abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:07:23 #151
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39709344
Hier gaat Zoë dus ook naar de psz, dat zal zo rond Januari zijn dan is ze 2 en half. Ik doe het ook voor het contact met andere kindjes en als voorbereiding naar de basisschool. Zoveel kindjes komen wij ook niet tegen dus leek het mij wel een verstandige stap.

Hier vanmiddag wat engs gehad, Zoë bleef hangen in een snoepje kind had het me toch benauwd en werd maar roder en roder. Ik zag gelukkig het snoepje zitten en na een haal van mijn vinger kon ik gelukkig het snoepje in beweging krijgen waardoor Zoë een kotsbeweging maakte en hem toen uitspuugde. Zoë had het benauwd maar haar moeder ook, sjees wat eng
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 00:10:18 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39709440
Rottdog, da's inderdaad schrikken, maar wel de goede reactie
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39709448
Rottdog en zoë wat een schrik
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 00:16:00 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39709578
Jij ook nog wakker Bar
pi_39709679
slaap niet meer zo lekker snachts, val meestal tegen 5en in slaap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 00:24:38 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39709802
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
slaap niet meer zo lekker snachts, val meestal tegen 5en in slaap
Ik zou willen schrijven dat ik het me kan voorstellen, maar dat klopt niet... want ik kan me er helemaal geen voorstelling van maken hoe het is...

Ik kan niet slapen omdat ik me druk maak om volgende week. Ik vertrek zondag voor een week naar Nijmegen en ik hoop zo dat alles hier goed gaat... En als ik dan aan jou denk, is alles ineens zo relatief... Maar het maakt ook dat ik eigenlijk helemaal niet weg wil gaan, wil Isa niet 'alleen' laten. Terwijl ik weet dat ze heel goed verzorgd zal worden...

Beetje wazig onder woorden gebracht maar misschien wel duidelijk.

Bar
pi_39709914
Ik kan me er iets bij voorstellen, het is ook niet niets een week zonder je meisje, die je het liefst iedere avond in wilt stoppen verhaaltjes wilt lezen mee wilt spelen enzenz.
Maar je komt na die week wel terug bij je meisje en dan kun je haar helemaal plat knuffelen

Ik wou dat ik dat ook kon zeggen...
anders even op het bankje verder gaan
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 00:34:05 #158
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39710071
pi_39710363
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:49 schreef sombie het volgende:
Ik denk dat het oogmerk van KDV en PSZ anders is. KDV is bedoeld als opvang; daarbij is het handig om de dag op een bepaalde manier te organiseren en dat is en wat schoolse organisatie.

De PSZ heeft als doel kinderen (voorzichtig) voor te bereiden op de basisschool. Bij de laatste gaat het dan vooral om dingen als het leren je stoel in de kring te zetten, daar een tijdje samen te zitten en je aandacht bij een (kort) verhaal of spel te houden.
Ik wil hier even op reageren. Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en een KDV is echt niet enkel gericht op opvang. Er wordt een deel van de opvoeding overgenomen, kinderen groeien meer in hun sociale ontwikkelingen, en op een ukken en peutergroep worden ze net zo goed voorbereid op de basisschool door spellen, activiteiten en dingen zoals memory, leco en dat soort dingen.
Misschien dat ik deze post ( en anderen) wel verkeerd interpreteer, maar het komt op mij over alsof een kinderdagverblijf maar als een oppasplek is, waar het personeel een beetje de hele dag op kinderen past en verder niks. Maar herstel mij als ik het verkeerd zie.
Back in business.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:02:19 #160
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39715172
Ik heb geen tijd nog om bij te lezen, maar wil wel even vertellen over onze kleine grote meid... Ze word zo groot ineens! Ze zegt alles na...."Is .... Nou?" "Mama Ellupe?"(mama helpen?) Mijn hele familie noemt ze ineens bij naam... Het is zo'n heerlijk monster.

Bar
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 10:09:19 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39715336
*smelt* Leuk is dat he Lishe, dan komen er ineens echte zinnen uit. Hier is 'Mama, ben je aan het doehoen?' favoriet op het moment. En ze zegt ook dingen als boterham, helicopter en nog van zulke 'lange' woorden...

Leuke site trouwens
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:03:01 #162
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39718444
ja, maar sjeen......ze is ook al bijna 2!!!!!

WIj hebben gisteren de cadeautjes voor Isa gekocht. Dus houdt de post maar in de gaten....
pi_39726238
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik wil hier even op reageren. Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en een KDV is echt niet enkel gericht op opvang. Er wordt een deel van de opvoeding overgenomen, kinderen groeien meer in hun sociale ontwikkelingen, en op een ukken en peutergroep worden ze net zo goed voorbereid op de basisschool door spellen, activiteiten en dingen zoals memory, leco en dat soort dingen.
Misschien dat ik deze post ( en anderen) wel verkeerd interpreteer, maar het komt op mij over alsof een kinderdagverblijf maar als een oppasplek is, waar het personeel een beetje de hele dag op kinderen past en verder niks. Maar herstel mij als ik het verkeerd zie.
O, zo bedoel ik het zeker niet! Het is meer dat de PSZ daar specifieker op is gericht en soms ook in samenwerking met een plaatselijke basisschool.
Ik bedoel het overigens ook niet negatief, dat een KDV op opvang gericht is. Daar hoort voor mij heel veel bij, inderdaad: een deel van de opvoeding, meer dan op een PSZ, schat ik in.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:49:21 #164
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39727282
Jolie was vannacht jaloers, vreselijk jaloers. Nog nooit meegemaakt. Ze heeft het wel eens als andere kinderen bij mij zitten ofzo maar vannacht was het echt zielig. Er was weer eens ruzie midden in de nacht en schijnbaar ging het niet zo zachtjes. Jolie wakker en ineens realiseerde ze zich dat zij niet meer bij mij op de kamer slaapt en hij wel. Tranen, dikke tranen boven een hemd en onderbroek op het randje van haar bed. 'Jullie samen. Jolie alleen' Ik kon het niet goed oppakken vannacht dus zei alleen maar domme dingen waar ze nog harder van moest huilen. 'Jolie samen liggen. Jolie hejemaal alleen' Gelukkig konden we d'r haar grote bed weer door te zeggen dat grote meisjes altijd in roze bedden slapen Maar toen we vanmorgen dit zagen liggen, liepen de tranen over m'n wangen. Ze is wel groot maar ook nog zo ontzettend klein eigenlijk.

En toen moest ze wakker gemaakt worden en draaide ze zich mopperend om. Te lief gewoon.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:52:46 #165
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39727381
Och Jolie, het valt ook allemaal niet mee om zo klein te zijn *aai*

Jasper is ook wel eens jaloers dat Coolhunk en ik samen slapen en hij en Tom apart moeten. Soms mogen ze van mij bij elkaar logeren, dat is altijd dikke pret
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_39728257
Jolie
pi_39729023
Jolie
Het is ook raar voor Jolie luchtbel zo'n verandering. Het is een kwestie van wennen en duidelijk laten merken dat haar plaats niet inneemt, maar erbij komt. En op zo'n moment lijk je niks goed te kunnen zeggen, maar dat je daar een tijd gezeten heb met haar heeft haar iig het vertrouwen gegeven dat ze niet vergeten word ook al ligt ze op een andere kamer.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 18:47:51 #168
81992 Githa
pi_39729114
Jolie dat is ook niet makkelijk ...

Jullie geloven het nooit, maar we zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest en de operatie in september is geannuleerd Een hele drastische ommekeer, maar ze vond het wonderbaarlijk wat een resultaat de spalk in combinatie met de sillicone gaf dat ze nog liever 4 maandjes aankeek zodat ze straks misschien enkel een kleine ingreep hoeft te doen. Alleen een kleine insnijden en het litteken verwijderen want de kromme stand gaat zo goed vooruit nu, hopen dat dat dus nog beter verbeterd in de komende 4 maanden.
Zoniet dan wordt de grote ingreep alsnog gedaan, wat dan ook zijn spieren en pezen betreft.
Goed nieuws dus al moet ik ook wel een beetje wennen aan de plotselinge verandering. Natuurlijk moet ik om teleurstellingen te voorkomen ook wel in gedachten houden dat het over 4 maanden alsnog niet het resultaat geeft waar we op hoopte, maar voor nu hebben we iig de hoop dat zo'n grote ingreep niet nodig is op ditzelfde handje

En wat de verzekering betreft, zij vond het vreemd en zou persoonlijk een brief richting het vgz doen met daarin de noodzaak van een spalk, rekening houdend dat de afwijzing om de 'korte' duur ging.

wat een nieuws hé
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:52:24 #169
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39729224
Wauw Githa wat een geweldig nieuws Jij blij dat je die spalk toch hebt geprobeerd Nu hopen dat de grote ingreep idd niet nodig zal zijn, en als het toch nodig is kan een nieuwe kromming van z'n vingertjes neem ik aan voorkomen worden door dan wel meteen een spalk te gebruiken, of niet? Dat alleen al lijkt me een enorme geruststelling lijkt me!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_39729249
Wat een goed nieuws Githa!!!
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 18:55:11 #171
81992 Githa
pi_39729305
Of het voorkomen kan worden weet ik niet, wel zou ze contact openemen met de ergotherapeut om het behandelingsplan door te spreken en goed op elkaar af te stemmen. Mocht het dus niet goed zijn zal dat opnieuw bekeken worden.
Het is toch de bedoeling dat hij straks bij het tweede handje, vóóraf al een spalk gaat laten aanmeten om dit probleem wat we nu hebben proberen te voorkomen.
We zullen ze alsnog vaak zien ben ik bang
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 18:59:32 #172
81992 Githa
pi_39729437
Nog ff hoor ik ben zo blij dat hij in september niet hoeft.
Niet eens voor de operatie zelf, maar vooral dat we die hele periode van genezing niet wéér in hoeven

Ik ga nog ff juichen voor onszelf
pi_39729547
Githa, ik juich met je mee
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39730504
Jordy wat fijn Githa wat moeten jullie een beetje opgelucht zijn
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:36:31 #175
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39730829
Githa, wat fijn!

Aggos, LB...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:06:31 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_39731800
Githa, wat een geweldig nieuws
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:09:45 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39731887
Githa, dat klinkt goed!

Ach Jolie toch, moeilijk is dat...
pi_39732712
Githa wat een goed nieuws!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:48:56 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39734780
Wauw, gefeliciteerd met dat goeie nieuws, Githa! Super!

En die lieve Jolie met Nijn.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:00:14 #180
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_39735146
Inderdaad superfijn Githa! Ik juich mee met je!

En Jolie, arm jaloers kleintje. Wat ben je lief in je grote-meisjes-bed.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 22:33:43 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39736355
Goed nieuws Githa

Jolietje, hier vond de foto's van jou in je grote meisjesbed zo lief dat we ook zo'n bed gaan kopen voor Isa
pi_39736808
Wat een goed nieuws Githa

En wat ziet Jolie er lief uit zo in haar bedje
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:49:59 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39736937
Lief he in d'r bedje Sjeen. Ik vond d'r eigenlijk ook te klein voor zo'n groot bed nog maar toen ze ziek was is ze er gewoon in gegaan. Verder geen aandacht aan besteed. Vannacht drong het ineens door. Ze ging er vanavond wel gewoon weer in liggen; 'Jolie bent ook lief he mama' en zo ist maar net!

Wat fijn Githa!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:57:25 #184
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39737199
Zijn er trouwens meer kindjes die niet in een zitje achterop de fiets durven?
pi_39737636
Hoe gaat het slapn nu eigenlijk Moussy?

Sorry.. Myrthe wil 't allemaal wel, Lb.
pi_39747688
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:49 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie was vannacht jaloers, vreselijk jaloers. Nog nooit meegemaakt. Ze heeft het wel eens als andere kinderen bij mij zitten ofzo maar vannacht was het echt zielig. Er was weer eens ruzie midden in de nacht en schijnbaar ging het niet zo zachtjes. Jolie wakker en ineens realiseerde ze zich dat zij niet meer bij mij op de kamer slaapt en hij wel. Tranen, dikke tranen boven een hemd en onderbroek op het randje van haar bed. 'Jullie samen. Jolie alleen' Ik kon het niet goed oppakken vannacht dus zei alleen maar domme dingen waar ze nog harder van moest huilen. 'Jolie samen liggen. Jolie hejemaal alleen' Gelukkig konden we d'r haar grote bed weer door te zeggen dat grote meisjes altijd in roze bedden slapen Maar toen we vanmorgen dit zagen liggen, liepen de tranen over m'n wangen. Ze is wel groot maar ook nog zo ontzettend klein eigenlijk.
En toen moest ze wakker gemaakt worden en draaide ze zich mopperend om. Te lief gewoon.
Wat een leuke foto's!
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:25:11 #187
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_39749432
Githa wat een fijn nieuws
pi_39750335
lieve arme jolietje, 't is ook moeilijk!! maar je hebt wel een prachtige nieuwe kamer met een heel schattig meisjes-bed. LB, piet durfde het wel meteen (het achterstoeltje) maar vraagt nog regelmatig of hij voorin mag (vond ie toch gezelliger denk ik, en bovendien moest hij dat plekje nu afstaan aan anna natuurlijk).

lishe, knap van luuke! en zo leuk he dat geklets.

en rottdog aiks eng zeg, dat rot-snoepje. gelukkig heb je snel & goed gehandeld.

bar

githa wat goed dat er zoveel verbetering bleek te zijn bereikt met die spalk. zou echt heerlijk zijn als dat een hele operatie zou schelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door bixister op 12-07-2006 13:03:59 ]
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 13:01:47 #189
81992 Githa
pi_39750542
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:56 schreef bixister het volgende:

githa wat goed dat er zoveel verbetering bleek te zijn bereikt met die spalk. zou echt heerlijk zijn als dat een hele operatie zou schelen.
Het scheelt niet een hele operatie want hoe dan ook moet hij nog een keer geopereerd worden aan dit handje, maar wel de complexiteit ervan en natuurlijk het genezings proces
Ik voel het echt als een rustpunt... en ik heb ook besloten dat we hoe dan ook doorgaan met de spalk mocht de verzeking het niet dekken....desnoods al ons spaargeld of een lening, maar als hij er werkelijk zoveel baat bij heeft kan ik dat toch niet laten verpesten door een stomme verzekering!

en het is zo leuk dat jullie mee juichen ik kijk elke keer weer terug en word er vrolijk van

[ Bericht 8% gewijzigd door Githa op 12-07-2006 13:10:00 ]
pi_39750734
ok, die ‘kleine ingreep’ zag ik voor ’t gemak even over het hoofd. maar fijn is 't! nu maar hopen dat het zich zo voortzet.
(oja en baat is met een t).
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 13:08:39 #191
81992 Githa
pi_39750784
een T it is ik vond een D wel mooi staan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 juli 2006 @ 13:36:55 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39751976
Githa, wat een goed nieuws! Ik zou inderdaad zeker doorzetten met die spalk. Je kunt de kosten in elk geval van de belasting aftrekken, mocht de vergoeding niet doorgaan, dat scheelt toch weer een beetje.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:08:13 #193
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39753243
Githa, wat goed!! En zie nu wat voor supermama je bent. JIJ bent naar de dokter gestapt, en JIJ vond dat het er niet goed uitzag. Je bent mijn heldin van de dag, en Jordy krijgt een kus omdat het zo'n held is. Waanzinnig!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 14:35:27 #194
81992 Githa
pi_39754243
Jordy is gewoon een held
maar ik wordt wel verlegen van je hoor Lishe wat ben jij ook een lieve meid hé
pi_39764295
Ik mis Ladybos, zou ze op vakantie zijn?
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:04:07 #196
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39764419
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef Anitra het volgende:
Ik mis Ladybos, zou ze op vakantie zijn?

Githa, wat een supernieuws
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 juli 2006 @ 23:48:49 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39772895
Ik ben nog 12 minuten mama van een éénjarige
  † In Memoriam † donderdag 13 juli 2006 @ 09:19:24 #198
81992 Githa
pi_39779552
Isa van harte gefeliciteerd, wowie gewoon ál 2

Jordy kan zingen
Booopa, je wouuuu tetete maaaa ( bob de bouwer, kunnen wij dat maken )
en
Opaaaaa Opaaaa meneuuuu ( Opa Opa met je grote neus, Opa laat je neus is zien het lijkt wel op een vliegmachien...Opa Opa......) datzingt oma altijd zo geweldig!
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:52:17 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39781640
Isa 2 jaar alweer! Gefeliciteerd en Sjeen natuurlijk ook gefeliciteerd met je peutertje!

Glenn ook alweer 2! Gefeliciteerd, evenals Elegantly Wasted en Digger
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:35:42 #200
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39782952
Githa wat een lekker nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')