Als ze doorlopen kan die ook direct worden uitgevoerd!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:03 schreef star_gazer het volgende:
Ik pleit voor de doodstraf overigens
Wat ook irritant is, dat zijn mensen die de knipper gebruiken, maar dan toch rechtdoor gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef Viking84 het volgende:
en ook als je op de fiets zit en de hoek omgaat. Sta ik me daar het apezuur te wachten tot je voorbij bent, ga je doodleuk rechts.
dat doe ik altijdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef Viking84 het volgende:
en ook als je op de fiets zit en de hoek omgaat. Sta ik me daar het apezuur te wachten tot je voorbij bent, ga je doodleuk rechts.
als je een keer "kijk uit je doppen, lamlul" te horen krijgt, weet je dat ik dat benquote:
Echt dom.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef Batsnek het volgende:
Ik vind die mensen die richting naar links op een rotonde aangeven zo fijn. Dat is me nou echt nog nooit duidelijk geworden wat daar in godsnaam de reden voor is.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef Batsnek het volgende:
Ik vind die mensen die richting naar links op een rotonde aangeven zo fijn. Dat is me nou echt nog nooit duidelijk geworden wat daar in godsnaam de reden voor is.
Afstand houden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:00 schreef Joncho het volgende:
Ik heb ook er ook een schurft hekel aan, kom je gewoon in de 2/3 aanrijden, moet je weer terug naar de 1 en stoppen om dat één of andere huillie zijn richting niet aangeeft en toch snel van de rotonde afgaat.
Dat leer je tegenwoordig, met lessen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef Batsnek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |