quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef Leah het volgende:
![]()
En nu denk jij zeker dat je de eerste bent die ooit zo'n topic geopend heeft.
Zo te lezen ben je niet echt aan kinderen toe, dus ik zou me er ook maar niet zo druk over maken dat je er weinig leuks in ziet.
Slotje please.
Ik wil geen kinderen en me opblaaspop kan toch niet zwanger wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef Leah het volgende:
![]()
En nu denk jij zeker dat je de eerste bent die ooit zo'n topic geopend heeft.
Zo te lezen ben je niet echt aan kinderen toe, dus ik zou me er ook maar niet zo druk over maken dat je er weinig leuks in ziet.
Slotje please.
Niemand. Maar ik voorspel je een slotjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En wie zegt dat der een slotje opmoet omdat jij het wilt![]()
Of nog is of zou willen zijn.quote:
Da's dan kennelijk meteen in je hoofd blijven zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kan het me niet meer herinneren Weet alleen dat ik ooit me poep heb opgegeten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Da's dan kennelijk meteen in je hoofd blijven zitten.
Jij moet gewoon nog uit de kast komen alszijnde kinderverkrachtende Uber-pedoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:24 schreef weasel85 het volgende:
mm.. ben 20 en vind kinderen erg leuk![]()
jaja.. iedereen zeurt me kop eraf dat ik er te jong voor ben...
snap ik best, maar ik vind t wel leukkielekoele
Jammer hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef Echo99 het volgende:
@ TS: Ik wou dat je ouders er hetzelfde over gedacht hadden!
Mischien is weazel wel een meisjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:26 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij moet gewoon nog uit de kast komen alszijnde kinderverkrachtende Uber-pedo![]()
Pedofilie heeft niks met geslacht te maken en bovendien staat in zijn profiel duidelijk dat hij een man is.quote:
Mannen hebben geen kinderwens?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:26 schreef Robocock het volgende:
Jij moet gewoon nog uit de kast komen alszijnde kinderverkrachtende Uber-pedo![]()
En die domme ouders er maar op reageren op een hormonengolfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:11 schreef skippy22 het volgende:
Ik snap niet wat er nou leuk is aan kleine kinderen Als m,n nichtje me schaapachtig dom aan kijkt al kwijlend Dan is me reactie eerder![]()
En niet van aaaaaaaaaaaaaaaaaah gosie zeg eens skippy zeg eens skippy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik er niet leuk aan
1 Kinderen hebben hun emoties niet onder controle brullen schreeuwen om niks![]()
Idd, alles hoog wegzetten als je het niet kapot wilt zien gaanquote:2 Ze zijn onhandig gooien dingen om en als ze vallen is het eenfestijn
Yep, en die ouders ruimen het nog op ook!quote:3 Ze zijn vies kwijlen stinken en poepen in hun broek![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt dus rustig vuige taal bezigen in hun nabijheid.quote:4 Ze snappen niks van wat je zegt kijken dom en brabbelen wat
Zelfs al hád je gezag, luisteren doen ze toch nietquote:5 Ze luisteren vaak niet en als je der wat van zegt gaan ze vrolijk door Maar dan kan ook komen omdat ik het gezag van een bosmier heb![]()
Gewoon consequent op de gang zetten dus.quote:6 Ze eisen alle aandacht een normaal gesprek is er niet bij als ze der ook zijn
Maximaal, 6:00 maximaalquote:7Blijven ze logeren bij oom skippy dan is het niet leuk als ze om 6 uur s,ochtens met opa&oma op je slaap kamer komen![]()
Nadat je alle snot, kots en stront opgebaggerd hebt uiteraardquote:8 Als ze moe zijn of ziek kun je ze helemaal achter het behang plakken \
Ik heb er 2 en per december 3 naar verwachtingquote:Voor mij geen kinderen nooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je vind het nog leukquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En die domme ouders er maar op reageren op een hormonengolf![]()
[..]
Idd, alles hoog wegzetten als je het niet kapot wilt zien gaan![]()
[..]
Yep, en die ouders ruimen het nog op ook!
[..]
Je kunt dus rustig vuige taal bezigen in hun nabijheid.
[..]
Zelfs al hád je gezag, luisteren doen ze toch niet![]()
[..]
Gewoon consequent op de gang zetten dus.
[..]
Maximaal, 6:00 maximaal![]()
[..]
Nadat je alle snot, kots en stront opgebaggerd hebt uiteraard![]()
[..]
Ik heb er 2 en per december 3 naar verwachting![]()
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:40 schreef IllI het volgende:
Ze zouden gewoon aparte "kindvriendelijke vluchten" moeten maken
Totdat ze beginnen te praten ... "haar eerste woordje was 'tubgirl'quote:quote:4 Ze snappen niks van wat je zegt kijken dom en brabbelen wat
Je kunt dus rustig vuige taal bezigen in hun nabijheid.
Ze moeten gewoon kindonvriendelijke vluchten maken, dan is het zo afgelopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:40 schreef IllI het volgende:
Ze zouden gewoon aparte "kindvriendelijke vluchten" moeten maken
Whahaha. Ik gá niet eens meer met de kinderen op vakantie. De laatste keer waren er 5 stewardessen bezig met onze jongste omdat hij het hele vliegtuig bij elkaar krijste en slooptequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef Leah het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Dan neem ik die, en dan mag mijn man met de koters op die andere.
Ik heb meerdere vluchten met kromme tenen gezeten, vanwege het wangedrag van mijn kinderen. Weinig aan te doen helaas, en moeders hebben ook recht op vakantie.
Haha! Idd! Vluchten waarop uitsluitend spruitjes en Spa geserveerd wordt en de stewardessen een jens uitdelen bij gekrijs en/of gerenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon kindonvriendelijke vluchten maken, dan is het zo afgelopen.
Bweeheeboeohoeohehoe! Pappa, ik wil dat andere vliegtuig!!![]()
![]()
dus? kinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk, wat een kinderhaters hier
Dus de komende 10 jaar blijf jij nog lekker vrijgezel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Totdat ze beginnen te praten ... "haar eerste woordje was 'tubgirl'"
Ik moet er ook niks van hebben. Heb nu een leuke gescheiden vrouw
van ongeveer mijn leeftijd met twee tienerkinderen op het oog, als die de deur uitzijn ga ik er misschien werk van maken, eerder niet
Kijk uit, die van mij schieten terug eerstquote:
Sjeez, jij hebt goede genen! Die van mij begonnen met 1,5 jaar pas iets uit te brengen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vond er ook nooit iets aan. Als ze eenmaal gaan praten is het leuk maar de eerste drie maanden heb je er niks aan.
Ik vind andermans kinderen afschuwelijk in de regel...behalve dat ik nu weet wat ze voor die mensen zelf betekenen en dat ze net zo naar mijn ettertjes kijken.quote:En je eigen kinderen zijn altijd net iets leuker, of iets minder niet leuk dan andermans kinderen natuurlijk.
ja, maar ik schiet ráákquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk uit, die van mij schieten terug eerst
Hee dat is die zanger van Vandenberg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:24 schreef Aurelium het volgende:
Misschien moet je Ad van de berg eens vragen wat er leuk is aan kleine kinderen.
5, als die kids net als ik op hun 18e de deur uitgaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:15 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus de komende 10 jaar blijf jij nog lekker vrijgezel.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:24 schreef Aurelium het volgende:
Misschien moet je Ad van de berg eens vragen wat er leuk is aan kleine kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |