Alleen het eerste seizoen. Daarna sloeg het nergens meer op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:46 schreef Natalie het volgende:
Big Brother.. Daar het ik nooit wat aan gevonden.
Maar ondertussen is die dude hier ongelooflijk rijk van gewordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Big Brother is de grootste belediging voor een fatsoenlijk TV-programma. John de Mol zou verplicht 48 uur naar zijn wanproductie kijken om daarna te concluderen hoe slecht zijn programma in elkaar zit.
Nee, het is gewoon een slecht tv programma.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Maerycke het volgende:Big Brother
Niets is toch leuker om commentaar geven op anderen? Laat staan dat je het idiote gedrag van andere mensen de gehele dag tot in de diepste details kunt volgen. Het is gewoon ramptoerisme
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Maerycke het volgende:Big Brother
Niets is toch leuker om commentaar geven op anderen? Laat staan dat je het idiote gedrag van andere mensen de gehele dag tot in de diepste details kunt volgen. Het is gewoon ramptoerisme
Dat kun je allemaal in KLB SEX en R&P lezen. Daar hebben we geen programma met aandachtsgeile wannabe tv sterren zonder enig talent voor nodig!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Maerycke het volgende:Big Brother
Wat zij zegt.... BBquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef Natalie het volgende:
Dat hele real life-gebeuren mogen ze wat mij betreft afschaffen.
In een huis vertoeven met weet-ik-hoeveel-camera's op je gericht kun je sowieso amper 'real life' noemen. In elkaar gezet boeltje met mensen die geldbelust en mediageil zijn.
Daarnaast hebben die mensen nooit enig niveau of inhoud!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef Natalie het volgende:noemen. In elkaar gezet boeltje met mensen die geldbelust en mediageil zijn.
Dat zijn zoveel programma's.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Big Brother is de grootste belediging voor een fatsoenlijk TV-programma.
Toen Big Brother op de buis kwam maakte ik nog vrolijk Lucky Letters.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Toen Big Brother op de buis kwam, keek ik nog vrolijk naar Lucky Letters.
Oorsprong van FOK! betekent niet dat we het dan ook maar leuk moeten vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er niets mee, maar mij zit het ook niet in de weg hoor. Het is toch een beetje de oorsprong van FOK! en een beetje traditie is niet dodelijk
.
Als crew mag je best je eigen mening hebben, hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:15 schreef dennistd het volgende:
Big Brother
oh shit, ik ben crew......
eeeeehhhh, big brother is leuk
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef Maerycke het volgende:Big Brother
jezelf gruwelijk ergeren in je vrije tijd is inderdaad erg leukquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:18 schreef flugeltje het volgende:
niets leuker dan jezelf gruwelijk ergeren
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
Er zit dit jaar een zwembad in het huis. Stel je nou toch eens voor dat íemand in dat zwembad sex gaat hebben en we er caps van te pakken krijgen?
Hoe snel denk je dan dat al die azijnpissers uit dit topic in het BB forum zitten?
Ik dacht dat ergens gelezen te hebben. Weet alleen niet meer precies waar en ik kan het ook niet terugvinden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]vrij snel lijkt me
maarre: zwembad in huis? bron?
Hoe zouden die dat moeten weten? Die hebben het BB forum niet in hun AT staan en naar BB kijken ze ook niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
Er zit dit jaar een zwembad in het huis. Stel je nou toch eens voor dat íemand in dat zwembad sex gaat hebben en we er caps van te pakken krijgen?
Hoe snel denk je dan dat al die azijnpissers uit dit topic in het BB forum zitten?
Vorig jaar hadden we een beavercap. Dat was snel genoeg fok rondquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe zouden die dat moeten weten? Die hebben het BB forum niet in hun AT staan en naar BB kijken ze ook niet.
Dat is nou juist het hele eieren eten, dát het vermakelijk is. De psyche van die figuren doorgronden en daar dan weer over babbelen. Het is als roddelen met de ene collega over de ander. Alleen dan met heel veel users over een aantal deelnemers. Het is overigens niet alleen voyeuristisch. Het is ook gewoon interessant om te zien hoe mensen reageren die zolang op elkaars lip zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:08 schreef ehqo het volgende:
Ik ben niet tegen Big Brother, dat die mensen met een sociale achterstand het nou leuk vinden om zichzelf bij elkaar op te sluiten in een hok met camera's moeten zij weten. Dat mensen het vermakelijk vinden om er naar te kijken vind ik erger.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:23 schreef nikky het volgende:
Over een aantal weken is het weer zover, vanaf 20 augustus kunnen we weer dagelijks meekijken in het leven van een aantal mensen dat zich vrijwillig drie maanden lang op laat sluiten in het Big Brother huis. Uiteraard besteden we hier op Fok! weer volop aandacht aan.
Ook dit jaar zullen we weer een gedeelte van het forum inruimen om alle perikelen te volgen. Dit forum zal ergens tussen half en eind juli het levenslicht zien en moet uiteraard 'be-mod' gaan worden. Dus ben je ook zo dol op de streams, ben je niet gevoelig voor RSI, heb je een warme band met de weblog én ben je in de periode van half juli tot eind december voornamelijk overdag veel beschikbaar? Mail dan naar forum@fok.nl voor 10-07-2006.
Naast Cynix en jou nog een?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
Ze zoeken trouwens nog een modje voor BB
* Haakje uit wang trektquote:
Ah, ik had beet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:
* Haakje uit wang trekt
Ga ergens anders vissen![]()
En dat weet je al voor je uberhaubt ook maar één seconde gezien hebt?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:28 schreef most_wanted het volgende:
Big Brother is saai.
Ja en? Wat is je punt? Omdat het BB is mogen we geen pr0n meer verzamelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Vorig jaar hadden we een beavercap. Dat was snel genoeg fok rond
Simpele oplossing, niet kijken. Doe ik al jaren en werkt perfect, ik heb ook nog nooit het BB subforum bezocht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:08 schreef ehqo het volgende:
Ik ben niet tegen Big Brother, dat die mensen met een sociale achterstand het nou leuk vinden om zichzelf bij elkaar op te sluiten in een hok met camera's moeten zij weten. Dat mensen het vermakelijk vinden om er naar te kijken vind ik erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |