quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef Leah het volgende:
![]()
En nu denk jij zeker dat je de eerste bent die ooit zo'n topic geopend heeft.
Zo te lezen ben je niet echt aan kinderen toe, dus ik zou me er ook maar niet zo druk over maken dat je er weinig leuks in ziet.
Slotje please.
Ik wil geen kinderen en me opblaaspop kan toch niet zwanger wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef Leah het volgende:
![]()
En nu denk jij zeker dat je de eerste bent die ooit zo'n topic geopend heeft.
Zo te lezen ben je niet echt aan kinderen toe, dus ik zou me er ook maar niet zo druk over maken dat je er weinig leuks in ziet.
Slotje please.
Niemand. Maar ik voorspel je een slotjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En wie zegt dat der een slotje opmoet omdat jij het wilt![]()
Of nog is of zou willen zijn.quote:
Da's dan kennelijk meteen in je hoofd blijven zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kan het me niet meer herinneren Weet alleen dat ik ooit me poep heb opgegeten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Da's dan kennelijk meteen in je hoofd blijven zitten.
Jij moet gewoon nog uit de kast komen alszijnde kinderverkrachtende Uber-pedoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:24 schreef weasel85 het volgende:
mm.. ben 20 en vind kinderen erg leuk![]()
jaja.. iedereen zeurt me kop eraf dat ik er te jong voor ben...
snap ik best, maar ik vind t wel leukkielekoele
Jammer hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef Echo99 het volgende:
@ TS: Ik wou dat je ouders er hetzelfde over gedacht hadden!
Mischien is weazel wel een meisjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:26 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij moet gewoon nog uit de kast komen alszijnde kinderverkrachtende Uber-pedo![]()
Pedofilie heeft niks met geslacht te maken en bovendien staat in zijn profiel duidelijk dat hij een man is.quote:
Mannen hebben geen kinderwens?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:26 schreef Robocock het volgende:
Jij moet gewoon nog uit de kast komen alszijnde kinderverkrachtende Uber-pedo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |