Das toch nog iets.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:17 schreef _The_General_ het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant, je hebt internet !
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:17 schreef _The_General_ het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant, je hebt internet !
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
Neem één van je containers en zaag er een raampje in
Instant woning![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:05 schreef tonks het volgende:
Je moeder is net naar mij gevlucht
quote:
quote:
Wat zijn we weer grappig hier op Fok!..quote:
1. Doe je voor als een hotchick van 19 jaar (of huur iemand in die dat kan spelen) en regel een date met hem in een restaurantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:16 schreef Simone_Blok het volgende:
Kan ik niet op de een of andere manier mijn man het huis uit lokken en dan snel de sloten vervangen? Het huis staat namelijk op mijn naam.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
Wat zijn we weer grappig hier op Fok!..![]()
![]()
OT: Praten helpt niet meer?
doet me denken aan die containerwoningen bij de bijlmerbajesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
Neem één van je containers en zaag er een raampje in
Instant woning![]()
nee, zeg, alcohol, dat is goed ideequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:31 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
doet me denken aan die containerwoningen bij de bijlmerbajes...
maar OT: geen idee wat de situatie is, maar dat sloten vervangen grapje is natuurlijk ook niet helemaal tof. Advocaatje erbijnemen?
Hij heeft mij belachelijk gemaakt en is daarna mijn containers van mijn verhuurbedrijf gaan verkopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:27 schreef valentijn101 het volgende:
Ehh... wat voor rotstreek????
Verwacht je serieuze reacties in KLB? Dit hoort eerder thuis in R&P.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
![]()
Jij kijkt dus duidelijk geen tvquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
![]()
OT: Praten helpt niet meer?
KLB >> ONZquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:35 schreef Simone_Blok het volgende:
[..]
Hij heeft mij belachelijk gemaakt en is daarna mijn containers van mijn verhuurbedrijf gaan verkopen.
Politie bellen wegens huisvreemd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:16 schreef Simone_Blok het volgende:
Het huis staat namelijk op mijn naam.
Hij had het er al met Natasja over gehad, maar die was het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:36 schreef milagro het volgende:
Simoon, waarom trek je niet bij René in, plek zat daar bij hem thuis
----> WGRquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:35 schreef Netflier het volgende:
[..]
Verwacht je serieuze reacties in KLB? Dit hoort eerder thuis in R&P.
quote:Was aan het shoppen met Natas. Zien we Simone Blok van Blok Containerverhuur! Echt helemaal te gek. Foto gemaakt en een handtekening gekregen. Dit was de dag van m'n leven en ze is super aardig. afz. René Froger lokatie Vanilia, Haarlem
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:39 schreef Simone_Blok het volgende:
Ik vind die René Froger een vervelende opdringerige vent.
Wat een irritant mannetje is dat.
Oh ja, typisch Natasjaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:40 schreef Simone_Blok het volgende:
[..]
Hij had het er al met Natasja over gehad, maar die was het er niet mee eens.
ik zei het tochquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:43 schreef Gijs_Jansma het volgende:
Ik ben dit lage gedoe een beetje beu nu. Ik dacht mijn vrouw te confronteren en nu zit ik zonder vrouw, maar met 68 zeecontainers. Ik ben weg hier, als jullie nog iets nodig hebben kunnen jullie mailen naar gijs_jansma@orange.nl of ikwilpijpen@gmail.com
Tabee!
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:50 schreef beertenderrr het volgende:
[..]![]()
![]()
stervende hoeren kanker containers
Ga je soms naar China?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:45 schreef valentijn101 het volgende:
68 zeecontainers... ik bied 6800 euro en kom ze zelf halen.
zomg ik bedoelde een advocaat (om je zelf in te dekken en je eigendommen te kunnen claimen), niet dat alcoholische drapje :p...quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:52 schreef Leandra het volgende:
Ehm... je vreemdganger waar je mee gaat "shoppen" en af en toe een "kroketje eet" is zelf ook getrouwd??
* vermaakt zich ondertussen prima met de Gijs & Simone topics
me 2quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:52 schreef Leandra het volgende:
Ehm... je vreemdganger waar je mee gaat "shoppen" en af en toe een "kroketje eet" is zelf ook getrouwd??
* vermaakt zich ondertussen prima met de Gijs & Simone topics
Nope, weet waar ik ze kwijt kan...quote:
goeiemorgenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:04 schreef Camplo het volgende:
Blok containerverhuur is toch uit die reclame met René Froger?
ga eens wat nuttigs doen ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:10 schreef Gijs_Jansma het volgende:
[..]
pijpensnijdertje kopen?
[afbeelding]
Pijpensnijder?????? Een echte vent gebruikt zijn tanden....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:10 schreef Gijs_Jansma het volgende:
[..]
pijpensnijdertje kopen?
[afbeelding]
Of zn pik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:11 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Pijpensnijder?????? Een echte vent gebruikt zijn tanden....
wheheh word steeds beruchterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Misschien gaat hij je wel keihard anaal nemen, iets wat je vriendje je niet lukt![]()
![]()
![]()
Nou dat lukt niet echt hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wheheh word steeds beruchterhahah neuh ik heb liever gewoon mijn vriend
![]()
Maar dat lukt niet echt toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wheheh word steeds beruchterhahah neuh ik heb liever gewoon mijn vriend
![]()
ga jij lekker topics maken om mensen af te zeikenquote:
Ik zeik nooit iemand af analiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ga jij lekker topics maken om mensen af te zeiken![]()
tonks die een topic opent om iemand af te zeiken??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ga jij lekker topics maken om mensen af te zeiken![]()
haha jou niet dan, zeker vriendjes van elkaarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tonks die een topic opent om iemand af te zeiken??
ach ik wil het in ieder geval proberenquote:
Tuurlijk wie is er geen vriendje van tonksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Blackletter het volgende:
[..]
haha jou niet dan, zeker vriendjes van elkaar![]()
ik hou niet zo van bruinquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef tonks het volgende:
Misschien moet je je nickname in Brownletter veranderen!!111!!!!!11!!
tonks hield eerst mijn topics zo goed bij, hij moet het wetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk wie is er geen vriendje van tonks![]()
Maar waarom nog steeds dat anaalcontact nog niet gelukt? Ik leef zo erg mee![]()
![]()
![]()
moet tonks toch wel weten, hij wist alles uit mijn topicsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar lieve schat...waarom is het dan toch nog niet gelukt?
Lieve BlackSletje....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:31 schreef Blackletter het volgende:
[..]
tonks hield eerst mijn topics zo goed bij, hij moet het weten![]()
het is Blackletter, jammer dat je zo slecht kunt lezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lieve BlackSletje....
heb het hem gevraagd, maar ik geloof dat je al vergeten bent![]()
Nog steeds geen antwoord op 'waarom het nog steeds niet is gelukt'...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Blackletter het volgende:
[..]
het is Blackletter, jammer dat je zo slecht kunt lezen![]()
mooi dat hij me eindelijk vergeet, hij moet niet zo blijven hangen in zijn ideeen
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:59 schreef valentijn101 het volgende:
Nope, weet waar ik ze kwijt kan...
omdat ik dat nu nog niet wilde doen, ik wilde alleen dingen weten die andere hadden gedaan en hoe zij het meemaaktenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op 'waarom het nog steeds niet is gelukt'...
Wat doet hij nog steeds niet goed volgens jou?![]()
Ohhh en natuurlijk tonks![]()
Jij komt zo erg bij mijn favo-fokkers te staan mocht ik FB updatenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:42 schreef Blackletter het volgende:
[..]
omdat ik dat nu nog niet wilde doen, ik wilde alleen dingen weten die andere hadden gedaan en hoe zij het meemaakten
Je bent te grappig...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef Blackletter het volgende:
vertel hoezo
kut..je geeft nog een reply ookquote:
jou vervelend? ja dat kloptquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:05 schreef Gijs_Jansma het volgende:
ik dacht dat backetter het zo vervelend vond allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |