Juist niet, hij staat er tussenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:34 schreef cafca het volgende:
Papa M vergeten, bukgeit
knap lijstje trouwens
Vast welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:27 schreef ranja het volgende:
vast niet zoiets voor de hand liggends als gratis OV?
quote:29 juni 2006
SPECIAAL VOOR HAAGSE BEZOEKERS:
GRATIS VERVOER NAAR NORTH SEA JAZZ!
Om de overstap van het vertrouwde Nederlands Congres Centrum (NCC) naar de nieuwe festivallocatie Ahoy Rotterdam voor de trouwe festivalbezoekers uit Den Haag kleiner te
maken, worden gedurende het gehele weekend bussen ingezet om hen gratis te vervoeren
naar Rotterdam& en weer terug!
Voor veel trouwe Haagse bezoekers van het North Sea Jazz Festival was het even slikken; na dertig succesvolle edities in het NCC (tegenwoordig World Forum) in Den Haag verhuist het festival naar Ahoy Rotterdam. Om juist deze bezoeker tegemoet te komen, heeft de organisatie besloten gratis vervoer aan te bieden per luxe touringcar.
Opstapplaats is vanzelfsprekend het NCC, of desgewenst het Centraal Station, in Den Haag. De bussen zullen een half uur voor aanvang van het eerste concert arriveren in Rotterdam, en vertrekken een half uur na afloop van het laatste concert. Aanmelden (met naam, adresgegevens, telefoonnummer, festivaldag, opstapplaats en aantal personen) kan via info@northseajazz.nl o.v.v. busvervoer.
Deze actie loopt tot donderdag 6 juli 2006.
NORTH SEA JAZZ FESTIVAL
14, 15 & 16 juli
Ahoy' Rotterdam
Dat was het projectje voor in Harry Potter 4.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Joh. Wat was die band met Radiohead-leden dan?
Aha. Wist ik niets van, zorgde voor grote twijfel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was het projectje voor in Harry Potter 4.
Ik heb geen idee, dusseh...quote:
Ik ook niet meer. Black Lace floepte er zomaar uit, verder ben ik blancoquote:
En dan hebben we het over pakweg de tweede helft van de jaren 80?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef ranja het volgende:
In nederland hebben ze 3 hits gehad, 1 nummer 1, 1 top 10 en 1 kleinere. In Engeland hebben ze 3 nummer 1's en nog een paar top 10s gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |