goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef poemojn het volgende:
Hoe gaat het slapn nu eigenlijk Moussy?
Ze weet precies hoe ze je om de vinger moet winden hoor... Of heel hard lachen , of kusjes geven , bij papa een vinger in de neus steken of op de neus duwen en dan toet zeggen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef poemojn het volgende:
Isisje moet wel onder de indruk zijn van je moeder als die boos wordt
Misschien het gevoel dat ze los zit?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ja hebben we geprobeerd en ook andersom. Dus hij met haar op de fiets. Maar ze vindt het echt heel eng, ze zegt ook dat ze bang is maar ja uitleggen waarom kan ze natuurlijk nog niet.
En als ze er een ander kindje in ziet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk niet dat het aan mij ligt want bij mijnwil ze dus ook niet. De eerste keren is ze er in gezet pas later omdat ik bang was dat ik d'r anders zou schoppen
lomp opstappen
Er naast lopen ook al geprobeerd. Fietsen en hand vasthouden, één hand aan stuur andere hand op knie. Maar niks helpt. Het is ook best een diep stoeltje waar ze nog best weggezakt in zit. Dus niet echt boven de fiets ofzo. Ik weet het ook niet. Blijven proberen misschien. Maar ja zielig.
Tot hoe lang zijn ze eigenlijk besmettelijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 08:35 schreef moussy het volgende:
Ach, mijn kleine Cassie heeft de waterpokken. Gister kwamen de "muggenbulten" van het ene op het andere moment opzetten, Peet zei nog tegen Cas dat die ròtmuggen hem wel heel erg te pakken hadden genomen, tot we ook blaasjes zagen![]()
Nu weten we meteen waarom hij zo hangerig en jengelig was de laatste dagen en waarom hij steeds zere plekkies in zn mond heeft... daar zitten ze ook. Ik moet straks toch naar de tandarts, ff vragen wat er tegen te doen is. Wat was er nou ook al weer met een badje, havermout of zo? Is dat ook in een flesje te koop, of moet ik echt om havermout gaan?
* herkentquote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef snoopy het volgende:
Ja, soms vergeet je dat ze dingen natuurlijk allang zelf kunnen
Stom is dat hè? Maar vooral nu probeer ik hem zoveel mogelijk zelf te laten doen.
Maar ja, als hij niet mee wil werken moet je soms wel eens iets afdwingen.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef bixister het volgende:
dacht hij niet te herkennen te zijn, zo grappig.en dan tussendoor steeds snel even de helm af en ons geruststellen: "ik was het maar hoor, Piet!"
![]()
Ik heb er laatst naar gevraagd bij de apotheek en daar zeiden ze dat ze niks hadden voor dreumesjes....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:37 schreef Snowwww het volgende:
Zo, nog een weekje en dan zitten we in Frankrijk! Nu ben ik vandaag op zoek gegaan naar muggenmelk, maar diegene die ik heb gevonden zijn voor kindjes vanaf 3 jaar.. En ik weet zeker dat er dazen en muggen zitten op de plek waar we naar toe gaan (opa en oma zijn al helemaal lek gestoken) dus ik wil wel zulk spul hebben. Hebben jullie ervaring met muggenmelk voor een kindje van net 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |