Ook twee uur achter elkaar in een hobbelende trein?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:44 schreef Q. het volgende:
Staan is gezond.
Yep, goed voor je evenwichtsorgaan enzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook twee uur achter elkaar in een hobbelende trein?
En nu maar wachten of ze je een boete geven als je in de 1e klas staat omdat er in de 2e klas helemaal geen plek meer isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:46 schreef Klonk het volgende:
je hebt een vervoersbewijs, geen zitplaatsgarantie
Dat weet ik ook wel, maar voor dat vermogen dat ik bij het loket achterlaat zou het mij redelijk lijken als ik over een fatsoenlijke zitplaats kan beschikken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:46 schreef Klonk het volgende:
je hebt een vervoersbewijs, geen zitplaatsgarantie
Hij heeft de hele dag hard gewerkt hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:44 schreef Q. het volgende:
Staan is gezond.
*mee eens isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef Ferdo het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar voor dat vermogen dat ik bij het loket achterlaat zou het mij redelijk lijken als ik over een fatsoenlijke zitplaats kan beschikken.
Redelijkheid? Je moest eens weten hoe ze zestig jaar geleden in de trein zaten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar voor dat vermogen dat ik bij het loket achterlaat zou het mij redelijk lijken als ik over een fatsoenlijke zitplaats kan beschikken.
Ik troost je over een paar uurtjes welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar voor dat vermogen dat ik bij het loket achterlaat zou het mij redelijk lijken als ik over een fatsoenlijke zitplaats kan beschikken.
En zo wens ik dus niet vervoerd te wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:53 schreef heiden6 het volgende:
Redelijkheid? Je moest eens weten hoe ze zestig jaar geleden in de trein zaten.
Hoeveel betaalden ze toen voor een treinkaartje trouwensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Redelijkheid? Je moest eens weten hoe ze zestig jaar geleden in de trein zaten.
Dat zal in elk geval geen probleem zijn.quote:
De prijs/kwaliteitverhouding was best goedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef paddy het volgende:
Hoeveel betaalden ze toen voor een treinkaartje trouwens
die betaalde ze met hun levenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoeveel betaalden ze toen voor een treinkaartje trouwens
Ons bedrijf is veel klantvriendelijker hè?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
die betaalde ze met hun leven( 60 jr. geleden he..)
Lief van jequote:
naja, als het niet linksom gaat, danmaar rechtsom.. alleen weten sommige collega's niet dat er een links en een rechts bestaat...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ons bedrijf is veel klantvriendelijker hè?![]()
![]()
gaarne!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef petre86 het volgende:
@ alexx, plop jij die klinknagels uit de kopdeuren?
Die gebruiken ze sinds oktober niet meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ga dan in de doorloopkop zitten, zo tussen twee treinstellen in
Van de trein?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:45 schreef mstx het volgende:
We nemen het mee naar achteren.
Probleem gevonden. Ga in Nederland wonenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:36 schreef Ferdo het volgende:
...zet die voor de gein dan ook eens in op de intercity-treinen naar Groningen/Leeuwarden. Nu sta ik weer eens in een stampvolle Koploper.![]()
Je bent net als al die andere kneuzen die ik elke x zie staan een domme Nederlander...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:36 schreef Ferdo het volgende:
...zet die voor de gein dan ook eens in op de intercity-treinen naar Groningen/Leeuwarden. Nu sta ik weer eens in een stampvolle Koploper.![]()
Ik betaal zelfs met een kortingskaart nog een klein fortuin, dus mag ik een zitplaats tijdens deze 193 kilometer lange treinreis? Of is dat echt teveel gevraagd?![]()
Alleen jammer dat men indertijd alleen enkele reizen aanbood.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De prijs/kwaliteitverhouding was best goed
Jee, jij vult lekker in voor een ander.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Je bent net als al die andere kneuzen die ik elke x zie staan een domme Nederlander...
Een trein is langer dan 1 bak, een treinstel die kant op heeft al 3 of 4 bakken. En vaak zijn er dan nog 2 treinstellen dus zeker 8 bakken... Eerst verder lopen tot je helemaal aan het einde bent voor je gaat klagen dat het zo vol is...
Vanavond ook weer in de IC naar Leeuwarden (Zwolle, 18.19 )... Iedereen komt de trap op rennen en springt in de achterste bak... terwijl er 6 bakken naar Leeuwarden reden... voorin was het dus vrij leeg....
Hoezo "ik kijk niet verder dan mn neus lang is" *klaag*klaag*klaag*
Oja, die Regiorunners zijn ook kut, 6/10x werkt de airco niet, en dan zijn die treinstellen kutter dan de Koplopers waar nog raampjes open kunnen![]()
Huilie![]()
Hij woont in zeistquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Probleem gevonden. Ga in Nederland wonen![]()
Hij kan niet eerder wegquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je nou gewoon op tijd die trein instapt en niet eerst nog even langs smullers heb je wel een plek.
En dan nog naar duitsland gaanquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:02 schreef BGN het volgende:
Als je nou blijft lopen tijdens de reis, kun je achteraf zeggen dat je 183 kilometer gelopen hebt. Daar scoor je de chicks wel mee hoor!
Groningenquote:
Ik las "treinsletten"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:10 schreef Zug-Chef het volgende:Oja, die Regiorunners zijn ook kut, 6/10x werkt de airco niet, en dan zijn die treinstellen kutter dan de Koplopers waar nog raampjes open kunnen![]()
Huilie![]()
Smullersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je nou gewoon op tijd die trein instapt en niet eerst nog even langs smullers heb je wel een plek.
dat kan niet als je er in bent tijdens de reis, want doorloopkoppen zijn dichtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:20 schreef Ferdo het volgende:
En Zug-Chef, denk jij werkelijk dat ik niet de hele trein heb doorlopen?
Koop anders eens een goede atlas en zoek eens op waar Groningen ligt.quote:
We hebben het één keer meegemaakt dat we ons niet meer konden bewegen.En dan ook nog dronken studenten (die niet eens opstonden voor ouderen) de kinderen gewoon op de tenen trapten omdat ze hun bier moesten lozenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ons bedrijf is veel klantvriendelijker hè?![]()
![]()
De trein was nog niet vertrokken toen ik vergeefs een zitplaats zocht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:31 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
dat kan niet als je er in bent tijdens de reis, want doorloopkoppen zijn dicht
Nee, het heeft er mee te maken dat de achterlijke dienstregeling niet is ingestemd op de vervoersstroom. Een halfuurfrequentie is onvoldoende om voldoende zitplaatsgarantie te bieden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef heiden6 het volgende:
Dat de treinen elke dag bomvol zitten betekent heus niet dat er te weinig capaciteit is hoor, er gaan gewoon teveel mensen op dat tijdstip met die trein.
Mwah, moet jij in een willekeurige koploper vanaf amsterdam gaan zitten ergens tussen 16 uur en 18u30. Zijn stampvol. En om nou de trein van 19u te nemen. Pfff dan ben je om 21u thuis. Mij niet gezien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je nou gewoon op tijd die trein instapt en niet eerst nog even langs smullers heb je wel een plek.
En toen strandden we onderweg ook nog door een stroomstoring.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:35 schreef paddy het volgende:
[..]
We hebben het één keer meegemaakt dat we ons niet meer konden bewegen.En dan ook nog dronken studenten (die niet eens opstonden voor ouderen) de kinderen gewoon op de tenen trapten omdat ze hun bier moesten lozenen dan roepen ze ook nog om "De mensen die in de eerste klas gaan zitten krijgen een boete van (weet ik niet meer)"
Hoezo klantvriendelijk
Moet ik zeggen dat ik geen conducteur zie dan.
Waar lees jij dat ik dat überhaupt wilde, waardeloze helderziende?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:39 schreef thatsme het volgende:
dat heb je als je een 4 persoonzit voor je alleen wilt hebben... dan moet je staan!
Dat zeg ik: Duitslandquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Koop anders eens een goede atlas en zoek eens op waar Groningen ligt.![]()
Het gaat dan om treinen die Amsterdam als "tussenstop" aandoen neem ik aan? tjaah is lastig danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:38 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Mwah, moet jij in een willekeurige koploper vanaf amsterdam gaan zitten ergens tussen 16 uur en 18u30. Zijn stampvol. En om nou de trein van 19u te nemen. Pfff dan ben je om 21u thuis. Mij niet gezien.
Ik had het eigenlijk geheim willen houden, maar goed...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Ook eens gehad. Staat er één touringcar voor het station, terwijl er minstens drie nodig warenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef Batsnek het volgende:
Het ergste was nog dat er dus maar 1 bus was, en er nog gewoon een paar dozijn mensen buiten in de hitte konden wachten totdat de NS weer bussen in ging zetten.
Daar zat ik dus laatst over te denken, wat nou als je een eerste klas kaartje hebt en moet staan? Kan je dan nog iets van een vergoeding krijgen ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:49 schreef ChrisJX het volgende:
En nu maar wachten of ze je een boete geven als je in de 1e klas staat omdat er in de 2e klas helemaal geen plek meer is
Nee, het is een vervoersbewijs geen plaatsbewijs. Een eerste klas kaartje geeft je recht om tijdens de reis te verblijven in het eerste klas gedeelte.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Daar zat ik dus laatst over te denken, wat nou als je een eerste klas kaartje hebt en moet staan? Kan je dan nog iets van een vergoeding krijgen ofzo?
Pff dat lijkt me wel heel zuur zeg! Denk je een relaxte eerste klas reis te hebben, sta je gewoon tegen een paar kutstudenten aan die met hun OV-kaart ook in het gangpad van de eerste klas staan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, het is een vervoersbewijs geen plaatsbewijs. Een eerste klas kaartje geeft je recht om tijdens de reis te verblijven in het eerste klas gedeelte.
Is wel een eind om, hè?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:51 schreef DJJoris het volgende:
Neem dan gewoon de diesel die tussen Groningen en Leeuwarden rijdt van de concurrent van de NS, dat is geloof ik sneller :S
Ja oké,had naar de user moeten kijken die het bericht posttequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De prijs/kwaliteitverhouding was best goed
Ja, maar dan kan hij helemaal wel naar zijn rust fluitenquote:
Neehee, je had ook gewone passagierstreinen. Ook toen stapte iedereen in dezelfde wagon waardoor het vooraan helemaal leeg was. Het zit in onze genenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef paddy het volgende:
Ja oké,had naar de user moeten kijken die het bericht postte
De treinen reden toch niet alleen maar voor dat soort vervoer ?
Daarom zijn de IC's naar Groningen en Leeuwarden in de spits ook extra lang. De trein naar Leeuwarden en die naar Groningen rijden dan apart achter elkaar aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, het heeft er mee te maken dat de achterlijke dienstregeling niet is ingestemd op de vervoersstroom. Een halfuurfrequentie is onvoldoende om voldoende zitplaatsgarantie te bieden.
Nadeel is ook dat je in veel treinen niet van achteren naar voren kunt lopen. Als je net het treinstel inspringt dat bij de trap uitkomt (en waar iedereen al zit) is het niet mogelijk om door de trein naar een rustiger gedeelte te lopen. Dat kan alleen buitenom, maar als je dat doet, mis je je trein. Of je moet vijf minuten eerder op het station aankomen (wat bij een overstap niet altijd mogelijk is) zodat je als eerste de trein in kunt, dan wel tijd hebt om een stuk te lopen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:11 schreef Duvel het volgende:
Maar 't is inderdaad vaak zo dat die treinen voor een deel onbezet zijn, terwijl een ander deel van de trein uitpuilt. Als het echt niet past is dat meestal door een storing, dat er een treinstel ontbreekt of zo.
Dat zeg ik ook altijd in Afrika; hoezo hongersnood? Er zijn nu alleen te veel mensen die tegelijkertijd willen eten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef heiden6 het volgende:
Dat de treinen elke dag bomvol zitten betekent heus niet dat er te weinig capaciteit is hoor, er gaan gewoon teveel mensen op dat tijdstip met die trein.
Inderdaad, zelfs bij die koplopers blijven nu de tussendeuren gesloten. Schijnt aan het onderhoud van desbetreffende onderdelen te liggen; het is simpelweg te oud. Ik heb zelfs gehoord dat ook na de revisie (die er blijkbaar aan komt) deze deuren niet meer gebruikt zullen gaan worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nadeel is ook dat je in veel treinen niet van achteren naar voren kunt lopen. Als je net het treinstel inspringt dat bij de trap uitkomt (en waar iedereen al zit) is het niet mogelijk om door de trein naar een rustiger gedeelte te lopen.
Ik heb een auto, maar ik ga elke dag met de trein naar mn werk, want dat is sneller (en zeker relaxter) dan de auto. En ook voor langere afstanden neem ik veel liever de trein.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
Koop een auto, net als de rest van Nederland.
Ze vonden dat de doorloopkoppen te vaak voor vertraging zorgden, dus hebben ze ze maar afgesloten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs bij die koplopers blijven nu de tussendeuren gesloten. Schijnt aan het onderhoud van desbetreffende onderdelen te liggen; het is simpelweg te oud.
Dit is helaas waar. Ze vinden ze te duur, en de punctualiteit gaat in alles voor het comfort van de reiziger...quote:Ik heb zelfs gehoord dat ook na de revisie (die er blijkbaar aan komt) deze deuren niet meer gebruikt zullen gaan worden.
Reizigers zorgen vaak voor vertraging. Volgens mij is het afschaffen van reizigers een stuk effectiever om de vertragingen terug te dringen. Of nog beter, helemaal geen treinen meer laten rijden! Dan heb je helemaal geen vertragingen meer! Wat een geweldig idee. Ik loop meteen even naar HGB IV om mijn ideeën te presenteren!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze vonden dat de doorloopkoppen te vaak voor vertraging zorgden, dus hebben ze ze maar afgesloten.
Vanuit de jaren '80 schijnt er al een rapport te bestaan: "De verstorende invloed van de reiziger op de dienstregeling". Waarschijnlijk zul je in HGB IV dus nog een luisterend oor vinden ook. Succes, en laat even weten hoe het gegaan is!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Reizigers zorgen vaak voor vertraging. Volgens mij is het afschaffen van reizigers een stuk effectiever om de vertragingen terug te dringen. Of nog beter, helemaal geen treinen meer laten rijden! Dan heb je helemaal geen vertragingen meer! Wat een geweldig idee. Ik loop meteen even naar HGB IV om mijn ideeën te presenteren!
Het duurde vaak ook vrij lang als er twee aan elkaar gekoppeld moesten worden, maar volgens mij lag dat ook vaak aan gebrekkige opleiding van het personeel in deze. (Niet goed ingewerkt dus.)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze vonden dat de doorloopkoppen te vaak voor vertraging zorgden, dus hebben ze ze maar afgesloten.
Ze waren inderdaad weleens weigerachtig, maar dan kon er altijd iemand binnen de automatische procedure stap-voor-stap uitvoeren. Maar ja: je moet 't spul wel onderhouden, en de oudste in dienst zijnde Koplopers zijn wel van 1985, vandaar de revisie die voor de deur staat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het duurde vaak ook vrij lang als er twee aan elkaar gekoppeld moesten worden, maar volgens mij lag dat ook vaak aan gebrekkige opleiding van het personeel in deze. (Niet goed ingewerkt dus.)
Als er geen zitplaatsen zijn mag je gewoon 1e klas gaan zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:36 schreef Ferdo het volgende:
...zet die voor de gein dan ook eens in op de intercity-treinen naar Groningen/Leeuwarden. Nu sta ik weer eens in een stampvolle Koploper.![]()
Ik betaal zelfs met een kortingskaart nog een klein fortuin, dus mag ik een zitplaats tijdens deze 193 kilometer lange treinreis? Of is dat echt teveel gevraagd?![]()
Nee hoor, dat mag echt niet zo maar, alleen als de HC dat zegt... En als het dan mag en er komt iemand met een 1e klas kaart, moet jij voor hem opstaan...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als er geen zitplaatsen zijn mag je gewoon 1e klas gaan zitten.
Als de trein zo vol zit dat er mensen moeten staan ga je gewoon in de 1e klas zitten. Geen enkele conducteur die DAT gaat bestraffen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee hoor, dat mag echt niet zo maar, alleen als de HC dat zegt...
Wat natuurlijk alleen geldt als de 1e klas OOK vol zit...en wanneer gebeurt DAT nou?quote:En dan nog, als er iemand met een 1e klas kaart komt moet jij voor hem opstaan...
Ja? Mooi nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als er geen zitplaatsen zijn mag je gewoon 1e klas gaan zitten.
Maar iets zegt me dat jij gewoon niet naast andere mensen wil gaan zitten
Laat die boete maar komen. Ik schrijf in zo'n geval wel een brief. Krijg ik echt wel netjes mijn geld terug.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja? Mooi niet
Een boete zal volgen voor degene die toch plaats wil nemen in de 1e klas.(dit is zeker twee keer omgeroepen) Zelfs geen uitzondering voor bejaarden. De trein was toen gevaarlijk vol Ik stond al op het trapje bij de uitgang. Het zou een boete van (pin me niet vast op die 30 euro)30 euro + de kosten van een 1e klas kaartje gaan kosten wanneer je toch besloot in de eerste klas te gaan zitten..
En ik weet van hem dat hij rustig naast een ander gaat zitten.
Als je in de 1e klas mag zitten als de trein vol zit, dan is de 1e klas natuurlijk ook vol daarna...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat natuurlijk alleen geldt als de 1e klas OOK vol zit...en wanneer gebeurt DAT nou?
Wat een onzinquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:15 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Als je in de 1e klas mag zitten als de trein vol zit, dan is de 1e klas natuurlijk ook vol daarna...
Dus hebben ze te weinig capaciteit want de baas verlangt nu eenmaal dat we rond 9 uur op ons plekje zitten en dat we om 5 uur weer opdonderen naar huis.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef heiden6 het volgende:
Dat de treinen elke dag bomvol zitten betekent heus niet dat er te weinig capaciteit is hoor, er gaan gewoon teveel mensen op dat tijdstip met die trein.
Bij mij wordt verlangd dat je begint ergens tussen zeven en half tien, en dat je voor zeven uur weg bent. Dus dat is wat anders dan 9 tot 5.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus hebben ze te weinig capaciteit want de baas verlangt nu eenmaal dat we rond 9 uur op ons plekje zitten en dat we om 5 uur weer opdonderen naar huis.
En ja als je met de auto gaat ben je weer een vervuiler en aso.
Rekensommtje voor je.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:43 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Juist niet, lees het nog maar een keer en dan nog een keer...
Helaas is dat niet bij iedereen zo he? Anders zou het niet zo druk zijn lijkt me.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij mij wordt verlangd dat je begint ergens tussen zeven en half tien, en dat je voor zeven uur weg bent. Dus dat is wat anders dan 9 tot 5.
Tja jij gaat er opeens getallen bij halen die jouw verhaal doen kloppen, je hebt eerst niks gezegd over het aantal mensen dat moest staan...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rekensommtje voor je.
Stel: 8 4-zitters per coupé. Dat is 32 zitplaatsen per coupé.
Stel: 6 coupe´s. Dat is dan 192 zitplaatsen. Ja?
Stel: die coupés zitten vol.
Stel, 20 mensen kunnen niet zitten.
Dan zijn er nog 2 1e klas coupés die gelijk staan aan 64 zitplaatsen. Mkay?
Dan gaan die 20 mensen in de 1e klas zitten.
Stel, er zaten al 22 mensen (wat al veel is). Dan houdt je hoeveel zitplaatsen over? Juist...22.
Geen gekke situatieschets lijkt me.
Hey, wat gek? Volgens jou moeten die 1e klas tóch volzitten
Ik had het je ook zonder getallen kunnen vertellen (oh wacht..dat DEED ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Tja jij gaat er opeens getallen bij halen die jouw verhaal doen kloppen, je hebt eerst niks gezegd over het aantal mensen dat moest staan...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |