abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2003 @ 03:15:57 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11634454
Ik merk toch best wel een gevoel bij veel fokkers met betrekking tot Rene Froger. Maar ik vind z'n muziek toch wel leuk en hem een goeie zanger.

Wat vinden jullie??

(Ik heb het dan vooral over z'n engelstalige van begin/halverwege jaren '90 en z'n concerten in Ahoy enzo)

nou kom maar op

pi_11634460
Is best een leuke zanger ja, opzich niet zo heel veel mis mee. Luister eigenlijk niet vaak naar hem maar de liedjes die hij gemaakt heeft kliken wel oke en volgens mij waren die concerten ook best gezellig
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_11634472
z'n liedjes zullen vast wel leuk zijn, maar z'n tremolo gebruik ("trillende stem") tijdens engelstalige liedjes irriteert me mateloos en daarom probeer ik z'n muziek zoveel mogelijk te vermijden..
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 03:34:24 #4
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_11634480
*cliché* misschien, maar het lijkt mij normaal dat je iedereen zijn muzieksmaak accepteert en respecteert, toch?

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_11640169
Een stormloop topic is het nog niet geworden zie ik
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_11745145
Ja Rene is kewl
Vooral de concerten waren altijd 1 groot feest, vooral de kuip, gaaf sfeertje, ookal zat ik helemaal bovenin op de allerachterste rij...
Wat ie nu allemaal uitspookt boeit me weinig meer, maar de oudere cd's vind ik nog steeds leuk om te draaien, vooral tijdens t autorijden, lekker mee bleren...
I'm calling out your name....kayleigh....just say hello....woman, woman....i'm a man with a mission....your place or mine?
pi_21960228
Kijk ik net op SBS, staat die mafkees schitterende nummers van Queen te verkrachten...
  woensdag 15 september 2004 @ 01:58:53 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_21961392
ja ik moet toegeven dat concert was nou niet bepaald geweldig

in Ahoy vroeger was stukken beter
pi_21962475
Wansmaak is ook smaak zeg ik altijd maar...
pi_21967878
Als je het echt weten wilt, ik vind hem lelijk, irritant, arrogant, een afschuwelijke stem hebben (alsof hij echt een stemmetje opzet) en zijn muziek kan ik echt niet verdragen.

Het allerallerallerirritantste is denk ik wel This is the Moment.

Sorry, meer kan ik er echt niet van maken.
pi_21975741
Neuj, kan hem ook niet echt waarderen. Dat getril met zijn stem (lees net dat dat tremolo heet) irriteert met een beetje...
De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
pi_21976464
Ik zag hem gisteren op TV en snapte echt niet wat mensen in hem zien als entertainer/zanger/whatever.
  woensdag 15 september 2004 @ 20:36:32 #13
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_21977856
Er zijn mensen die hem zo'n leuke joviale Amsterdammer vinden die nog wat kan zingen ook.

Ik heb bij voorbaat al een hekel aan joviale zogenaamde grappig Amsterdammers. Ik moet gewoon al kotsen als hij niet zingt en heb los op TV zie. Zo met zichzelf ingenomen, zogenaamd grappig, overheersend en tegelijkertijd inhoudsloos.
Als zanger vind ik hem irritant, die zogenaamde tremolo, z'n slechte Engels, de fantasieloosheid waarmee hij covert hij drukt er gewoon geen eigen stempel op, geen eigen stijl, geen uitstraling op het podium, geen spectacel in z'n shows, geen goede songwriters achter zich.....
En toch wist hij Ahoy vol te krijgen (bij de concerten in de Arena zijn 10-duizenden kaarten gratis weggeven om het nog enigszins vol te krijgen. Bij de Ethos kon je ze krijgen als je een besteding van meer dan 50 euro deed, dat werd de laatste dagen al bij 10 euro om maar van die dingen af te zijn) en zijn er blijkbaar heel veel Nederlands die hem goed vinden. Wie ben ik om er dan wat van te vinden of hem af te branden
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:39:34 #14
153056 Simone_Blok
Containerverhuur
pi_39615385
Ik vind die René Froger een vervelende opdringerige vent.
Wat een irritant mannetje is dat.
Sterk in containerwerk
pi_39625918
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:36 schreef Stpan het volgende:
Er zijn mensen die hem zo'n leuke joviale Amsterdammer vinden die nog wat kan zingen ook.

Ik heb bij voorbaat al een hekel aan joviale zogenaamde grappig Amsterdammers. Ik moet gewoon al kotsen als hij niet zingt en heb los op TV zie. Zo met zichzelf ingenomen, zogenaamd grappig, overheersend en tegelijkertijd inhoudsloos.
Als zanger vind ik hem irritant, die zogenaamde tremolo, z'n slechte Engels, de fantasieloosheid waarmee hij covert hij drukt er gewoon geen eigen stempel op, geen eigen stijl, geen uitstraling op het podium, geen spectacel in z'n shows, geen goede songwriters achter zich.....
En toch wist hij Ahoy vol te krijgen (bij de concerten in de Arena zijn 10-duizenden kaarten gratis weggeven om het nog enigszins vol te krijgen. Bij de Ethos kon je ze krijgen als je een besteding van meer dan 50 euro deed, dat werd de laatste dagen al bij 10 euro om maar van die dingen af te zijn) en zijn er blijkbaar heel veel Nederlands die hem goed vinden. Wie ben ik om er dan wat van te vinden of hem af te branden
Joling krijgt ook grote zalen uitverkocht, en toch, als er zo iets is als objectieve beoordeling van muziek, dan krijgt het een 1 uit de 10 zou ik denken. Iets als muse vind ik ook dikke bagger, maar daar zit in ieder geval nog iets van een idee achter :S.

(nee objectief kun je muziek niet beoordelen nee, tis gewoon puur subjectief )
pi_39631435
Ik kan niet ontkennen dat hij goed zingt, dat er technisch eigenlijk niets aan mankeert, maar toch... Mag ik een teiltje? Bij de snellere zitten er nog een paar die in al hun foutheid wat naar camp neigen, en zo toch vermakelijk worden ('een eigen huis, een plek onder de zon...'), maar bij zijn langzame kwijlsingletjes ('wóóómen, wóóómen...') komt mijn volledige maaginhoud omhoog.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2006 13:48:42 ]
pi_39670664
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kijk ik net op SBS, staat die mafkees schitterende nummers van Queen te verkrachten...

Ik vind Rene een goeie vent. maar z'n muziek ben ik niet zo weg van.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')