quote:
ik opteer voor shoarmapizzaquote:
eindhoven ligt zo zwaar op de maagquote:
Het begon ineens heel hard te regenen hierquote:
Stuur dat dan hierheenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Het begon ineens heel hard te regenen hier.
Je mag het hebben hoor, hoef je niet zo boos te kijkenquote:
Zwem zequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:02 schreef Pheno het volgende:
En ik ga nara huis, ze zakken maar in de stront
Jij vindt het niet leuk dat het er isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Je mag het hebben hoor, hoef je niet zo boos te kijken.
Nope, mijn was is natquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij vindt het niet leuk dat het er is
Bleghquote:
Geniet er maar van,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, mijn was is nat. En ik vond het zonder regen ook al genoeg afgekoeld eigenlijk
.
En terecht met zo'n gedrocht als Utrechtquote:
Lekker iddquote:
Fijn topic weerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef es70 het volgende:
![]()
![]()
. Sommige mensen zijn echt oerstom. En achterlijk ook nog
.
Link.
Ik snap naderhand ook eigenlijk niet dat ik het aanklik, ik kan me over dat soort dingen ontzettend kwaad maken. Wanneer hebben (sommige) mensen door wat er gebeurd... Moet je 'm dan soms eerst betrappen terwijl hij met zijn gore poten aan een kind zit voordat het gaat je gaat dagenquote:
Het is hier vooral dat je niet zoveel kan doen. Aangifte van verboden dingen op zijn pc, maar daar houdt het bij op....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik snap naderhand ook eigenlijk niet dat ik het aanklik, ik kan me over dat soort dingen ontzettend kwaad maken. Wanneer hebben (sommige) mensen door wat er gebeurd... Moet je 'm dan soms eerst betrappen terwijl hij met zijn gore poten aan een kind zit voordat het gaat je gaat dagen.
In sommige dingen ben ik echt keihard geloof ik.
Dat is het niet alleen. Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat je iemand maar kansen blijft geven, omdat hij zijn woord geeft (wat dus kennelijk geen flikker waard is) dat hij het niet meer zal doen. Hetzelfde met vrouwen die zich keer op keer in elkaar laten meppen omdat hij 'naderhand zo'n spijt heeft'. En dit is imho nog erger... ze hebben zelf ook een kindquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier vooral dat je niet zoveel kan doen. Aangifte van verboden dingen op zijn pc, maar daar houdt het bij op....
Het is vaak 'makkelijker'. En aangifte doen tegen je eigen man (of vrouw) is blijkbaar vrij moeilijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is het niet alleen. Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat je iemand maar kansen blijft geven, omdat hij zijn woord geeft (wat dus kennelijk geen flikker waard is) dat hij het niet meer zal doen. Hetzelfde met vrouwen die zich keer op keer in elkaar laten meppen omdat hij 'naderhand zo'n spijt heeft'. En dit is imho nog erger... ze hebben zelf ook een kind.
Hoiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:28 schreef Pheno het volgende:
hallo
Wel een chinesequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:32 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik moet nog afwassen, maar ik heb geen zin. Iemand een poolse over?
stuur maar doorquote:
als ze maar afwastquote:
Stofzuigen kan ze ook alquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ze maar afwast
Lost begint nu en ik moet mijn kop houden
Prima!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stofzuigen kan ze ook al
Je typt te luid?
Dan moet je het met subtiele hints doen hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima!
Nee, ik ken het einde al dus ik mag niets meer zeggen
ik heb net gezegd dat ze een oh ja erlebnis gaat krijgen tijdens de begrafenis, maar dat mag nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je het met subtiele hints doen he
Waarom ga jij je vrouw begravenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb net gezegd dat ze een oh ja erlebnis gaat krijgen tijdens de begrafenis, maar dat mag niet
lost bijdehandjequote:
Je gaat lost begravenquote:
laat ik het zo zeggen, lost is slecht als je niet tegen "wachten op antwoorden" kanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat lost begraven
Ik ken die serie verder niet hoor
Dus je vrouw heeft het moeilijk nuquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, lost is slecht als je niet tegen "wachten op antwoorden" kan
ja, nogalquote:
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef Pheno het volgende:
Ik kon het niet, dus ik ben de afleveringen uit amerika gaan downloaden
Wat doen ze verkeerd dan (in jouw ogen)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik plaats meer topicreports dan posts in GC
sjaloomquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik plaats meer topicreports dan posts in GC
Welke plaat is datquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:28 schreef Frutsel het volgende:
"....i dont wanna do this anymore.... i dont wanna be the reason why..... everythime i walk out the door...i see him die a little more inside....i dont wanna hurt him anymore.... i dont wanne take away his life..... i dont wanna be a murderer.... "
wat een heerlijke plaat.....
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Loopt de tv vijf uur achter bij jou ofzo?![]()
yupquote:
Goed plan, doe ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer eens
wel goed punt, doet me eraan herinneren dat ik me rondemaster poule nog moet aanpassenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
en ik ben net thuis en schakel net Studio Sport in, daar kan het ook aan liggen
Truste danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:41 schreef Frutsel het volgende:
ejj marcb, ik ga ook maar eens vroeg me bedje in...morgen vroeg op...
trusten!
ik ben er nog/weerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
Nu is echt iedereen weg he
ooh van alles, achterlijke replies in pedofielentopic, ranzige filmpjes die we al duizend keer gezien hebben, spam, weet ik het veelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat doen ze verkeerd dan (in jouw ogen).
Hee, nog een vroege vogelquote:
ach, ik sta doordeweeks altijd vroeg op, uitslapen kan ik niet eensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee, nog een vroege vogelna ja, voor de zaterdag dan toch
![]()
ach, het is irritant aan de ene kant , maar aan de andere kant: 's ochtends is het heerlijk buiten. Als het mooi weer is danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, je wil zo graag uitslapen, en an dit
Na ja, je kan overal wel over klagen natuurlijk
goedendag wederquote:
ik zie het nog wel eens voorbij komen, met webcams nu in de alpen (ofzo)geloof ik. Maar eerst was het veel leuker, met plaatsen in Nederland als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm tekst-TV, kut.
Wie helpt me ff? Vroeger (paar jaar geleden iig) had je op zaterdagmorgen tot een uur of 12 altijd een soort uitzending waarbij geen woord gezegd werd, je kon alleen maar naar een stuk of 40 webcams kijken die op toeristische plaatsen stonden. Met wat info erbij over hoogte, temperatuur, of het telefoonnummer van de VVV etc. Geweldig was dat![]()
Wie weet wat ik bedoel?
Wat bedoel ik dan?
Wordt dat nog steeds uitgezonden?
Wanneer dan?
En waarom niet nu?
zo vond ik dat treinprogramma op de ARD ook briljant. Heerlijk rustigquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, zat van alles tussen:
Drachten
Antwerpen
Noordzeekust
Heeel veel alpen idd
Italiaanse kustplaatsen
Kroatie
Budapest
en altijd op super rustige momenten (de zaterdagochtend dus)
Kon er uuuren naar kijken
Die cabineritten die ze de hele nacht uitzonden!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
zo vond ik dat treinprogramma op de ARD ook briljant. Heerlijk rustig
hehehe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die cabineritten die ze de hele nacht uitzonden!Ook erg gaaf ja. Er waren zelfs mensen die met het spoorboekje ernaast gingen zitten en dan de omroep bellen als het niet klopte. Wisten zij veel dat de tunnels en de 10minuten-halteringen eruit geknipt werden
![]()
Ja, maar die is dan ook doodquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:39 schreef Pheno het volgende:
Nu zijn het schreeuwerige tellsell/belspelletjes
Met uitzondering van Tell Sell Mike, die was dan wel weer geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |