordt verteld, mag ik dat toch wel even rechtzetten?
En ja, dan zal je nu vast gaan roepen dat ik me er niks van moet aantrekken, maar dat doe ik wel! Het gaat over mij! Ha! Puh! En er mag niet verkeerd over mij gedacht worden!
En nee, zoveel houd ik er nou ook weer niet van om de confrontatie op te zoeken. Anders zou ik me wel dagelijks mengen in het politieke geleuter van Airelle en BVO.
En ik heb altijd ruzie met MB.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Re het volgende:
[..]
hoi, lijkt me nooit tof als familie mee kan lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |