Nee, ik had te ver doorgespoeld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:01 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Die had je nog niet gezien? Daar begint het gedonder mee... en deze man 'red' haar zogenaamd daarvan.. en gaat dan zelf lekker verder...dat maakt het NOG erger, als zogenaamde gezagdrager notabene.
wat is dat nu weer voor een gelul, de man bepaalt toch niet hoever hij mag gaan, dat bepaalt degene aan wie hij zit/wil zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wanneer je eerst iemand knuffelt en zoent en diegene laat dat toe, en vervolgens ga je een honk verder en zit je aan haar borsten, valt dat dan onder aanranden?
Ga is ergens anders huilen, moslimfoobquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:48 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Kom kom. Dat kan politiek correcter: geef Bush de schuld, dan heb je het weer goed voor elkaar bij je linkse vrinden.
Kom kom. Die vrouw respecteert gewoon die cultuur niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:06 schreef milagro het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor een gelul, de man bepaalt toch niet hoever hij mag gaan, dat bepaalt degene aan wie hij zit/wil zitten.
zo kan iedere verjaardagskus wel een vrijbrief voor tietenknijperij worden.
Ze loopt notabene in zo'n gewaad inclusief hoofddoek!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:06 schreef AntonDingeman het volgende:
Dat is wel een beetje raar ja.
Maar het blijft oerdom om tegen de adviezen in je verkeerd te kleden.
dat laatste sowiesoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:07 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Kom kom. Die vrouw respecteert gewoon die cultuur niet.
En het is de schuld van Israel/Bush.
Wel eens in een Nederlandse disco geweest?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:06 schreef milagro het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor een gelul, de man bepaalt toch niet hoever hij mag gaan, dat bepaalt degene aan wie hij zit/wil zitten.
zo kan iedere verjaardagskus wel een vrijbrief voor tietenknijperij worden.
Ja, nog nooit meegemaakt dat 40 man 1 vrouw lastig vallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:08 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wel eens in een Nederlandse disco geweest?
Heel leuk voor je dat jij je zelf zo lekker "rechts provocerend" vindt, maar ik pas er voor om in jouw hokjes gepropt te worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:07 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Kom kom. Die vrouw respecteert gewoon die cultuur niet.
En het is de schuld van Israel/Bush.
Zo, wat een argument zeg. Je hebt me keihard overtuigt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ga is ergens anders huilen, moslimfoob
Ze loopt MET hoofddoek.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:09 schreef Skazminko het volgende:
Als een vrouw daar zonder hoofddoek loopt, denken de mannen serieus dat ze aan de betreffende vrouw mogen zitten.![]()
We hebben het hier over de uniform-man met snor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja, nog nooit meegemaakt dat 40 man 1 vrouw lastig vallen.
Alhoewel, sinds de mocros binnen komen..
In een strak truitje.quote:
Die is te vergelijken met een NLe disco?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:10 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
We hebben het hier over de uniform-man met snor.
Ja. Als je je daar als meisje namelijk uitgebreid laat knuffelen en zoenen weet je ook waar het op een duur heen gaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Die is te vergelijken met een NLe disco?
ohw, die argumenten die jij wel hebt heb ik allemaal weerlegd onderbouwt en alquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:10 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zo, wat een argument zeg. Je hebt me keihard overtuigt.
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja. Als je je daar als meisje namelijk uitgebreid laat knuffelen en zoenen weet je ook waar het op een duur heen gaat.
stoere praatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, als figuren als AntonDingeman en Kareltej-de-grote dit goed proberen te praten onder het motto van: ze had kleding aan die erom vroeg, dan ga ik morgen maar eens chickas met hoofddoek/zwart gewaad lastig vallen: die vragen er immers om om begraven te worden met rouwkleding aan dus ik ga maar eens met de schep op pad.
Oh? Nou laat eens zien dan, want dat heb ik, en waarschijnlijk de rest van Fok, dan even gemist.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohw, die argumenten die jij wel hebt heb ik allemaal weerlegd onderbouwt en al
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, als figuren als AntonDingeman en Kareltej-de-grote dit goed proberen te praten onder het motto van: ze had kleding aan die erom vroeg,
Oh, dus eigenlijk ben je een beetje jaloers op die tietenknijpers in Iran? Jij zou zoiets ook wel willen?quote:dan ga ik morgen maar eens chickas met hoofddoek/zwart gewaad lastig vallen: die vragen er immers om om begraven te worden met rouwkleding aan dus ik ga maar eens met de schep op pad.
Op aanranding door 30 man?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja. Als je je daar als meisje namelijk uitgebreid laat knuffelen en zoenen weet je ook waar het op een duur heen gaat.
Oh, dus Iran is eigenlijk een achterlijk debiel land, is dat wat je zegt? Bevolkt door gefrustreerde pubers?quote:Iran is eigenlijk één grote klassenavond met gefrustreerde pubers.
Ze vragen er toch om, vind jij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk ben je een beetje jaloers op die tietenknijpers in Iran? Jij zou zoiets ook wel willen?
quote:Maar het blijft oerdom om tegen de adviezen in je verkeerd te kleden
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:14 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh? Nou laat eens zien dan, want dat heb ik, en waarschijnlijk de rest van Fok, dan even gemist.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ga is ergens anders huilen, moslimfoob
Dat is jouw sterke argumentatie? Mij 'moslimfoob' noemen?quote:
ik moet niks.quote:
Ik heb het hier over de bewaker-man.quote:
Op seksueel gebied? Jazeker.quote:Oh, dus Iran is eigenlijk een achterlijk debiel land, is dat wat je zegt? Bevolkt door gefrustreerde pubers?
Jey, je hebt me in een hokjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is jouw sterke argumentatie? Mij 'moslimfoob' noemen?
Whehehe, jij hebt de VPRO-gids thuis he?
Zelfs dan moet je nog EERST BETALEN voordat je aan haar zit!quote:
Ik over het totale gebeuren, want je kan het 1 niet los van het ander zien. Integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik heb het hier over de bewaker-man.
Nog op wel wat meer gebieden, dunkt me.quote:Op seksueel gebied? Jazeker.
Oh, en jij mij niet natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jey, je hebt me in een hokje![]()
ohwjah, ik was eerder heb ik nu gewonnen?quote:
Een prepaid hoer?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Pangaea het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je nog EERST BETALEN voordat je aan haar zit!![]()
want dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef DeWaasheid het volgende:
Anton en Karel, tijd dat jullie een keer n vriendin krijgen..
Als er moslims te bashen vallen wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef _The_General_ het volgende:
Nemen jullie dit filmpje nu echt serieus ?
Zeg, wil je geen onmogelijke dingen gaan roepen alhier? Dat is pas frustratieopwekkend!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef DeWaasheid het volgende:
Anton en Karel, tijd dat jullie een keer n vriendin krijgen..
Houders van een voordeelurenkaart uitgezonderd natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een prepaid hoer?
Ik betaal altijd pas achteraf
ze kennen me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |