Pop Will Eat Itselfquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:30 schreef bartrid het volgende:
gelukkig nooit gehoord
wat heb ik nu opstaan?
[..]
Shit, dat ik die moet missen en nu tegen een bukgeitvraag aanloopquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:30 schreef bartrid het volgende:
gelukkig nooit gehoord
wat heb ik nu opstaan?
[..]
Je zegt het alsof je het zeker weetquote:Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef ranja het volgende:
Every Other Weekend
Aha. Maar hoezo is 'every other' een variant op 'bad' danquote:Op zondag 9 juli 2006 01:14 schreef ranja het volgende:
Ik heb de single
De a-kant is echt geweldig.
"I've seen her Naked! Twice!"
The Kinks klopt.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:57 schreef GLO het volgende:
Dan iig The Kinks, maar zijn favoriete nummer weet ik niet
Mijn favo nummer is All Day And All Of The Night, maar daarvan weet ik zeker dat-ie het niet isquote:Op zondag 9 juli 2006 04:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
The Kinks klopt.
Maar het is niet wonder boy, nr. heeft weinig met kinderen te maken op zich, maar ik dacht dat 't 1 in zijn top 100 stond, het is trouwens ook 1 van mijn favoriete nummers.
maar denk er anders nog ff een paar nachtjes over na
Dat is 'm niet nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Mijn favo nummer is All Day And All Of The Night, maar daarvan weet ik zeker dat-ie het niet is
Dat was een cryptische hint.quote:hoezo een paar nachtjes? ga je de tent sluiten?
Oooooowww, Days!quote:Op zondag 9 juli 2006 04:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is 'm niet nee.
[..]
Dat was een cryptische hint.
Thank you for the![]()
Those endless, those sacred
you gave me.
Im thinking of the,
I wont forget a single, believe me.
I bless the light,
I bless the light that lights on you believe me.
And though youre gone,
Youre with me every single, believe me.
Ill remember all my life,
when you cant see wrong from right.
You took my life,
But then I knew that very soon youd leave me,
But its all right,
Now Im not frightened of this world, believe me.
I wish today could be tomorrow,
The night is dark,
It just brings sorrow anyway.
Thank you for the,
Those endless, those sacred
you gave me.
Im thinking of the,
I wont forget a single, believe me.
Of nee, dat zijn eigenlijk de refreinen. En de brug. Maar die korte tussenstukjes, die ik dan maar de coupletten zal noemen, die herken ik zelfs niet als ik ze zing...quote:Op zondag 9 juli 2006 04:40 schreef GLO het volgende:
Hahaha, ook dat nummer heb ik honderden keren gehoord, maar als ik de tekst zo bekijk herken ik ook alleen de coupletten![]()
Toch apart, met teksten heb ik nooit problemen om ze te herkennen, als ik ze ken dan he.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:40 schreef GLO het volgende:
Hahaha, ook dat nummer heb ik honderden keren gehoord, maar als ik de tekst zo bekijk herken ik ook alleen de coupletten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |