OMG hebben ze dat mens opgegraven ofzoquote:
Wat klote, iedereen heeft schaar. Nog maar een keer dan.......steen, papier, schaar.........quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:48 schreef prof.bierbekje het volgende:
[afbeelding]
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:38 schreef switchboy het volgende:
Hoe kunnen jullie deze twee vergeten?
[afbeelding]
DJ Frikandel en MC kleine rat
Daar is alle ellende mee begonnen....quote:
Bij deze variant heb ik steeds het idee dat er iets niet klopt.quote:
MWEHEHEHquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar weet jij alles van,hè?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die denken dat ze tof zijn maar het niet zijn
Totally n00b
met wat voor leipo's ga jij omquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:45 schreef deniz het volgende:
[..]
MWEHEHEH
Van de eerste foto ken ik de 2e van links!!! n00b![]()
Aardig is wat anders dan tof.Iemand die bij elke scheet die hem dwars zit een topic opent is niet tof.En dan bedoel ik niet de R&P dingen,maar elke keer dat gezeik over een trui die hij gekocht heeft en meer van dat soort gelul.Dat verveelt op den duur.quote:
Wat een ongelooflijke loser is dat ook en hij heeft niet eens door dat er een spelfout op zijn shirt staat..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
Check hem stoer doen met zijn bier..
Bingo.U gaat door voor de wasmachine met teletekst en magnetron met microfoonaasluiting zodat u kunt meezingen met de kip die er in ligt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef RickoKun het volgende:
guiduuuww?
wees de eerste zal ik zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 21:51 schreef immortalsean het volgende:
zijn er al foto's van mods voorbij gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |