De P van Persoonlijke beveiliging.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:12 schreef Tomasso het volgende:
De S van ik mag op stage en dan gaat waarschijnlijk in Rotterdam gebeuren.
en de G van mijquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef mordradead het volgende:
De G van Groningen meet en gay
Eentje met hyvesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:45 schreef Gamedemon het volgende:
woa een nieuweling, welkom enzo
Ranjaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eentje met hyvesIk heb het ook!
Maar goed, ik ga maar weer film kijken met mn huistenootjes. En ranja drinken
ik heb ook hyvesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eentje met hyvesIk heb het ook!
De Golden Arm? lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:43 schreef capibar het volgende:
[..]
DATZAL WEl in EEN GAYBAR ZIJn want gronINGEN IS GAY!111!!!11111111!!!!eins
Graag gedaan. Ik zei toch al dat ik m niet zou overslaan?quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik zei toch al dat ik m niet zou overslaan?
Die kado's die je gehad hebt zijn trouwens geniaalAnti-rimpelcreme en babyspeentjes
Zoek niet verder.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, ik werd volgens hen zo oud dat ik maar moest opschieten met een vent vinden, trouwen, kinderen krijgen en dat allemaal voordat de rimpels zouden verschijnen.
Ziet er al tof uit Berniequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben in een goede buiDus ik laat jullie alvast een gedeelte van de nieuwe versie van me Rayman site zien
Mits jullie dat willen heh
http://www.ray-man.nl/v4/
Je kunt alleen nog maar klikken op Rayman 4En kun je nog niet terug
![]()
Het idee is om bij elke Rayman game submenu een andere kleuren combinatie te gebruiken, die temaken heeft met die Rayman game![]()
Kleuren van dat rayman 4 gedeelte zijn wel leukquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben in een goede buiDus ik laat jullie alvast een gedeelte van de nieuwe versie van me Rayman site zien
![]()
Het idee is om bij elke Rayman game submenu een andere kleuren combinatie te gebruiken, die temaken heeft met die Rayman game![]()
Ik vind het een beetje een (te) hoog Fok Kids gehalte hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
zijn doelgroep is dan ook <12quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een (te) hoog Fok Kids gehalte hebbenMaar de effecten zijn wel mooi gedaan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |