De P van Persoonlijke beveiliging.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:12 schreef Tomasso het volgende:
De S van ik mag op stage en dan gaat waarschijnlijk in Rotterdam gebeuren.
en de G van mijquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef mordradead het volgende:
De G van Groningen meet en gay
Eentje met hyvesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:45 schreef Gamedemon het volgende:
woa een nieuweling, welkom enzo
Ranjaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eentje met hyvesIk heb het ook!
Maar goed, ik ga maar weer film kijken met mn huistenootjes. En ranja drinken
ik heb ook hyvesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eentje met hyvesIk heb het ook!
De Golden Arm? lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:43 schreef capibar het volgende:
[..]
DATZAL WEl in EEN GAYBAR ZIJn want gronINGEN IS GAY!111!!!11111111!!!!eins
Graag gedaan. Ik zei toch al dat ik m niet zou overslaan?quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik zei toch al dat ik m niet zou overslaan?
Die kado's die je gehad hebt zijn trouwens geniaalAnti-rimpelcreme en babyspeentjes
Zoek niet verder.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, ik werd volgens hen zo oud dat ik maar moest opschieten met een vent vinden, trouwen, kinderen krijgen en dat allemaal voordat de rimpels zouden verschijnen.
Ziet er al tof uit Berniequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben in een goede buiDus ik laat jullie alvast een gedeelte van de nieuwe versie van me Rayman site zien
Mits jullie dat willen heh
http://www.ray-man.nl/v4/
Je kunt alleen nog maar klikken op Rayman 4En kun je nog niet terug
![]()
Het idee is om bij elke Rayman game submenu een andere kleuren combinatie te gebruiken, die temaken heeft met die Rayman game![]()
Kleuren van dat rayman 4 gedeelte zijn wel leukquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben in een goede buiDus ik laat jullie alvast een gedeelte van de nieuwe versie van me Rayman site zien
![]()
Het idee is om bij elke Rayman game submenu een andere kleuren combinatie te gebruiken, die temaken heeft met die Rayman game![]()
Ik vind het een beetje een (te) hoog Fok Kids gehalte hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
zijn doelgroep is dan ook <12quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een (te) hoog Fok Kids gehalte hebbenMaar de effecten zijn wel mooi gedaan natuurlijk.
Niet eens een flashloze versie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
ik ben lisannequote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:36 schreef mordradead het volgende:
wie ben jij eigenlijk?
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:40 schreef mordradead het volgende:
waarom kom je bij ons nerds posten?
vind je jezelf een nerd dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:40 schreef mordradead het volgende:
waarom kom je bij ons nerds posten?
Ik generaliseer graag maar op verzoek van Chanty heb ik het al gewijzigd in een der bovenstaande posts.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
Sorry, waarom kom je bij al die nerds behalve ik dan posten?
ja alleen op internetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:42 schreef taart het volgende:
Game je ook wel eens dan?
drink je wel eens bier?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:50 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ja alleen op internet
ja en we hebben nog van die spelcomputers, maar dat zijn oude krengen... zoals de playstation, x box, super nintendo, gewone gameboy... we hebben zelfs de nintendo 8 bits nog![]()
maar ik speel er eigenlijk nooit meer op... heb er geen tijd voor
Als je geen bier drinkt mag je hier niet posten, dat zijn de regels hier.quote:
Ik ben degene die hier de vragen stelt, niet jij.quote:
wou je haar dronken voeren ofzo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben degene die hier de vragen stelt, niet jij.
Drink je wel eens bier?
ja hoezo??quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben degene die hier de vragen stelt, niet jij.
Drink je wel eens bier?
ik kan me niet herrineren dat ik jou iets gevraagd hebquote:
Je moet van tosti met ketchup houden, tegen hippies zijn, fan zijn van Raymanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
Als je geen bier drinkt mag je hier niet posten, dat zijn de regels hier.
ja op een vraag antwoord ik altijd met een wedervraagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
meteen de tegenaanval inzetten he!!!!!
Hoi lekker ding-ding hey lekker ding-ding.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je moet van tosti met ketchup houden, tegen hippies zijn, fan zijn van Rayman, anti fanboy zijn of zwaar fanboy zijn mits je stiekem een handhand of console van de concurrent heb, pest pleuris hekel hebben aan Groningen, TVP'en aan mij overlaten en laten opgeilen door alles wat vrouwelijk is. Dat zijn de regels.
Waar we newbies een cursus GAM SC gevenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:04 schreef Gamedemon het volgende:
o en voor wat extra info :
De enige echte officiële GAM SlowChat deel #heelveel
Als jij de jouwe laat zien, laat ik de mijne zien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hoi lekker ding-ding hey lekker ding-ding.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
he dat lijkt op een MMaRsu quotequote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als jij de jouwe laat zien, laat ik de mijne zien.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:32 schreef mordradead het volgende:
Goed topic mensen!!
Vergeleken worden met MMaRsuquote:
nee en so what?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan me niet herrineren dat ik jou iets gevraagd heb
Neequote:
Je behoort respect te tonen aan kwaliteits users zoals ik.quote:
owwww danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je behoort respect te tonen aan kwaliteits users zoals ik.
de definitie van kwaliteits user op een rijtje :Drinkt bier Is minimaal 3 keer gebanned geweest Is minimaal 1 keer gebanned geweest met een kloon acount Heeft minimaal 10.000 posts Heeft minimaal 40 rellen gestart Behoort respect te tonen voor zijn mede kwaliteits user
er is alleen 1 uitzondering op de regel.
en dat is als het een vrouw is dan mag je al het bovenstaande doorstrepen
niet zo'n grote mondquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:09 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
niet mn avater jatten ja![]()
kippendief![]()
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:14 schreef taart het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond
met vader is trouwen vandaag 50 jaar geworden
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:14 schreef taart het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond
met vader is trouwen vandaag 50 jaar geworden
ik ben een vrouw dus...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je behoort respect te tonen aan kwaliteits users zoals ik.
de definitie van kwaliteits user op een rijtje :Drinkt bier Is minimaal 3 keer gebanned geweest Is minimaal 1 keer gebanned geweest met een kloon acount Heeft minimaal 10.000 posts Heeft minimaal 40 rellen gestart Behoort respect te tonen voor zijn mede kwaliteits user
er is alleen 1 uitzondering op de regel.
en dat is als het een vrouw is dan mag je al het bovenstaande doorstrepen
kijk maar op mn hyves.. staan foto's zatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Vrouwen moeten een fotoboek hebben op Fok! Dat is wel een vaste regel!
dat zei pussydeluxe ook laatst, moet je zien wat daar van gekomen isquote:
vind je mijn konijnen niet liefquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neusquote:
Zo dat klinkt 10x beter dan Slipknotquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:19 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
http://www.henkie.nu/Liefkleinkonijntje.html
Zelfde probleem als hier dus, maar 4400quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
ERGENIS!!!! laat die hoesje hetzelfde zijn ffs
Hey, ik wist niet dat S2 al uit wasquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
ERGENIS!!!! laat die hoesje hetzelfde zijn ffs
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, ik wist niet dat S2 al uit was
Heb m meteen besteldquote:
hehe ik doe andere dingen met kattenquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe ik doe andere dingen met katten
te cutequote:
+ bier:quote:Op zondag 9 juli 2006 02:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lief poesje.
Weet niet of dat gasten van Slipknot waren, volgens de tracklist heetten ze 'Rob Gee' of dat was de naam van één van die gasten iig.quote:
Leukquote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef BMH het volgende:
Gisteren van 15:00 tot 2:45 zitten gamen met wat vrienden. Rond 20:00 zaten we met 7 DSjes te mariokarten, tetris DS-en & brain agen. Er was ook nog een PSP met GTA, maar die bleef niet langer aan dan 2 minuten per speelbeurt
Mario soccer & Konga met 2 bongo's is ook erg leuk rond 2 uur 's nachts
hmm, ik ken bijna geen mensen die een DS hebben. Mijn neefje heeft er wel een, maar dat is natuurlijk niet echt een tegenstand voor mijquote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef BMH het volgende:
Gisteren van 15:00 tot 2:45 zitten gamen met wat vrienden. Rond 20:00 zaten we met 7 DSjes te mariokarten, tetris DS-en & brain agen. Er was ook nog een PSP met GTA, maar die bleef niet langer aan dan 2 minuten per speelbeurt
Mario soccer & Konga met 2 bongo's is ook erg leuk rond 2 uur 's nachts
AMSTERDAM - Een bezoeker van dancefeest Sensation Black in de ArenA in Amsterdam is zaterdagnacht in gevecht geraakt met twee bandleden die op dat moment een optreden gaven. De feestganger wist het podium te beklimmen waarop een van de artiesten zich zodanig bedreigd voelde, dat een flinke vechtpartij tussen de 'indringer' en een paar bandleden ontstond. Dat maakte de politie zondag bekend.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet niet of dat gasten van Slipknot waren, volgens de tracklist heetten ze 'Rob Gee' of dat was de naam van één van die gasten iig.
Helemaal waus daar in de zaal joh
Foei!quote:Op zondag 9 juli 2006 13:53 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
hmm, ik ken bijna geen mensen die een DS hebben. Mijn neefje heeft er wel een, maar dat is natuurlijk niet echt een tegenstand voor mij. Mijn broer zei ook al een half jaar terug dat hij een DS Lite zou halen bij de launch, maar dat heeft hij ook nog niet gedaan
![]()
Niets over de muziek dusquote:Op zondag 9 juli 2006 14:03 schreef taart het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Een bezoeker van dancefeest Sensation Black in de ArenA in Amsterdam is zaterdagnacht in gevecht geraakt met twee bandleden die op dat moment een optreden gaven. De feestganger wist het podium te beklimmen waarop een van de artiesten zich zodanig bedreigd voelde, dat een flinke vechtpartij tussen de 'indringer' en een paar bandleden ontstond. Dat maakte de politie zondag bekend.
Nadat de jongen van het podium was gebonjourd, deed hij aangifte bij de politie. Die hield de bandleden aan en legde ze een boete van 2500 euro per persoon op. De bezoeker komt er ook niet zonder gevolgen van af. Hij krijgt binnenkort een dagvaarding toegestuurd en zal zich waarschijnlijk bij de rechter moeten verantwoorden, liet de politiewoordvoerder weten.
http://rapidshare.de/files/25330685/opdevuist_PC.avi.html
mijn broer is ook wel een gamer, hij heeft ook wel de NES SNES N64 en GC op z'n kamer staan (hebben we min of meer samen gekocht). Maar volgens mij wil hij nu nog geen geld aan een Lite uitgeven. Wel jammer, want NSMB moet toch best wel cool zijn met z'n 2en?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Foei!
Er waren 2 mensen die na de NES periode niet meer gegamet hadden.. Ik drukte een DS in hun handen en liet ze karten & brain agen.... Pas uren later stopten ze om een filmpje te kijken. Konga vonden ze te vaag om te proberen... Wich is lame
NSMB moet je iig niet voor multiplauer kopen.. Die modi zijn gewoon een klein extratje. Als je echt wilt multiplayer moet je zijn bij Mariokart, tetris DS of Metroid.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:12 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
mijn broer is ook wel een gamer, hij heeft ook wel de NES SNES N64 en GC op z'n kamer staan (hebben we min of meer samen gekocht). Maar volgens mij wil hij nu nog geen geld aan een Lite uitgeven. Wel jammer, want NSMB moet toch best wel cool zijn met z'n 2en?
NSMB heeft echt een hele toffe multiplayer hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 14:14 schreef BMH het volgende:
[..]
NSMB moet je iig niet voor multiplauer kopen.. Die modi zijn gewoon een klein extratje. Als je echt wilt multiplayer moet je zijn bij Mariokart, tetris DS of Metroid.
p.s. Het blijft leuk om aan mensen uit te leggen dat ze naar hun ds moeten blazen om in Mariokart balonnen op te blazen.
Net zoiets als IG zekerquote:Op zondag 9 juli 2006 15:28 schreef Xrenity het volgende:
De P van podcast.
Wordt het niet eens tijd om een podcast te maken met wat kwaliteits users van gam?
IG? Insidegamer?quote:
door dit topic? Doorgaans gaat dit niet echt over spellenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:32 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik krijg door dit topic echt weer zin om te gaan spelen op een spelcomuter... maar k heb geen idee waar ik die dingen heb gelaten... k zal ze morgen maar eens op gaan zoeken, want ik heb toch niets te doen
nee, maar doorgaans zit ik ook niet op dit kanaal (of hoe je dat ook noemt)quote:Op zondag 9 juli 2006 17:37 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
door dit topic? Doorgaans gaat dit niet echt over spellen![]()
Forum. Reeks. Topic.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:40 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
nee, maar doorgaans zit ik ook niet op dit kanaal (of hoe je dat ook noemt)
maar wel kwaliteits baggerquote:Op zondag 9 juli 2006 17:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bagger.
Je bent al de derde die ik dat hoor zeggen... Waar komt het vandaan?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:25 schreef Roi het volgende:
Doe mij maar een toppertje, met een breezer ananas.
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent al de derde die ik dat hoor zeggen... Waar komt het vandaan?
Mijn hemel wat is Nederland ver gezonkenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:39 schreef Roi het volgende:
[..]
[[url=http://home.planet.nl/~leide006/PDVD_032.jpg]afbeelding][/url]
toppertje breezer ananas, Tropical Danny & Guillermo..
OMFGquote:
Denk niet dat ik ze wil kennen.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef BMH het volgende:
Zijn dat niet de zonen van Anita & sjonnie? Je weet wel... De broers van Remco & Michael.
Neh dat zijn eigenlijk ook stomme beesten.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Lisanne__tje het volgende:
dan vind ik mijn 'lief klein konijntje' veel leuker![]()
...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Lisanne__tje het volgende:
dan vind ik mijn 'lief klein konijntje' veel leuker![]()
De mensen die er naar vervolgens naar luisteren/kijken zijn wel het dieptepuntquote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef Tomasso het volgende:
De mensen die het verspreiden over internet zijn nog het ergst.
helpquote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
heeft dat met dit te maken?
http://www.hersenscheet.com/loituma.php
zo je goatse verzoek is binnen, en cruise control heerscht. dat was het, ik ga tukkenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ga maar eens richting bed. Morgenvroeg mag ik lekker gaan werken, daarna moet ik nog naar de kapper, de stad in, boodschappen doen en mn badkamer schoonmaken![]()
Leuk man
Ohw en GD? Mail me maar
Heerlijk! Bedankt.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zo je goatse verzoek is binnen, en cruise control heerscht. dat was het, ik ga tukken
nee natuurlijk nietquote:Op maandag 10 juli 2006 10:28 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen
OMG GAMEDEMON, GA JE EEN DS LITE HALEN![]()
![]()
tofquote:Op maandag 10 juli 2006 10:45 schreef Laniboekje het volgende:
Omdat ik er 1 ga halen
Oef, ik heb echt zo'n pijn geleden daar bij die tandarts. Ik kreeg voor een kies een zenuwbehandeling, maar daaronder zit dus een ontstoken kaak. En omdat hij wel bij die kies moest komen had hij geen keus en moest hij constant op mijn kaak drukken...
Nu heb ik hele sterke pijnstillers meegekregen om nog meer stoned te worden en antibiotica voor die kaak. Heb ik weer hoor
Maar om mijn leed te verzachten ga ik nu dus een zwarte DS Lite halen.
Zo.
En bedankt, dat zit nu weer de hele dag in mn hoofd.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
heeft dat met dit te maken?
http://www.hersenscheet.com/loituma.php
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk gewerkt (wat is het rustig in de ochtenden zeg) en naar de kapper geweest. Zo lekker als die meisjes mn haren wassen en dan meteen mn hoofd masseren... Klein beetje achter je oren, boven je nek
![]()
-4 kansloosquote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk gewerkt (wat is het rustig in de ochtenden zeg) en naar de kapper geweest. Zo lekker als die meisjes mn haren wassen en dan meteen mn hoofd masseren... Klein beetje achter je oren, boven je nek
![]()
maak daar maar -∞kansloos van hoorquote:
Alleen jammer dat je moet betalen voor de hoofdmassagequote:Op maandag 10 juli 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Noem het maar kansloos, maar zo'n hoofdmassage is écht lekker
hoeren zijn hetquote:Op maandag 10 juli 2006 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je moet betalen voor de hoofdmassage
Dat wou ik nog net niet zeggen, maar idd hoeren zijn hetquote:
Vrijwel niemand is meer oranjequote:
Berniequote:
quote:
Yeah baby. De tofheidquote:
niiiiice met brain age en nog wat anders gekocht?quote:
quote:
bierquote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef Morthill het volgende:
[..]Gefeliciteerd met een fantastische aankoop
Dus houd jezelf voor de gek en drinken maar.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bier maakt kut games mooi.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
je word gepwnt door muggen hehe prutserquote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef Evertjan het volgende:
ik had een hor maar die muggen komen nu al met zaag en schaar naar binnen lijkt. Ze worden steeds slimmer
Als je er zelf een maakt hebben de muggen respect voor je!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Chanty87 het volgende:
Veel succes Roi.*heeft een mooie en handige schuifhor
*
Hebben ze al, heb er nog geen één gespot deze zomer *klopt af*quote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Roi het volgende:
[..]
Als je er zelf een maakt hebben de muggen respect voor je!
Mja, zit je daar midden in de nacht met alle lichten aan in je kamer.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik he geen hor, ik zap ze af en toe gewoon met mn elektrische vliegenmepper
Als ik ze hoor ga ik er gewoon mee zwaaien, als je ze raakt zie je de flits en donderen ze vanzelf naar benedenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:04 schreef Roi het volgende:
[..]
Mja, zit je daar midden in de nacht met alle lichten aan in je kamer.
Goed concept voor een Wii-gamequote:Op maandag 10 juli 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik ze hoor ga ik er gewoon mee zwaaien, als je ze raakt zie je de flits en donderen ze vanzelf naar beneden
quote:
Oh noes! Een FOK!ker ontmoetenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:45 schreef Roi het volgende:
Zometeen (21:00) een Fok!er ontmoeten! (verkoopdeal)
Als ik niet binnen een kwartier reageer ben ik verkracht en moeten jullie de politie bellen!
Neemt niet weg dat je eng bentquote:
* Sharkdoggie controleert fotoboek.quote:
Maar niet in stukjes gehakt.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Roi het volgende:
Ik leef nog! wel verkracht maar dat terzijde.
Oeh, dat is nou weer net ff té eng meisjequote:Op maandag 10 juli 2006 21:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pas maar op voordat ik je achterna kom met een bijl en kettingzaag!
*RE4 déjà vu*
Van Royquote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie controleert fotoboek.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeh, dat is nou weer net ff té eng meisje
DIe ken ik al uit mijn kop.quote:
Een topic zonder baggerusersquote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
wtf, het gaat hier over games, in welk topic zit ik
ben ik niet meer welkom?quote:
Ik wankel erachter. Alleen zou ik Chris Redfield niet opeten hoor. Ik camoufleer gewoon tussen de zombies.quote:
Did I scare ya?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:40 schreef Roi het volgende:
Verdomme hou daar eens mee op Chanty!
cutequote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:29 schreef Chanty87 het volgende:![]()
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&n=2&videoid=615102543
Cutttee. Ik wil er ook wel een.. Beats a friggin cat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:29 schreef Chanty87 het volgende:![]()
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&n=2&videoid=615102543
NOBODY FOK WIT DA RAYMANQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@#!!@!!@!!!1!!!!111!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een (te) hoog Fok Kids gehalte hebbenMaar de effecten zijn wel mooi gedaan natuurlijk.
iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
NOBODY FOK WIT DA RAYMANQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@#!!@!!@!!!1!!!!111!
Ik ben te lui om mijn spam weg te gooien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:52 schreef Gamedemon het volgende:
ik verveelde me zo, heb ik zo 700 mailtjes weggegooit die ik nog in mijn mailbox had staan LOLLERROFL!!
nu mag ik werken
Ja als iedereen het alleen maar moet ophemelen heb je er ook geen ruk aan hè. Kritiek ftw!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
NOBODY FOK WIT DA RAYMANQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@#!!@!!@!!!1!!!!111!
quote:
Spam op gmail is het verwijderen niet eens waard.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ben te lui om mijn spam weg te gooien.Overigens is dit plaatje van een paar dagen terug, het is nu al weer meer.
[afbeelding]
kheb em niet gezien, maar hij is lelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb weer het één en ander gedaan aan me website:
CHECK HEM HIER GEK!
Als je je mening wil geven, graag![]()
Stuk beter dan eerstquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb weer het één en ander gedaan aan me website:
CHECK HEM HIER GEK!
Als je je mening wil geven, graag![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb em niet gezien, maar hij is lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamedemon, je had gelijk.
Dat maakt het niet minder leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |