Neuken !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:11 schreef Q. het volgende:
Zuipen!!!
TopMovers !quote:
Wai ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:16 schreef miss_bleu het volgende:
Wai heeft net in zijn laadje een fles champagne gevonden
soort Obi Wan Kenobi maar dan van bleu d'r werkquote:
Van een duitser geleend?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef n00cL30n het volgende:
Top... Bijna weekend en een nieuwe fiets!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:25 schreef Ripley het volgende:
Soms is mijn werk wel leuk - ik moet strakjes met 2 collega's de hort op: vrijgezellen zoeken voor een project
quote:
Haai ! Waajquote:
Goeie bijdrage !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:33 schreef Jarno het volgende:
TVP.
quote:
ehm apartquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neh.. deze keer niet. Deze keer worden het deze twee(Californische import, schijnt):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik heb al een stukje erop gereden, vond het wel lekker... Heeft een relaxte stuurpositie en rijhouding, moest alleen even wennen aan het lichte sturen. (jaren alleen maar auto gereden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:43 schreef eL. het volgende:
Die voorvork - van de bovenste - veert trouwens heel bizar, vriend van me heeft ook zo'n 'fiets'.
Dat vroeg ik me dus ook net af.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:54 schreef GI het volgende:
And we care because...
*stil*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef GI het volgende:
Je bent het weer met me eens J.
Lanpartiesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:53 schreef Nr.G het volgende:
Straks lekker naar Drome 13 lan!! Echt zin in om met 1600 man een weekend lang te gamen, zuipen en leechen
Zal ik hem inkoppen ?quote:
holmaatjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef GI het volgende:
Je bent het weer met me eens J.
tief op met je mooie usernr.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef Furious het volgende:
Mensen die over werk praten.
Les nummer 1:
Het is slechts een noodzaak, praat er dus niet over! [afbeelding]
zeik niet, ga met je pik spelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef Furious het volgende:
Mensen die over werk praten.
Les nummer 1:
Het is slechts een noodzaak, praat er dus niet over! [afbeelding]
zeik niet, ga met je pik spelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:58 schreef GI het volgende:
Dat hoor je vaker toch ? Dat onzekere homo's hun sexuele voorkeuren gaan spiegelen op iedereen die ze tegenkomen.
Niet goed lezen is een blijk van domheid.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:00 schreef Furious het volgende:
[..]
Jezelf quoten is blijk van eenzaamheid.
Klopt. Wegwezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:02 schreef Nr.G het volgende:
Gaat weer de gezellige kant op dit topic
De wallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
Nu maar eens een serieuse vraag, waar kan ik het beste met mijn camera spelen? En dan bedoel ik dus foto's maken. Iets in de buurt van Amsterdam wat leuk is?
De Wallen doen het altijd erg goed. Alleen moet je wel goed kunnen rennen voor als de pooiers je op de hielen zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
Nu maar eens een serieuse vraag, waar kan ik het beste met mijn camera spelen? En dan bedoel ik dus foto's maken. Iets in de buurt van Amsterdam wat leuk is?
Vondelparkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
Ik zou het in een afgesloten ruimte doen met jouw voorkeuren voor die camera. Ik denk dat mensen je vreemd aankijken als je opeens gaat lopen spelen met de camera in de tram.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
Whehehe.quote:
Ah ok, parkjes enzo dus. Geen oude gebouwen ergens die wel leuk zijn? En nee, de Wallen was ik niet van plan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vondelpark
Of anders gewoon de pleinen
In de rosse buurt zou ik niet zo 1-2-3 doen, daar zijn ze niet zo happig op camera's
www.hansanders.nlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:00 schreef Furious het volgende:
[..]
Jezelf quoten is blijk van eenzaamheid.
Ik ga 300Mbit internet nemen, ik heb er genoeg van dat iedereen mijn grappen wegkaapt, dit is al de 3e keer in een week. M'n ego, wat doen ze daar bij Wanadoo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Whehehe.
Gewoon opvolgende post-id's. Close call.
Ik zou niet weten eigenlijk. Je kan ook op schiphol langs gaan. Leuke "mensenkijkfoto's"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, parkjes enzo dus. Geen oude gebouwen ergens die wel leuk zijn? En nee, de Wallen was ik niet van plan..
dam, vondelpark enz enzquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
Nee, als ik naar de spottersplekken ga dan heeft iedereen een grotere dan mij.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zou niet weten eigenlijk. Je kan ook op schiphol langs gaan. Leuke "mensenkijkfoto's"
Camera dan hè!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, als ik naar de spottersplekken ga dan heeft iedereen een grotere dan mij.
Ik bedoel ook gewoon de hallen. Niet de spottersplekkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie daar anders zat mensen met een kleine camera dan ik heb. Die ik overigens niet al te min ook uitlach.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
ej ik word oud jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef GI het volgende:
Miss, lees eerst het topic eens uitVoor je reageert.
Zodra ik zo'n ventje zie lachen laat ik gewoon mijn penis zien en loop ik verder.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zie daar anders zat mensen met een kleine camera dan ik heb. Die ik overigens niet al te min ook uitlach.
NDSM terrein in Amsterdam Noord (daar waar Awake gehouden is en waar Voltt Outdoor is)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, parkjes enzo dus. Geen oude gebouwen ergens die wel leuk zijn? En nee, de Wallen was ik niet van plan..
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodra ik zo'n ventje zie lachen laat ik gewoon mijn penis zien en loop ik verder.
Amsterdam Noord, NDSM. Check. Thanks.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
NDSM terrein in Amsterdam Noord (daar waar Awake gehouden is en waar Voltt Outdoor is)
allemaal oude gebouwen waar de gaten letterlijk inzitten
Kun je meteen opzoek naar een politiehelikopter(tje).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:19 schreef Joene het volgende:
Langs de amstel
Oeh, dat is fietsend wel te bereiken, mooi. twee vliegen in één klap.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:19 schreef Joene het volgende:
Langs de amstel
auto of fiets/lopen?quote:
Hoi,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:25 schreef Ripley het volgende:
Soms is mijn werk wel leuk - ik moet strakjes met 2 collega's de hort op: vrijgezellen zoeken voor een project
En ook inderdaad Noord/NSDM zijn leuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vondelpark
Of anders gewoon de pleinen
Hoewoi!quote:
ey Joenequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:26 schreef Joene het volgende:
Oi feef !
ey n00bje n00cl30nquote:
Fiets/lopen inderdaad, kan ook wel een auto regelen. Een vriend van me zal ook wel interesse hebben om een middag te prutsenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
auto of fiets/lopen?
fiets/lopen is pontje pakken @ centraal en dan 20-30 minuten lopen gok ik
met de fiets dus wel te doen
was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef Kreator het volgende:
Hey Faithy, heb jij een motor?
Altijd leuk, prutsen met camera's.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Fiets/lopen inderdaad, kan ook wel een auto regelen. Een vriend van me zal ook wel interesse hebben om een middag te prutsen
Ja daarom vroeg ik het ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:32 schreef Faithy het volgende:
[..]
was het maar zo'n feestheb bijna mn aanvulling in het A-gedeelte van mn rijbewijs
hopelijk over enkele maanden mn eigen fiets![]()
foto in mn icoontje is wel ik, op mn lesmotor
uh huhquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het ook..
Met dit weer gaat het bij mij ook wel weer jeuken om er weer es 1 te huren/kopen.
Als je ooit leuke ideëen op doet laat het me even weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Altijd leuk, prutsen met camera's.
Ik moet er eigenlijk ook weer eens op uit met dat ding..
Zomerfeesten, land- en luchtmachtdagen, concerten, festivals, parken, evenementen, eigenlijk is alles leuk. Vorig jaar ben ik bij Monaco a/d Maas geweest, ook een leuk foto-evenement hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je ooit leuke ideëen op doet laat het me even weten.
Ik ben net zo'n n00b als jou, omdat ik er eigenlijk nooit écht mee begonnen ben. Altijd wel de intentie gehad, maar om de of andere reden kwam het er nooit van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je ooit leuke ideëen op doet laat het me even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |