Als je er zo bij loopt met carnaval vind ik dat je best "tof" bentquote:
typ fout op het Tshirt van Bange Fransquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
Check hem stoer doen met zijn bier..
verrekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:57 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
typ fout op het Tshirt van Bange Frans![]()
quote:
Of zou het opzettelijk zijn. En is dat T shirt een complot om ons op het verkeerde been te zettenquote:
*klik*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:00 schreef Beroepsgokker het volgende:
*post hier een link naar een willekeurig fotoboek*
Zoiets?.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
FF wachten op de eerste Maikuuul foto's dan maar he
Owja toen het te veel chocomel dronk en over het bord heen kotstequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kennen, kennen, ach
kwam hem een keer tegen toen ik met ET ging schaken
Ik zag het ook iddquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:57 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
typ fout op het Tshirt van Bange Frans![]()
er is nu geavanceerde bedradingquote:
Is dat op de rechterschouder nou zo'n ding dat je ook altijd op die blauwe campingstoeltjes ziet?quote:
Jah iedereen verafschuwd mij IRLquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:10 schreef mForce het volgende:
[..]
*klik*
Ik ben te lelijk om foto's online te zetten, jij ook?
Onder het motto "Ik denk dus ik ben"?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
met het verschil dat ik niet dénk dat ik tof ben, maar het simpelweg ook ben
wat jij wilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:42 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Onder het motto "Ik denk dus ik ben"?
quote:
Heeft die ijsklont-o-foob nou een spelvaut op zijn shirt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
ja man dat is fet manquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Heeft die ijsklont-o-foob nou een spelvaut op zijn shirt?![]()
![]()
Shit!!!!! hoe kom je aan zoiets dan?quote:
hij is het zelf?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Shit!!!!! hoe kom je aan zoiets dan?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:58 schreef Frollo het volgende:
OMG die knijpt zo je lul eraf als je die bitch neuqtquote:
When the drugs began to take holdquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef Bange-Frans het volgende:
We were somewhere around barstow...
at the edge of the desert..
whoahaha ...... dit ziet er meer uit als een ziekte....quote:Op woensdag 29 november 2006 09:46 schreef Bange-Frans het volgende:
[afbeelding]
WHOAHHH dikke plofkop![]()
dankjequote:Op woensdag 29 november 2006 09:54 schreef Clerick het volgende:
[..]
whoahaha ...... dit ziet er meer uit als een ziekte....
dikke debiel ben jij dat je er mee gaat spotten!
Mweheh, check die rotkop dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:54 schreef Clerick het volgende:
[..]
whoahaha ...... dit ziet er meer uit als een ziekte....
dikke debiel ben jij dat je er mee gaat spotten!
Die heeft geen lul..quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:10 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
OMG die knijpt zo je lul eraf als je die bitch neuqt![]()
OMG hebben ze dat mens opgegraven ofzoquote:
Wat klote, iedereen heeft schaar. Nog maar een keer dan.......steen, papier, schaar.........quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:48 schreef prof.bierbekje het volgende:
[afbeelding]
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:38 schreef switchboy het volgende:
Hoe kunnen jullie deze twee vergeten?
[afbeelding]
DJ Frikandel en MC kleine rat
Daar is alle ellende mee begonnen....quote:
Bij deze variant heb ik steeds het idee dat er iets niet klopt.quote:
MWEHEHEHquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar weet jij alles van,hè?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die denken dat ze tof zijn maar het niet zijn
Totally n00b
met wat voor leipo's ga jij omquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:45 schreef deniz het volgende:
[..]
MWEHEHEH
Van de eerste foto ken ik de 2e van links!!! n00b![]()
Aardig is wat anders dan tof.Iemand die bij elke scheet die hem dwars zit een topic opent is niet tof.En dan bedoel ik niet de R&P dingen,maar elke keer dat gezeik over een trui die hij gekocht heeft en meer van dat soort gelul.Dat verveelt op den duur.quote:
Wat een ongelooflijke loser is dat ook en hij heeft niet eens door dat er een spelfout op zijn shirt staat..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
Bingo.U gaat door voor de wasmachine met teletekst en magnetron met microfoonaasluiting zodat u kunt meezingen met de kip die er in ligt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef RickoKun het volgende:
guiduuuww?
wees de eerste zal ik zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 21:51 schreef immortalsean het volgende:
zijn er al foto's van mods voorbij gekomen?
je zou toch maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef BobdG het volgende:
Kleine edit op DJ Frikadel en Mc kleine rat
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:40 schreef arnold-d het volgende:
[afbeelding]
50 cent pomp uit mijn speakers![]()
Dat is inderdaad zo !quote:Op woensdag 13 december 2006 15:20 schreef jors het volgende:
goed topick
quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef BobdG het volgende:
Kleine edit op DJ Frikadel en Mc kleine rat
[afbeelding]
Het is niet het n00b topicquote:Op donderdag 14 december 2006 19:56 schreef slindenau het volgende:
Ik mis een 'cirkel' om ene Maikuuul![]()
![]()
Ik vind ze er alledrie niet uitzienquote:Op donderdag 14 december 2006 20:04 schreef Juicebox het volgende:
[afbeelding]
Dat haar van die linker.![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 14 december 2006 16:01 schreef Xbox_360 het volgende:
Net een wannebe Maikuuul gevonden in het HET BREEZAH BOLWERCK [DEEL 5] topicIk dacht die zich hier beter thuis zo voelen. Het komt trouwens van deze site af:
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=Roelertje
[afbeelding]
Ikkuh lazer van zoeen hendig sjieke band af jong!
[afbeelding]
Ik word gepwnd door de lollerefteling omdat die lollerhollander heul niet open is eins!
[afbeelding]
Ikkuh en zoeen draak in walibi jeweets eins!
Of: Dik zijn in de eftelingquote:Op donderdag 14 december 2006 20:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahahahaiemand naait die gast gewoon
Alsof je op je eigen profiel neerzet: ik pwn met mijjn puisten ofzo
Of dit:quote:Op donderdag 14 december 2006 20:08 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Of: Dik zijn in de efteling
Kan ook zijn dat ie zichzelf met dat soort dingen grappig vindt
![]()
Lol, het lijkt net alsof die kerel met dat bruine jack in de broekzak van die gast zitquote:Op donderdag 14 december 2006 20:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wat is er mis met die middelste cirkel
Toevalsfoto denk ikquote:Op donderdag 14 december 2006 20:29 schreef Eamon het volgende:
[..]
photoshop ?
Die gast in het midden lijkt 3 handen te hebben![]()
Het draait nog het meest om seplasser.quote:
godverdomme die is geniaalquote:
jij bent de manquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:59 schreef bigore het volgende:
Deze is goed joh
[afbeelding]
Maar ik ben dan ook wel echt heel stoer.![]()
3quote:
jah echt, kon wel een turk wezenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:04 schreef Juicebox het volgende:
[afbeelding]
Dat haar van die linker.![]()
Dat doet me aan iets denken...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:56 schreef GGMM het volgende:
afbeelding enzo
Met van die harings helemaal niet net alsof die half geverfd heeft of wat.quote:Op zondag 17 december 2006 16:18 schreef SlimShady het volgende:
[..]
met zoeen blouse ben je zeker niet tôf![]()
Hij wordt inderdaad gefuckt jaquote:Op donderdag 14 december 2006 20:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Ok Maikuuul, denk dat je gelijk hebt, iemand zit em te fucken, anders is ie wel heel erg wanhopig:
Mijn lengte: 1.74 m breed
Mijn tv programma('s): Big diet!
Mijn film(s): Fat albert
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 14:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kijk nou eens in je fotoboek, je hebt al 3 reacties extra
Heb respect slet je gaat toch foto´s zoeken voor jouw topic op een site die gewijd is aan een jongen die overleden is.quote:
Oei :/quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:43 schreef mol_air het volgende:
[afbeelding]
=
[afbeelding]
ik wist dat ik 'm ergens had gezien....
Ziet niet verkeerd uitquote:
Thijs Bosma (15) Havo Scholier: ...quote:
Ik vind ze engquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:48 schreef prof.bierbekje het volgende:
[afbeelding]
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan!
De middelste is nog te behapenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:06 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik vind ze er alledrie niet uitzien![]()
Inderdaad, dat dacht ik ook al! En ik woon bij je in de buurt... wie zijn het ook alweer?quote:Op zondag 3 december 2006 21:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
whahaha, ik ken die gasten uit de op
Ja, want ik sta er in.quote:Op zondag 18 november 2007 17:14 schreef Handschoen het volgende:
Dit topic is zo briljant, die verdient het om gekickt te worden![]()
*eens is*quote:Op zondag 18 november 2007 17:14 schreef Handschoen het volgende:
Dit topic is zo briljant, die verdient het om gekickt te worden![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:59 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil! NEUKUH!!??quote:
Whehe die kop doet me echt aan sergeant doakes uit de serie dexter denken;quote:
Als je elke funny pic kent ben je pas zielig, want dan zit je veels teveel achter de computerquote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Thijs Bosma (15) Havo Scholier: ...
Nee, dat plaatje is ook pas 10 jaar oud ofzo...als je dat nu nog niet kent ben je best wel zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |