Ik vind deze upgrade ook vreemd, dus waar je geraakt wordt ofzo moet je absorb doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef Ungeheuer het volgende:
Ben niet zo blij met de veranderingen aan m'n Warrior. Een Knights of Ascalon-armorstuk werkt dus niet meer globaal voor damagereduce. Moet dus opnieuw m'n armor aanpassen. Heb nu al 19 armorstuken voor in m'n inventory, waarvan 15 de 15k zijn. Raakt steeds voller zo. Ik wil een nieuwe update: een armorstorage bij de xunlai-agent voor de fashionhoeren zoals ik. Ook de shieldupdate -lees downgrades- is kut.
Het schild werkt nu alleen tegen physical attacks, niet meer tegen elemental.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:13 schreef DarkY.NL het volgende:
Wat er precies met de shield gebeurt is weet ik nie :>
Da's ook rukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:30 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het schild werkt nu alleen tegen physical attacks, niet meer tegen elemental.
Ik lees dat het zelfs mogelijk is om 100% te halen. Maar hoe is dat mogelijk? Met een andere character was ik dan boven de level 10, en toen kon ik al niet meer binnen de Ascalon Arena, dan kan je toch geen 100% meer halen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:27 schreef Elegy het volgende:
Ja, ik. Ik ben met mijn monkje Tyrian Trailblazer en moet nog een hoop van de Southern Shiverpeaks. Nu ongeveer 83%
en nu? ben ik aangemeld ofzo, of moet ik dat zelf doen? vertel effe wat te doen.. alvast bedanktquote:
het blijkt, dat je een kleine marge hebt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik lees dat het zelfs mogelijk is om 100% te halen. Maar hoe is dat mogelijk? Met een andere character was ik dan boven de level 10, en toen kon ik al niet meer binnen de Ascalon Arena, dan kan je toch geen 100% meer halen?
Je wordt in de loop van de dag wel uitgenodigd door mij of een andere guildie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef murp het volgende:
[..]
en nu? ben ik aangemeld ofzo, of moet ik dat zelf doen? vertel effe wat te doen.. alvast bedankt
okee, bedankt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:57 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Je wordt in de loop van de dag wel uitgenodigd door mij of een andere guildie.
Volgens mij kan je door G in te drukken kijken als de invite al binnen is.
Jawel hoor, dat kan dus wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik lees dat het zelfs mogelijk is om 100% te halen. Maar hoe is dat mogelijk? Met een andere character was ik dan boven de level 10, en toen kon ik al niet meer binnen de Ascalon Arena, dan kan je toch geen 100% meer halen?
Klopt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:15 schreef torn_Machina het volgende:
Ik was lvl 18 volgens mij met mijn ritualist toen ik van het eiland af ging.
Ik heb toen bijna alle missies gedaan. Helemaal lvl 20 wordt je niet op het eiland als je alleen de missies/quests doet.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Borreke het volgende:
Ik lvl door het farmen. Zit nu op zo'n 12k
Ik heb echt hulp nodig voor missies want die hencies zijn echt een stel triangel josti's
Ik vind voor bepaalde Missies, Henchies stukken beter dan menselijke spelers.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Borreke het volgende:
Ik lvl door het farmen. Zit nu op zo'n 12k
Ik heb echt hulp nodig voor missies want die hencies zijn echt een stel triangel josti's
JA af en toe geef ik odpracht om die hencies een target aan te vallen en dan gaat in eens ieder een andere vijand kiezen, no shit dat ze dood gaan -_-quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vind voor bepaalde Missies, Henchies stukken beter dan menselijke spelers.
Menselijke spelers willen wel eens niet luisteren met target callen, henchies geven hier dus geen probleem.![]()
Neen, maar ga ik thuis bekijken, ik heb de link nu.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:12 schreef Elegy het volgende:
Je kan eventueel nog gewoon terug als het moet hoor
En www.gwonline.net, werkt dat wel?
Jaah,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:23 schreef DarkY.NL het volgende:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Main_Page heeft alle missions/quest voor het eiland (en alle andere ook).
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:16 schreef DarkY.NL het volgende:
jo0lz en ik zijn blijkbaar eerder vrij, dus we komen zo online denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |