Ook twee uur achter elkaar in een hobbelende trein?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:44 schreef Q. het volgende:
Staan is gezond.
Yep, goed voor je evenwichtsorgaan enzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook twee uur achter elkaar in een hobbelende trein?
En nu maar wachten of ze je een boete geven als je in de 1e klas staat omdat er in de 2e klas helemaal geen plek meer isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:46 schreef Klonk het volgende:
je hebt een vervoersbewijs, geen zitplaatsgarantie
Dat weet ik ook wel, maar voor dat vermogen dat ik bij het loket achterlaat zou het mij redelijk lijken als ik over een fatsoenlijke zitplaats kan beschikken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:46 schreef Klonk het volgende:
je hebt een vervoersbewijs, geen zitplaatsgarantie
Hij heeft de hele dag hard gewerkt hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:44 schreef Q. het volgende:
Staan is gezond.
*mee eens isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef Ferdo het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar voor dat vermogen dat ik bij het loket achterlaat zou het mij redelijk lijken als ik over een fatsoenlijke zitplaats kan beschikken.
Redelijkheid? Je moest eens weten hoe ze zestig jaar geleden in de trein zaten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar voor dat vermogen dat ik bij het loket achterlaat zou het mij redelijk lijken als ik over een fatsoenlijke zitplaats kan beschikken.
Ik troost je over een paar uurtjes welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zo wens ik dus niet vervoerd te wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:53 schreef heiden6 het volgende:
Redelijkheid? Je moest eens weten hoe ze zestig jaar geleden in de trein zaten.
Hoeveel betaalden ze toen voor een treinkaartje trouwensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Redelijkheid? Je moest eens weten hoe ze zestig jaar geleden in de trein zaten.
Dat zal in elk geval geen probleem zijn.quote:
De prijs/kwaliteitverhouding was best goedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef paddy het volgende:
Hoeveel betaalden ze toen voor een treinkaartje trouwens
die betaalde ze met hun levenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoeveel betaalden ze toen voor een treinkaartje trouwens
Ons bedrijf is veel klantvriendelijker hè?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
die betaalde ze met hun leven( 60 jr. geleden he..)
Lief van jequote:
naja, als het niet linksom gaat, danmaar rechtsom.. alleen weten sommige collega's niet dat er een links en een rechts bestaat...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ons bedrijf is veel klantvriendelijker hè?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |