Alleen het eerste seizoen. Daarna sloeg het nergens meer op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:46 schreef Natalie het volgende:
Big Brother.. Daar het ik nooit wat aan gevonden.
Maar ondertussen is die dude hier ongelooflijk rijk van gewordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Big Brother is de grootste belediging voor een fatsoenlijk TV-programma. John de Mol zou verplicht 48 uur naar zijn wanproductie kijken om daarna te concluderen hoe slecht zijn programma in elkaar zit.
Nee, het is gewoon een slecht tv programma.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Maerycke het volgende:Big Brother
Niets is toch leuker om commentaar geven op anderen? Laat staan dat je het idiote gedrag van andere mensen de gehele dag tot in de diepste details kunt volgen. Het is gewoon ramptoerisme
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Maerycke het volgende:Big Brother
Niets is toch leuker om commentaar geven op anderen? Laat staan dat je het idiote gedrag van andere mensen de gehele dag tot in de diepste details kunt volgen. Het is gewoon ramptoerisme
Dat kun je allemaal in KLB SEX en R&P lezen. Daar hebben we geen programma met aandachtsgeile wannabe tv sterren zonder enig talent voor nodig!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Maerycke het volgende:Big Brother
Wat zij zegt.... BBquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef Natalie het volgende:
Dat hele real life-gebeuren mogen ze wat mij betreft afschaffen.
In een huis vertoeven met weet-ik-hoeveel-camera's op je gericht kun je sowieso amper 'real life' noemen. In elkaar gezet boeltje met mensen die geldbelust en mediageil zijn.
Daarnaast hebben die mensen nooit enig niveau of inhoud!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef Natalie het volgende:noemen. In elkaar gezet boeltje met mensen die geldbelust en mediageil zijn.
Dat zijn zoveel programma's.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Big Brother is de grootste belediging voor een fatsoenlijk TV-programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |