Ik vroeg aan de modjes of zij er niet op geattendeerd wilden worden, omdat het vast niet hún bedoeling is dat hier zo'n sfeertje zal hangen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef Faithy het volgende:
ze wilde niet dat we er hier over gingen zeiken, dus dan maar ergens anders
Ik had ze hier alle zes idd ook nog liggen, inclusief twee theoriecertificaten, maar heb ze paar dagen terug allemaal in de container gegooid.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:41 schreef Faithy het volgende:
ik kreeg wel een formulier mee
heb m nog steeds liggen
met overal van die V-tjes en een V bij geslaagd
maar ik hoorde dat ze dat niet meer meegaven idd
ach stel je niet aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Thrilled het volgende:
zenuwen nemen steeds maar toewat is dit erg zeg
kweet gewoon bijna zeker dat zodra ik in die auto zit dat alles weg is, maar de weg er naar toe is zo'n lijdensweg
Ik weet ook bijna zeker dat alles weg is zodra je in de auto zit. Dus laat dat even doordringen.. Je weet het, dus besef het ook, dat scheelt een stuk spanning. "Een mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest."quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Thrilled het volgende:
kweet gewoon bijna zeker dat zodra ik in die auto zit dat alles weg is, maar de weg er naar toe is zo'n lijdensweg
Jij weet je zelf wel heel erg op te naaien he.. Doe jezelf een plezier, zoek je vrienden op en ga een potje poolen, op een terras hangen, naar de bios of doe iets om de tijd te doden manquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Thrilled het volgende:
kom op, we zien het beide morgen wel. ik zie alleen eigenlijk tegen die vragen op bij het begin.. hopelijk geen motorkap openquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:28 schreef Thrilled het volgende:
tenk joe
fok is mijn time-killer trouwens
Owja, jij ook veel succes toegewenst, ik miste je in de OP. Succes!quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kom op, we zien het beide morgen wel. ik zie alleen eigenlijk tegen die vragen op bij het begin.. hopelijk geen motorkap open
heb je vrijstelling ?
haha jep, vrijstellingquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kom op, we zien het beide morgen wel. ik zie alleen eigenlijk tegen die vragen op bij het begin.. hopelijk geen motorkap open
heb je vrijstelling ?
vorige keer had ik banden, was wel relaxt wat er kan gebeuren enzo.. maarja zie het wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
haha jep, vrijstelling![]()
hoezo geen motorkap open? dat vond ik het simpelste, ga maar bidden dat de banden niet moetenin de motorkap kan je nog simpel icoontjes kijken, bij de banden moet je het in je hoofd hebben...
slagen/zakken in deel 60 lukt me trouwens niet meer gok ik![]()
toch wel goed geschat van mezelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Thrilled het volgende:
ik ookik hoop dat ik hem voor deeltje 60 heb...
daar zou ik wel mee uitkijken, is bij elke examinator weer anders lijkt me. een lerares was toen zij ging afrijden 3 keer gezakt, 1ste keer omdat ze te snel reed volgens de examinator, 2de keer omdat ze te langzaam reed volgens examinator, 3de keer omdat ze weer te snel reedquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vorige keer had ik banden, was wel relaxt wat er kan gebeuren enzo.. maarja zie het wel.
Een vriend van me was bij haar bijna een maand geleden geslaagd ook voor de 3e keer, hij had het best makkelijk zei die.. die vrouw hield van doorrijden waar het kan, morgen dus ook maar doen..
haha, eigenlijk moeten er meerdere examinators/trices mee zodat het objectief blijft; ik begrijp dat het niet kan want het is al zo druk maar het zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Blackletter het volgende:
[..]
daar zou ik wel mee uitkijken, is bij elke examinator weer anders lijkt me. een lerares was toen zij ging afrijden 3 keer gezakt, 1ste keer omdat ze te snel reed volgens de examinator, 2de keer omdat ze te langzaam reed volgens examinator, 3de keer omdat ze weer te snel reed. terwijl ze alledrie de keren telkens ongeveer even hard reed.
Succes jongen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga slapen spreek jullie morgen wel in deel 61
ik ga met je mee, ik spreek jullie ook wel in deel 61quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Succes morgen!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |