Je drinkt toch geen Heineken hequote:Op zondag 9 juli 2006 01:07 schreef Mas het volgende:
Hint: Het was een Algarijn, dus hooguit een pied-noir Fransman.
Edit: als ik mijn biertje, dat trouwens vast niet voldoet aan het Reinheitsgebot, op heb, geef ik het antwoord wel. Voortaan zal ik de vragen maar wat eenvoudiger houden!
Hij ziet er ook uit alsof hij een paar biertieten heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 01:14 schreef Mas het volgende:
Dan zal ik maar doordrinken. Het ging om de heer Zaaf, zijn voornaam is me nu ook ontschoten.
Hier is zelfs een foto van de sportheld:
[afbeelding]
Nee, das goed bier inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2006 01:15 schreef Mas het volgende:
[..]
Brand Urtyp, dus het zou stiekem er nog best aan kunnen voldoen...
Ohh, die ken ik, die is al heel oudquote:Op zondag 9 juli 2006 01:17 schreef Mas het volgende:
Dan maar een puzzelvraagje, dat je waarschijnlijk al kent. Ik geloof dat mijn trivia iets te triviaal is, namelijk.
Je zit in een kamer, met drie aan/uit-knoppen. Je weet dat er in een tweede kamer, die je vanuit de eerste onmogelijk zien kunt, een gloeilamp is. Je wilt te weten komen welk van de drie schakelaars de lamp bedient, maar je mag maar een keer naar de andere kamer lopen om te controleren. Hoe kom je er achter welke schakelaar de lichtknop is?
Gelukkig! Ik ben het vragen stellen namelijk een beetje moe...quote:Op zondag 9 juli 2006 01:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, die ken ik, die is al heel oud![]()
Alleen evend denken over het antwoord..![]()
Die ken ik ook, sinds kort.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:17 schreef Mas het volgende:
Dan maar een puzzelvraagje, dat je waarschijnlijk al kent. Ik geloof dat mijn trivia iets te triviaal is, namelijk.
Je zit in een kamer, met drie aan/uit-knoppen. Je weet dat er in een tweede kamer, die je vanuit de eerste onmogelijk zien kunt, een gloeilamp is. Je wilt te weten komen welk van de drie schakelaars de lamp bedient, maar je mag maar een keer naar de andere kamer lopen om te controleren. Hoe kom je er achter welke schakelaar de lichtknop is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |