O.quote:
Dat is Huntelaar helemaal niet op de fotoquote:
Naam? Foto? Adres?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:45 schreef babette21 het volgende:
he, leuke nieuwe jongen bij 't Jeugdjournaal!![
]
Ook grappig dat al die onfitte jongetjes en oude zeikers het blijkbaar leuk vinden om naar voetbal te kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
grappig dat de mannen hier meer interesse voor die kerel lijken te hebben dan de vrouwen
nu op ned.3 en hier: http://www.nos.nl/jeugdjo(...)/27/pepijncrone.htmlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Naam? Foto? Adres?
Wie zijn de onfitte jongetjes en oude zeikers dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ook grappig dat al die onfitte jongetjes en oude zeikers het blijkbaar leuk vinden om naar voetbal te kijken.![]()
Best te hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu op ned.3 en hier: http://www.nos.nl/jeugdjo(...)/27/pepijncrone.html
Ik distantieer mij van mijn volk. Echt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Meteen lees ik dit:
Lelijke bruid leidt tot rechtszaak
Veel plezier..
Dat is wel zó'n fout figuurquote:
Dat zijn die mensen waarvan het zo grappig is dat ze het blijkbaar leuk vinden om naar voetbal te kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie zijn de onfitte jongetjes en oude zeikers dan?
Maar goed dat ik voetbal ontof vindquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zijn die mensen waarvan het zo grappig is dat ze het blijkbaar leuk vinden om naar voetbal te kijken.!
![]()
Oude zeikerd!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat ik voetbal ontof vind.
Ik wilde je er net op wijzenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:56 schreef babette21 het volgende:
OMG, deze móet wel van dat gtstclubje komen![]()
Niet! Want ik kijk geen voetbalquote:
Voetballen kan 'ie wel maar ik vind hem zo'n kwalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is Huntelaar helemaal niet op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |