quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Maar je was wel lekker snel klaar!
Fijn voor je!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef Lamzak_ het volgende:
Neen, ik heb het depot gebeld en ze komen me nieuwe kranten brengen
Ook een tas hoop ik ? Hoe krijg je anders zoveel mee ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef Lamzak_ het volgende:
sjips, da's vervelend. Hopelijk zijn het dunne kranten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Neen, geen tas, die had ik van een vriend geleend, en aangezien mijn kranten-fiets bij de fietsenmaker staat, zal ik 3x heen en weer moeten lopen richting die wijk, is niet zo heel ver, maar toch
In Nijmegen is het schijnbaar een rage om in krantentassen te scheiten, wees blij dat ze hem alleen maar gestolen hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ook een tas hoop ik ? Hoe krijg je anders zoveel mee ?![]()
Hier in Geleen wonen óók van die aso 's heb ik gehoord, en zijn ook viezerikken die over de kranten is je tas gaan spugen of erger.......![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In Nijmegen is het schijnbaar een rage om in krantentassen te scheiten, wees blij dat ze hem alleen maar gestolen hebben![]()
dikke accu, autoradio, en boxen er in...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:11 schreef MeneerMuis het volgende:
Die krantentassen zijn eigenlijk voor heel wat dingen handig
Tja het ligt er echt aan wat voor krant het is. Ik denk dat niemand belt als hij de CityKrant Meppel niet heeft gehad (quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:32 schreef skippy22 het volgende:
Ze komen der niet achter als je die paar krantjes niet hebt bezorgt Je werk danOf een of andere zeur belt op
![]()
Hoezo zou die bellen? Wat die niet heeft kan die toch ook niet missen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:32 schreef skippy22 het volgende:
Ze komen der niet achter als je die paar krantjes niet hebt bezorgt Je werk danOf een of andere zeur belt op
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 20:43 schreef Pizzabodem het volgende:
KLACHT: Mensen die een topic van meer dan 2 jaar oud kicken
Dwaas!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef Lamzak_ het volgende:
Ja maar het depot opbellen is zo dom dat je ook voor 2008 een dwaas bent, dat wou ik je even meldenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Godverdomme Ziewoarut, ben je fucking scheel ofzo, 2 jaar oud topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |