Wat vinden jullie??
(Ik heb het dan vooral over z'n engelstalige van begin/halverwege jaren '90 en z'n concerten in Ahoy enzo)
nou kom maar op
prrrrr
Joling krijgt ook grote zalen uitverkocht, en toch, als er zo iets is als objectieve beoordeling van muziek, dan krijgt het een 1 uit de 10 zou ik denken. Iets als muse vind ik ook dikke bagger, maar daar zit in ieder geval nog iets van een idee achter :S.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:36 schreef Stpan het volgende:
Er zijn mensen die hem zo'n leuke joviale Amsterdammer vinden die nog wat kan zingen ook.
Ik heb bij voorbaat al een hekel aan joviale zogenaamde grappig Amsterdammers. Ik moet gewoon al kotsen als hij niet zingt en heb los op TV zie. Zo met zichzelf ingenomen, zogenaamd grappig, overheersend en tegelijkertijd inhoudsloos.
Als zanger vind ik hem irritant, die zogenaamde tremolo, z'n slechte Engels, de fantasieloosheid waarmee hij covert hij drukt er gewoon geen eigen stempel op, geen eigen stijl, geen uitstraling op het podium, geen spectacel in z'n shows, geen goede songwriters achter zich.....
En toch wist hij Ahoy vol te krijgen (bij de concerten in de Arena zijn 10-duizenden kaarten gratis weggeven om het nog enigszins vol te krijgen. Bij de Ethos kon je ze krijgen als je een besteding van meer dan 50 euro deed, dat werd de laatste dagen al bij 10 euro om maar van die dingen af te zijn) en zijn er blijkbaar heel veel Nederlands die hem goed vinden. Wie ben ik om er dan wat van te vinden of hem af te branden![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:26 schreef ilona-scuderia het volgende:Kijk ik net op SBS, staat die mafkees schitterende nummers van Queen te verkrachten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |