abraham lincon?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
George Washington
Rockefeller en Gates?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wie waren de eerste 2 miljardairs in de VS ?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:12 schreef Berkery het volgende:
Rockefeller & Ford?
Het ljikt me sterk dat Washington vice-president was voordat hij president werd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ah, balen. Ik dacht dat ik in de goeie hoek zat.
je moet nog een punt vergeven en iemand anders mag de vraag stellen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom ging premier Begin van Israel nooit naar de UK ?
GMTAquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef flyguy het volgende:
[..]
je moet nog een punt vergeven en iemand anders mag de vraag stellen..
Puntje voor Berkery, sorry, hij had als eerste het antwoord goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef flyguy het volgende:
[..]
je moet nog een punt vergeven en iemand anders mag de vraag stellen..
Ik denk dat er nog een arrestatiebevel boven zijn hoofd hingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom ging premier Begin van Israel nooit naar de UK ?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een arrestatiebevel boven zijn hoofd hing![]()
De kidnapper van de vrouw of baby (?) van Lindbergh ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Berkery het volgende:
Ik doe eerst wel even een vraag:
Wie was Bruno Richard Hauptmann?
van de baby idd. ook moordenaar van de baby trouwens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De kidnapper van de vrouw of baby (?) van Lindbergh ?
wat een eikel dan in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
van de baby idd. ook moordenaar van de baby trouwens.
Kidnapper & moordenaar van Charles Lindbergh jr.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De kidnapper van de vrouw of baby (?) van Lindbergh ?
hmmm, volgens sommigen inderdaad niet, maar het is niet het antwoord wat ik zoekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef Berkery het volgende:
Omdat analfabeten niet mogen stemmen?
Polygamisten mogen niet stemmen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het heeft een hele practische reden. Een hint ? Burgelijke Stand
In Amerika is er geen burgelijke stand en bevolkingsregister. Dus weet de overheid niet wie er mag stemmen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het heeft een hele practische reden. Een hint ? Burgelijke Stand
Dat zocht ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In Amerika is er geen burgelijke stand en bevolkingsregister. Dus weet de overheid niet wie er mag stemmen.
Tenerife, een KLM Boeing tegen een PanAm, 592 overledenen ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef sportfreak het volgende:
Wat was de grootste vliegtuigramp ooit (11 september 2001 niet meegerekend), welke 2 maatschappijen waren erbij betrokken en hoeveel doden vielen er?
Juist.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tenerife, een KLM Boeing tegen een PanAm, 592 overledenen ?
Ik leef nogquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef AntonDingeman het volgende:
LangeTabbetje is niet meer.
H.M. Queen Elizabeth II?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wie is momenteel de langst zittend staatshoofd ?
Koning Bhumibol van Thailand?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wie is momenteel de langst zittend staatshoofd ?
Koning Boudewijn was principieel tegen abortus, en weigerde de abortus wet te tekenen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
![]()
Belgie heeft ooit 1 dag zonder koning gezeten. Wat was hier de oorzaak van?
Klopt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Koning Boudewijn was principieel tegen abortus, en weigerde de abortus wet te tekenen.
Nepal.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
Welk Aziatisch land (afgezien van Japan en China) is nooit gekoloniseerd geweest ?
Nu wel gekoloniseerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Tibet?
neuh, het is wel een vakantielandquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:28 schreef AntonDingeman het volgende:
Turkije?
Ja idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tis wel een moeilijke deze....
Ik dacht Kundun, maar toen wist ik de componist nog niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef AntonDingeman het volgende:
Weet uberhaupt iemand uit wat voor film de eerste 2 screenshots komen?
Eensch!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Als iedereen er mee eens is:
Frollo +1 omdat hij Kundun had geraden
Nee dat is waar. Nu krijg je helemaal dat punt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Eensch!
Maar:
Er zijn stukken van Glass gebruikt in de Truman Show, maar hij heeft niet speciaal iets gecomponeerd. Als ik de info in de IMDb correct interpreteer dan.
Yesterday-the Beatles ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:02 schreef Frollo het volgende:
Snel een nieuwe vraag dan, voordat iemand tegensputtert:
Welke song is het meest gecoverd in de geschiedenis van de popmuziek?
Idd.quote:
Boyz II Men heeft een aardige versie, verder weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:04 schreef Frollo het volgende:
Wel vreemd dat ik persoonlijk nog nooit een andere versie heb gehoord dan die van de Beatles zelf.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Echtscheiding van John en Cynthia Lennon
Dat zal wel Frequency zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In welke film communiceren Dennis Quaid en James Caviezel met elkaar, ondanks een tijdsverschil van 30 jaar?
Ja, al geef ik nu het onverwachte een klein beetje weg.. maar geweldige film inderdaad!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zal wel Frequency zijn.
Niet gezien, maar de premisse is wel interessant.
Mooi, dan wil je vast wel voor me waarnemen, aangezien ik zo weg moet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb al gespiekt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:30 schreef Gooitzen het volgende:
Karel de Grote prijs
De hint "nobelprijs" was voor jouw vraag een redelijke inkopper.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:43 schreef Gooitzen het volgende:
Ja, de hint Aken was hem. Drie weken geleden nog in de zaal geweest waar de prijs wordt uitgereikt, maar Juncker deed ook al een belletje rinkelen.
groen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:45 schreef AntonDingeman het volgende:
ja hoor
Wat voor kleur had Barbabee ook alweer?
Oh toch geen gedichten dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef Gooitzen het volgende:
Nee, geen chemie. Het waren de verhalen die hij schreef als journalist in de Boerwar.
Roze?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:52 schreef amaranta het volgende:
Mag degene die vragen stelt wel dingen opzoeken?
Juistquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Woody Harrelson en Juliette Lewis spelen Mickey & Mallory!
Dan wilde ik daarvoor graag een hulplijn inschakelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, DH niet.
Zo is 'ie goed..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:36 schreef wyccie het volgende:
Bedoel je de band waar zij in zaten, of een andere band waar ze mee samenwerkten?
In geval van het eerste: Darren Hayes is van Savage Garden. (Rob Thomas van Matchbox Twenty)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |