abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39711872
Ik sluit me inderdaad bij Duvel aan.
Ik kan me ook niet voorstellen dat jij als dyslectische er niet gigantisch van baalt dat iedere luie puber die ontzettende taalfouten maakt, gewoon omdat ze de moeite niet willen doen om er over na te denken, het op dyslectie gooit.
Zoals ik al zei, ik geloof best dat dyslectie bestaat. En de mensen die het hebben doen over het algemeen juist hun best om het goed te doen. Het zijn de kneuzen die dyslectie gebruiken als excuus (terwijl ze het hoogst waarschijnlijk niet hebben) voor hun domme fouten waar ik me aan erger.
Persoonlijk vind ik zulke mensen nogal een grove belediging voor mensen die écht dyslectie hebben.
En eerlijk gezegt klonk je vorige bericht alsof jij zo iemand was.
pi_39745949
Van de Frontpage:
quote:
Een Amerikaanse politieagent is zwaar gewond geraakt toen hij door zijn zoontje van vier met zijn eigen dienstpistool werd beschoten. De agent is naar een ziekenhuis overgebracht en geopereerd.

Het gebeuren speelde zich af in Los Angeles, terwijl het tweetal in een auto met 50 kilometer per uur over straat reed. Het jongentje dat achterin zat, pakte op een gegeven moment de pistool van zijn vader en haalde de trekker over. Een kogel met een kaliber van 9 millimeter doorboorde de borstkas van zijn vader. De zwaargewonde agent slaagde er vervolgens in om de auto veilig tot stoppen te brengen, en een voorbijganger om hulp te vragen. Deze heeft vervolgens de ambulance ingeschakeld.
Worden dat soort berichten niet gechecked op spelvauten ofzo?
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:58:12 #153
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_39760713
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 02:23 schreef Thee_met_honing het volgende:
Ik sluit me inderdaad bij Duvel aan.
Ik kan me ook niet voorstellen dat jij als dyslectische er niet gigantisch van baalt dat iedere luie puber die ontzettende taalfouten maakt, gewoon omdat ze de moeite niet willen doen om er over na te denken, het op dyslectie gooit.
Zoals ik al zei, ik geloof best dat dyslectie bestaat. En de mensen die het hebben doen over het algemeen juist hun best om het goed te doen. Het zijn de kneuzen die dyslectie gebruiken als excuus (terwijl ze het hoogst waarschijnlijk niet hebben) voor hun domme fouten waar ik me aan erger.
Persoonlijk vind ik zulke mensen nogal een grove belediging voor mensen die écht dyslectie hebben.
En eerlijk gezegt klonk je vorige bericht alsof jij zo iemand was.
Hoogst waarschijnlijk niet hebben... Dat bedoel ik, dat weet je niet.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_39764742
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:58 schreef Veulen het volgende:

[..]

Hoogst waarschijnlijk niet hebben... Dat bedoel ik, dat weet je niet.
Ach kom nou toch. Iedere luie puber gebruikt tegenwoordig dyslectie als smoesje voor de totale desinteresse en onkunde op taalgebied en je maakt mij niet wijs dat tegenwoordig iedereen dyslectisch is.
Geeft niet, maar geef dan gewoon toe dat je een luie, ongemotiveerde, ongeïnteresseerde puber bent. Gebruik niet een ziekte (is het een ziekte of een stoornis?) om je achter te verstoppen.
Zoals ik al zei, ik vind het een grove belediging ten opzichte van mensen die echt dyslectie hebben.

Voor zover mijn beperkte kennis van dyslectie reikt houd dyslectie onder andere in dat je letters op de verkeerde plek gaat zetten en het verband tussen letters niet ziet waardoor een woord soms een onherkenbare letterbrij is. Werkwoorden vervoegen zou dus nog steeds gewoon moeten lukken en dat is nu net een van de dingen die de nepdyslectische verkeerd doet.
D's en t's, tussen-n, zijn volgens mij niet de "standaard" problemen van iemand met dyslectie maar gewoon domme fouten.
Waar ik me ook wel degelijk schuldig aan maak maar ik ben ook niet te beroerd om dat toe te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')