Zoek met google op "korting walibi"quote:
van 10 tot 6 is paar uurtjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Achtbanen![]()
![]()
Je moet ook de hele dag gaan, niet een paar uurtjes.
met dat airmiles klinkt wel ok,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zoek met google op "korting walibi"![]()
Op themepark hebben ze er een topic over
Via tmf.nl kon je ook korting krijgen.
Of 1000 airmiles + 5 eurie of gewoon bij de vvv halen, dan hoef je daar niet in de rij te gaan staan![]()
walibi is om de hoek,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:37 schreef Piovan het volgende:
OMFG Walibi sucks en zeker geen 26 pleuro waard
Ga dan naar de efteling, heb je nog een beetje theming en een mooie omgeving
De theming in Walibi is voornamelijk te vinden tussen de stoeptegels en het rondzwermend vuil
Graftakkenpark![]()
En je kan die parken onmogelijk vergelijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
walibi is om de hoek,
efteling in the middle of nowhere..
Als je vroeg begint kun je 7 uren achtbanen. Op sommige dagen zelfs 9 uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:21 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Omg 26 euro voor een paar uurtjes achtbaan
2 uur is een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
van 10 tot 6 is paar uurtjes![]()
Toegangsbewijzen en/of vouchers worden binnen 7 dagen bezorgd op het adres van de Air Miles rekeninghouderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
En je kan die parken onmogelijk vergelijken![]()
Owja het waren 2000 airmilesKlik
Je kan ze volgens mij ook gewoon via de AH kopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:50 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Toegangsbewijzen en/of vouchers worden binnen 7 dagen bezorgd op het adres van de Air Miles rekeninghouderik wil volgende week al !
[opa]Bijna 60 gulden voor een dagje vertierquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:59 schreef Repeat het volgende:
Ga huilen, pauper
Nergens anders (in NL) vind je een park met zoveel achtbanen/toffe attracties hoor.... Efteling? Ja leuk, met 2 achtbanen
dan blijf je toch lekker de hele dag in je stinkende huis zitten, dan ga ik lekker rustig in de achtbaan. Tuurlijk is het duur, maar het is het echt wel waard...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
[opa]Bijna 60 gulden voor een dagje vertier![]()
[/opa]
Precies! Als je nagaat dat je er misschien 6 uur rondhuppelt, dan betaal je nog geen 4,50 per uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:07 schreef danos het volgende:
hallo vergeet ff niet dat de bios tegenwoordig bijna 9 euro kost, dan valt 26 toch wel mee voor een dagje vertier in de rij voor de achtbaan?![]()
gewoon een goede dag uitkiezen. Ik was er laatst, langste dat ik heb moeten wachten voor een attractie was denk ik 5 minuten, en dat was voor de botsautotjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:07 schreef danos het volgende:
hallo vergeet ff niet dat de bios tegenwoordig bijna 9 euro kost, dan valt 26 toch wel mee voor een dagje vertier in de rij voor de achtbaan?![]()
3 keer vlak achter elkaar in Superman the ride, is toch wat minder.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
gewoon een goede dag uitkiezen. Ik was er laatst, langste dat ik heb moeten wachten voor een attractie was denk ik 5 minuten, en dat was voor de botsautotjes
3 keer is nietsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
3 keer vlak achter elkaar in Superman the ride Xpress, is toch wat minder.
Ja duurt lang he!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op De Vliegende Hollander![]()
Dan zie ik jou ook vast met Pasen 2007 bij de poort staan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op De Vliegende Hollander![]()
Niets.quote:
Ik heb zelfs gehoord juni/juli 2007quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan zie ik jou ook vast met Pasen 2007 bij de poort staan.
Pfff, zelfs de Tower of Terror is straks nog eerder klaar.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:31 schreef SlideAway het volgende:
Leuk park, is wel 26 Euro waard.
verkapt ik heb veel vrienden topicquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:21 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Omg 26 euro voor een paar uurtjes achtbaan![]()
Als ik met al m'n vrienden ga kunnen we beter een privé achtbaan kopen,
houden we nog geld over voor ijsjes ook![]()
The Big Shot bovenop The Stratosphere Tower in Las Vegas.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef Biancavia het volgende:
Disneyland is leuker.
Bios is ook pleuris duurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:07 schreef danos het volgende:
been there done that. Die achtbaan die zo even over het randje valt is gaafquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
The Big Shot bovenop The Stratosphere Tower in Las Vegas.
DAT is leuk!![]()
Over de entree heb ik niet echt veel te klagen, als je het inderdaad gaat verglijken met de bioscoop bijvoorbeeld.quote:[b]Op vrijdag 7 juli 2006 14:17 schreef Afwazig het volgende:[/b
Het eten en drinken is daar echt grafduur
Kocht eens een broodje warm vlees daar, 5 euro nog wat voor neergelegd.
Spamquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:21 schreef RooieRakker het volgende:
Ik zag op de Walibi site wel een vrij gemakkelijke manier om gratis 2 kaartjes voor Walibi te winnen. Stuur een foto in en hoop dat je in een week in de top 6 komt te staan. Doe er je voordeel mee![]()
Wat een nerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:21 schreef RooieRakker het volgende:
Ik zag op de Walibi site wel een vrij gemakkelijke manier om gratis 2 kaartjes voor Walibi te winnen. Stuur een foto in en hoop dat je in een week in de top 6 komt te staan. Doe er je voordeel mee![]()
Wanneer ben jij voor de laatste keer in de Efteling geweest?quote:
Is zo. Maar neem van mij aan de Walibi heftiger is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor de laatste keer in de Efteling geweest?
Ik tel er toch iets meer:
Python (classic!!!)
Pegasus![]()
Bob![]()
Vogel Rok![]()
en dan nu ook de Vliegende Hollander(sort of...)
En dan zijn er natuurlijk nog het Schip en de Piranha in dezelfde categorie....
T zal vast minder zijn dan Walibi (waar ik uit principe niet heen wil), maar in de Efteling is het iig mooier ingekleed!
Mousemicky woont op een half uurtje fietsen van de Efteling en was er toen ze klein was elke week te vinden...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef mousemicky het volgende:
T zal vast minder zijn dan Walibi (waar ik uit principe niet heen wil), maar in de Efteling is het iig mooier ingekleed!
Ik ben er een keer geweest, toen het nog Walibi Flevo was (vroegah), en vond er toen geen zak aan. Als je de Efteling gewend bent, valt t gewoon heel erg tegen qua aankleding en themaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is zo. Maar neem van mij aan de Walibi heftiger is.
Waarom uit principe daar niet heen btw?
Duideljk iemand die de laatste 10 jaar niet in de Efteling is geweest...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
Six Flags is wel 26 ballen waard.
Je hebt er leuke achtbanen, dat kan je van de meeste pretparken niet zeggen daar hebje 2 leuke achtbanen en nog wat attracties en dan ist afgelopen( zoals de efteling )
de middel of nowhere @ brabant noemen we dus Keats (Kaatshuuvel!)....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
walibi is om de hoek,
efteling in the middle of nowhere..
Walibi World vergelijken met parken in de USAquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:45 schreef Gunner het volgende:
26 euro?
Schijntje. Moet je eens naar een willekeurig park in de States gaan, dan had je gewild dat het 26 euro was.
Nee, in de Efteling hoef je nooit te wachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Walibi World vergelijken met parken in de USABen 1x met schoolreisje naar het toen nog Six Flags Holland hetende pauperpark geweest, duurde 2,5 uur voordat ik in Superman the Ride zat. Verder hadden we alleen Space Shot, El Condor, El Rio Grande en La Via Volta gehad, toen was de dag alweer voorbij. Nee geef mij maar de Efteling, daar hebben ze tenminste variatie en sfeer. Alhoewel ik veel liever naar WDW ga
Ach, die dwergen en weet ik veel wat ze in de Efteling hebben boeit me weinig idd, ik ga voor actie en dan moet je in Walibi zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:58 schreef Chanty87 het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet?Dat hele park boeit me gewoon niet, ookal hou ik van achtbanen. Een pretpark moet gewoon sfeer hebben en gezellig zijn, dat heeft WW totaal niet. Tenminste, toen het nog SFH heette niet iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |