Dat weet ik, maar ik kan me zo niet bedenken hoe ze in Factions zijn genoemd. Borreke heeft daar zelf nu niks aan want hij heeft alleen Factions.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Veel Factions skills zijn hetzelfde als de coreskills, alleen hebben ze andere namen. En anders moet je gewoon even naar Tyria om de skill daar te kopen. (als je tenminste ook Proph hebt)
Darky, ik gebruik Way of Perfection altijd hoor. Ik heb deze skill toch al nodig voor Golden Phoenix Strike.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:44 schreef DarkY.NL het volgende:
way of perfection is ook handig voor health per hit
Zeker hoor, ik zie constant nieuwe spelers in GW. Alleen als je het spel nog nooit gespeeld hebt, dan zou ik als eerste Prophecies gaan spelen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:08 schreef jpg97 het volgende:
is het nog wel te doen om als n00b nu nog in te stappen?
Inderdaad, bij de ring of fire kun je bij Dakk alle skills kopen die de traders in prophecies aanbieden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:02 schreef DarkY.NL het volgende:
ja je moet je laten rennen naar Droks dacht ik en dan richting THK, daarna kom je op de eilanden en bij de skill verkoper daar kun je dacht ik alle Prophecie skills kopen.
Ja hoor het gaat heel goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:08 schreef jpg97 het volgende:
is het nog wel te doen om als n00b nu nog in te stappen?
Misschien ga ik hem wel kopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:26 schreef luukskywalker het volgende:
[..]
Ja hoor het gaat heel goed.
Ik ben vorige maand begonnen en er stappen nog steeds heel veel nieuwe mensen in. Of mensen die opnieuw beginnen met een ander char. En het is echt megavet dus ik zou zeggen waar wacht je op:)
Als het goed is, heb ik een friend key, waarmee ik je uit kan nodigen het spel te proberen.quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:41 schreef jpg97 het volgende:
Vanavond even langs de Bart Smit, daar hebben ze Guild wars 2006 voor 44,95
Oepsquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:53 schreef DarkY.NL het volgende:
Die zou je toch aan Martijn geven Joolz, of heb je meerdere trial keys?
Wat is je In Game Name? Dan voegen we je toe aan de OP in het nieuwe topic.quote:
Waarschijnlijk is alleen het uiterlijk anders, soms de specs ook iets.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:52 schreef Desdinova het volgende:
ik ben nieuw!
van de week prophecies en factions gekocht en ben al bijna helemaal hooked
af en toe kom ik wel eens dingen tegen die ik niet snap. zoals bijvoorbeeld de armor crafters in ascalon (ben net de tutorial-achtige-wereld-uit). Hier staan 2 crafters naast elkaar die nagenoeg zelfde armor hebben, maar die van corvin (ofzo) zijnd uurder dan die van de ander, terwijl de specs wel hetzelfde lijken? hoe zit dat?
Niet perse.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:52 schreef Borreke het volgende:
Wow heb fftjes op de wiki van GW gekeken. Die Imperial 15k zien er strak uit maar daar moet je zeker eerst het spel voor uit spelen, niet ?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:52 schreef Borreke het volgende:
Wow heb fftjes op de wiki van GW gekeken. Die Imperial 15k zien er strak uit maar daar moet je zeker eerst het spel voor uit spelen, niet ?
1 2 3 | All Bukdek Byway Oroku 20 1Platinum500Gold Factions only Divine Path Maiya 20 15Platinum |
Hoi welkom bij Guild wars dan maarquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:52 schreef Desdinova het volgende:
ik ben nieuw!
van de week prophecies en factions gekocht en ben al bijna helemaal hooked
af en toe kom ik wel eens dingen tegen die ik niet snap. zoals bijvoorbeeld de armor crafters in ascalon (ben net de tutorial-achtige-wereld-uit). Hier staan 2 crafters naast elkaar die nagenoeg zelfde armor hebben, maar die van corvin (ofzo) zijnd uurder dan die van de ander, terwijl de specs wel hetzelfde lijken? hoe zit dat?
Hm ja, maar ik las dat je als je daar wilt komen eerst een bepaalde missie moet hebben gedaan ofzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Niet perse.
Als je kan komen op de plek waar ze het verkopen, mag je het ook kopen. Geen probleem.
ik moet nog ff kijken met die guild maar ben op zich wel geinteresseerd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:10 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Je hebt gelijk, als je shiro verslaat kom je in Divine Path.
[..]
Hoi welkom bij Guild wars dan maar
ALs je het fijn vind om een guild te joinen, wij hebben nog plek.
NL-talig en erg behulpzaam.
Heb je er zin in, moet je even je ingame name opgeven in een reply.
Je zult dan ook opgenomen worden in de OP in volgende topics (als je dat wil).
Succes!
Moet je de laatste missie hebben voltooid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:31 schreef Borreke het volgende:
Weet iemand hoe ik naar het devine path kom? Of kan ik dit nu uberhaupt nog niet?
Ok ik (of een andere guildie) zal je vandaag wel inviten. Misschien dat iemand nu ingame is en jou kan invitenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:29 schreef Desdinova het volgende:
[..]
ik moet nog ff kijken met die guild maar ben op zich wel geinteresseerd.
mijn ingame naam is Arcana Aleria (bizar bout dat het 2 woorden moet zijn)
hoe zoe ik het level van armor? zijn er zoiezo ergens statistieken te zien met damage die je doet, hoeveel armor je totaal draagt, beetje dat soort dingen?
Meneer wil ook graag zijn Shiro Blades of niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Borreke het volgende:
Oke
kost me ook nog 100 g -_-
anyway backdoor kun je me vanaaf ff helpen met missies ?![]()
Ja heel graag en ook die imperial 15 k. Want jij kunt daar wel komen toch? Dan doen we toch gewoon partyquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Meneer wil ook graag zijn Shiro Blades of niet.![]()
Ik denk dat ik vanavond wel even online ben.
Ja cool!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:42 schreef Leatherneck het volgende:
Heb vandaag me minipet gekregen, zal ff screens maken.
Awww.... Wat jammer joh...quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:42 schreef Leatherneck het volgende:
/EDIT: Hier zijn ze:
http://www.spads.com/uimages/gw1.jpg
http://www.spads.com/uimages/gw2.jpg
Wel grappig beestje.![]()
super die Luxon siege turtlequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:42 schreef Leatherneck het volgende:
/EDIT: Hier zijn ze:
http://www.spads.com/uimages/gw1.jpg
http://www.spads.com/uimages/gw2.jpg
Wel grappig beestje.![]()
Nee, vandaag voor 't eerst dat ik hier in dit topic post.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]sta je wel in de OP? Anders moet je effe je IGN noemen, dan stoppen we je erbij het volgende topic.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef DarkY.NL het volgende:
15k * 5 = 75k + alle andere stuff... heb je zoveel geld nu al dan?
wachten tot de volgende BWE (Beta weekend event) en iemand zeer lief aan kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:30 schreef ARKON het volgende:
heeft er iemand een trial key voor mj ? kan ik ook ff testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |