Steunende op het beetje bekenheid die ik geniet, en de vaak gestelde vraag of ik BrauN's kloon ben, zal ik mijn digitale identiteit in dit topicgebruiken door een willekeurige reactie achter te laten om zo mijn medemens aan te sporen alhier te reageren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wel kijken maar niet reageren?![]()
Of is het té confronterend en herkenbaar voor sommigen?![]()
Mooi. Het is je geluktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Steunende op het beetje bekenheid die ik geniet, en de vaak gestelde vraag of ik BrauN's kloon ben, zal ik mijn digitale identiteit in dit topicgebruiken door een willekeurige reactie achter te laten om zo mijn medemens aan te sporen alhier te reageren.
Graag gedaan.
Vandaar mijn reactiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef SiemeN het volgende:
Ik was al eventjes bang dat er nu niemand meer zou reageren.
Dan had ik wel een beetje voor gek gestaan.
In 1 keer wel ja, verspreid over een avond is het wel goed te doen.quote:
Nou ja, ik ga er sowieso vanuit dat hij ze niet alle vijf achter elkaar naar binnen heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
In 1 keer wel ja, verspreid over een avond is het wel goed te doen.
Maar gezond is het niet nee..
Je hebt pillen van 250 mg hoor. Dat zijn er dan maar twee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er sowieso vanuit dat hij ze niet alle vijf achter elkaar naar binnen heeft gewerkt.![]()
Dan zou men al tevreden zijn met aspirientjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pillenslikkers hebben een voorliefde voor pillen maar omdat ze te dom zijn om apotheker te worden gaan ze maar pillen slikken
Uiteraard, maar volgens mij zijn het niet echt experts, zo te zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je hebt pillen van 250 mg hoor. Dat zijn er dan maar twee.
Bovendien is een capsule zo gevuld met 500 mg..
Ik ken iemand van UVT die een keer per ongeluk 500mg MDMA heeft genomen omdat hij van een colafles had gedronken waar 500mg MDMA-poeder was in opgelost. Dus ja, over de achtergrond van het filmpje blijft het gissen. Het kan ook een ongeluk zijn geweest. En sowieso, niemand ziet er intelligent of met vol expertise uit na 500mg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar volgens mij zijn het niet echt experts, zo te zien.
Eensch.quote:Hoe je het ook verdeelt over de capsules, 500 mg is gewoon niet goed om in te nemen.![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:27 schreef Zhensational het volgende:
"Iets teveel geslikt"![]()
Dat zei Bupa laatst ook na een adje sperma uit Dizer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |