Neuken !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:11 schreef Q. het volgende:
Zuipen!!!
TopMovers !quote:
Wai ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:16 schreef miss_bleu het volgende:
Wai heeft net in zijn laadje een fles champagne gevonden
soort Obi Wan Kenobi maar dan van bleu d'r werkquote:
Van een duitser geleend?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef n00cL30n het volgende:
Top... Bijna weekend en een nieuwe fiets!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:25 schreef Ripley het volgende:
Soms is mijn werk wel leuk - ik moet strakjes met 2 collega's de hort op: vrijgezellen zoeken voor een project
quote:
Haai ! Waajquote:
Goeie bijdrage !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:33 schreef Jarno het volgende:
TVP.
quote:
ehm apartquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neh.. deze keer niet. Deze keer worden het deze twee(Californische import, schijnt):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik heb al een stukje erop gereden, vond het wel lekker... Heeft een relaxte stuurpositie en rijhouding, moest alleen even wennen aan het lichte sturen. (jaren alleen maar auto gereden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:43 schreef eL. het volgende:
Die voorvork - van de bovenste - veert trouwens heel bizar, vriend van me heeft ook zo'n 'fiets'.
Dat vroeg ik me dus ook net af.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef GI het volgende:
And we care because...
*stil*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef GI het volgende:
Je bent het weer met me eens J.
Lanpartiesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:53 schreef Nr.G het volgende:
Straks lekker naar Drome 13 lan!! Echt zin in om met 1600 man een weekend lang te gamen, zuipen en leechen
Zal ik hem inkoppen ?quote:
holmaatjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef GI het volgende:
Je bent het weer met me eens J.
tief op met je mooie usernr.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef Furious het volgende:
Mensen die over werk praten.
Les nummer 1:
Het is slechts een noodzaak, praat er dus niet over! [afbeelding]
zeik niet, ga met je pik spelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef Furious het volgende:
Mensen die over werk praten.
Les nummer 1:
Het is slechts een noodzaak, praat er dus niet over! [afbeelding]
zeik niet, ga met je pik spelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:58 schreef GI het volgende:
Dat hoor je vaker toch ? Dat onzekere homo's hun sexuele voorkeuren gaan spiegelen op iedereen die ze tegenkomen.
Niet goed lezen is een blijk van domheid.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:00 schreef Furious het volgende:
[..]
Jezelf quoten is blijk van eenzaamheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |