it was? alleen gesloten deuren zeker?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik vind het maar lame.
PS3 was speelbaar op de E3, maar hier in Europa (waar Sony het erg goed doet) fucken ze met de pers.
Ik vind TGS wat laat als je console 2 maanden later in de winkel moet liggen.
Weer een developer die stopt met ontwikkelen voor de PS3...quote:From Dumps PS3 Projects
Developer Tells PS3 'It's not you, it's me...'
by Susan Arendt, 08/10/2006
50 of 63 users recommend this story.
In an announcement that's sure to send the PS3 to the mirror to see if it has spinach in its teeth or something, yet another developer has abandoned projects slated for Sony's next-gen console. From Software has decided to stop production on Dark RPG and Black Blade, two PlayStation 3 RPGs that had been announced at last year's Tokyo Game Show. FROM didn't give a particular reason for the dump, but Jenny told Bobby in study hall that Cindy's sister's cousin said that she heard it was all the PS3's fault.
Ziet er erg leuk uit en vage is dat dit ook FROM software is...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef InsertCredit het volgende:
Nieuwe AC4 screenies.
[afbeelding]
En ja, dit is een launch game.![]()
Raar idd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ziet er erg leuk uit en vage is dat dit ook FROM software is...
De dev stopt met twee projecten voor de PS3, Armored Core 4 gaat gewoon door op de PS3 hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Weer een developer die stopt met ontwikkelen voor de PS3...
Daar was ik al achter, zoals je 3 posts boven je kan lezenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De dev stopt met twee projecten voor de PS3, Armored Core 4 gaat gewoon door op de PS3 hoor.
I knowquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, zoals je 3 posts boven je kan lezen
Als je het zo zegt lijkt het net of er heel veel developers stoppen met ontwikkelen voor de PS3quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Weer een developer die stopt met ontwikkelen voor de PS3...
Of je leest even doorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt lijkt het net of er heel veel developers stoppen met ontwikkelen voor de PS3.. Maar die developers die zijn gestopt kun je op hand tellen. Sony heeft support van meer dan 200 developers dus dat zit wel goed
![]()
gewoon even games.fok.nl in de gaten houdenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:15 schreef Fallen het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen naar Leipzig? Ik heb er helaas geen tijd voor, hertentamens enzo... anders was ik misschien wel gegaan. Ben wel heel erg benieuwd naar de 2 titels die Sony gaat aankondigen.
Ik wilde het ook net posten. Die PS3 is best wel enorm zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/news/article.jsp?sectionId=1006&articleId=2006081195220737049&releaseId=20060314115917309058
Fotos van de Ps3 naast de 360.
MGS games kennende zullen we nog wel 30 trailers te zien krijgen voordat we het gamen..... Ben zo benieuwd naar MGS4!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:42 schreef SToRM81 het volgende:
Er gaat wel een nieuwe MGS trailer getoond worden in Leipzig![]()
Ik ben wel erg benieuwd wat de TGS ons allemaal gaat brengen
En ik moet zeggen dat de launchtitels van de PS3 zich toch aardig kunnen meten met de huidige 360 games
tuurlijk zit er vertraging inquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:21 schreef kepler het volgende:
iemand vroeg zich af of de eject-button wel handig is geplaatst... Dat is dus niet veranderd, hopelijk zit er een vertraging in of komt de DVD er niet zover uit, anders ben je dadelijk je vinger kwijt
Je hoort gewoon eerst een sirene voordat de lade open gaatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:21 schreef kepler het volgende:
iemand vroeg zich af of de eject-button wel handig is geplaatst... Dat is dus niet veranderd, hopelijk zit er een vertraging in of komt de DVD er niet zover uit, anders ben je dadelijk je vinger kwijt
en de TV schakelt over op een nood-uitzending. Sluit ramen en deuren, en luister naar de instructiesquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je hoort gewoon eerst een sirene voordat de lade open gaat![]()
Vervolgens komt er een team langs om een contructie eromheen te bouwen opdat je je vingers niet snijdt en voor de zekerheid sturen ze ook een trauma teamquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en de TV schakelt over op een nood-uitzending. Sluit ramen en deuren, en luister naar de instructies
Nou, dat was volgens de oude specificaties van de E3 in 2005, maar die specificaties zijn inmiddels ietwat.. gewijzigd. De uiteindelijke PS3 ondersteunt max. 4 controllers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:32 schreef remondepemon het volgende:
de ps3 kan trouwens 7 controllers aan ipv 4. Wordt nog druk in de huiskamer zo.
Ik weet niet hoe groot jouw vingers zijn, maar ik voorzie geen problemen hoor. Je kan volgens mij gewoon je vinger op die knop houden en dan schuift de cd er gewoon overheen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:21 schreef kepler het volgende:
iemand vroeg zich af of de eject-button wel handig is geplaatst... Dat is dus niet veranderd, hopelijk zit er een vertraging in of komt de DVD er niet zover uit, anders ben je dadelijk je vinger kwijt
Toch wel leuk dat ze de PS3 gamers wat extra's gevenquote:PS3 versie van The Darkness wordt uitgebreider.
IGN heeft nieuwe pics van The Darkness getoond, een game die in ontwikkeling is voor de PS3 en de xbox360.
De game zou gaan lopen op 30 FPS, en in de cutscenes op 60 FPS.
De beide versie zullen toch met elkaar verschillen mede door het voordeel van de standaard HDD, Blu Ray en de tiltfunctie in de PS3 controller.
Take 2 zei dat de PS3 versie, dankzij het Blu Ray formaat meer content voor de T.V.-feature in de game kan worden ingebouwd. Nu is sprake van de Nosferatu film versie en 5 half uur durende Popey afleveringen in beide formaten, maar bij de ps3 versie denk men nog aan andere series zoals 'Witchblade'. toe te voegen, omdat het Blu Ray formaat dit gewoon mogelijk maakt.
Ook gaat men de tiltfunctie van de PS3 controller in de game inbouwen, ook zullen in de PS3 versie nog andere features zitten maar daar mag Take 2 zich nog niet over uitlaten.
is dat nu het voordeel van Blu-Ray? Extra tv-series bij een game?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat ze de PS3 gamers wat extra's geven![]()
Ik ben benieuwd hoe dat zich in de toekomst zal gaan ontwikkelen met andere multi-console spellen
Alle talen in ene op één disc: worldwide releases.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:18 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat nu het voordeel van Blu-Ray? Extra tv-series bij een game?![]()
ben wel benieuwd wat die andere functies zijn dan
gigantisch voordeelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle talen in ene op één disc: worldwide releases.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:18 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat nu het voordeel van Blu-Ray? Extra tv-series bij een game?![]()
ben wel benieuwd wat die andere functies zijn dan
quote:...We've seen some pretty awesome scenes in trailers of Lair. We know there will be dozens, if not hundreds of dragons on-screen at a given moment. We know that the riders of these dragons occasionally war while in mid-air. And we know the game uses just about every kind of texture effect in the book in the realization of these beasts.
But I think Lair will also be one of the first games to truly utilize Sony's new motion-sensitive controller. Much more so than Warhawk. Rumor has it, you'll be able to fly the dragons around with a pretty intense physics system and using the controller's tilt functionality you can send them diving to and from, swinging to the left and right or even turn them into flips.
Rumors suggest that the control mechanics run deeper, though. Imagine, for instance, being able to actually control an on-ground camera with the tilt/accelerometer functionality of the controller? I would like that. Now, another pretty picture.
More hearsay indicates that the game will be one of the first to run natively in 1080p, with some seriously detailed textures to boot. Not some upscaled fake-out job, but legitimate 1080p. How can you get past the frame buffer? Streaming, streaming and more streaming, I'm sure.
Will be interesting to see if this turns out to be the case. Certainly the guys at Microsoft have repeatedly called it an improbability and stopped just shy of shouting that it's an impossibility.
Anyhoo, some good stuff. If I were a gambling man, I'd expect to hear a lot more about Lair in the next few months. In the meantime, it's definitely one of the sole reasons why I want a PS3 right now. ...
Link:http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2006/08/15/
quote:Additionally, Starbreeze is also looking into taking advantage of the PS3's tilt controller and is considering some possible changes with another feature we can't talk about yet.
F.E.A.R. is imho een van de beste FPS games van de afgelopen jaren, sure, FPS games kunnen je ding niet zijn. Maar F.E.A.R. is zeker geen slechte titel om erbji te hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:24 schreef Diablos79 het volgende:
joepie F.E.A.R, daar ga ik voor in de rij staan
Maar je gaat er niet voor in de rij staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Retuobak het volgende:
F.E.A.R. is imho een van de beste FPS games van de afgelopen jaren, sure, FPS games kunnen je ding niet zijn. Maar F.E.A.R. is zeker geen slechte titel om erbji te hebben.
FPS zijn zeker niet mijn ding, ik heb F.E.A.R wel even gechecked op de pc toen hij uitkwam maar hij kon me niet meer boeien dan welke andere FPS. Ik geloof mensen graag als ze zeggen dat het een goede FPS is. En het kan ook geen kwaad dat hij op de PS3 komt, maar het is zo uitgekauwd nu. Het zal waarschijnlijk niks meer zijn dan een poort van de Xbox360/PC, geen reden dus om een PS3 voor te kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
F.E.A.R. is imho een van de beste FPS games van de afgelopen jaren, sure, FPS games kunnen je ding niet zijn. Maar F.E.A.R. is zeker geen slechte titel om erbji te hebben.
Kweet niet hoor, maar ik heb F.E.A.R. helemaal uitgespeeld, en uiteindelijk viel het me verdomd tegen. Veel te veel hype. Spannend, yeah right... 2x een schrik moment. Ik vond Unreal of Half-Life (1/2) spannender. Daarnaast waren de meeste omgevingen redelijk saai aangekleed en (zoals bij veel FPS'en) je kan maar één kant op. F.E.A.R., uiteindelijk gewoon een 13 in een dozijn FPS.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
FPS zijn zeker niet mijn ding, ik heb F.E.A.R wel even gechecked op de pc toen hij uitkwam maar hij kon me niet meer boeien dan welke andere FPS. Ik geloof mensen graag als ze zeggen dat het een goede FPS is. En het kan ook geen kwaad dat hij op de PS3 komt, maar het is zo uitgekauwd nu. Het zal waarschijnlijk niks meer zijn dan een poort van de Xbox360/PC, geen reden dus om een PS3 voor te kopen.
Bron: klikquote:Playstation's Online Service is functioneel
In een hands on met Full Auto 2 heeft Gamespot laten weten dat de Online service van Sony al werkend is. Gamespot heeft deze game gespeeld op een Dev kit van de PS3 waarvan eerder vandaag al een filmpje op deze site stond.
Quote:
It's also worth noting that we played Full Auto 2's multiplayer on the actual PlayStation network platform, so apparently Sony already has its online gaming infrastructure up and running well ahead of the new system's release.
Na aanleiding van 1 speelsessie op het betanetwerk kunnen ze zeggen dat Sony de infrastructuur die nodig is om miljoenen gamers te faciliteren al heeft liggen?quote:
dat staat er toch nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Na aanleiding van 1 speelsessie op het betanetwerk kunnen ze zeggen dat Sony de infrastructuur die nodig is om miljoenen gamers te faciliteren al heeft liggen?
Cool![]()
niet dat het niet zou kùnnen dat Sony echt al klaar is, maar toch..
Bron: http://ps3.ign.com/articles/726/726255p1.htmlquote:Final PS3 Dev Kit Tidbits
We checked out the final hardware sent to developers.
by Jeff Haynes
August 17, 2006 - There hasn't been a lot of information released about the PS3 development kits, controllers or even the menu system for the new console, but soon that could possibly change. At yesterday's SEGA PS3 day, we were treated to a demo of Full Auto 2: Battlelines on the latest development kit, which had recently been sent to Pseudo Interactive and other designers. Initially, we were concerned that the kits would still run extremely hot and be very loud (in fact, some people have likened the whine of the dev kit fans to that of a jet turbine), but we were pleasantly surprised to note the distinct lack of noise and heat coming from the system.
We were also told that the dev kit seemed to be extremely adaptive and easy to program for. In fact, Pseudo talked about how they hadn't put in their planned tilt sensitivity, but had literally dropped in the wireless support for the controllers on Tuesday. The controllers, which feel much lighter thanks to the removal of the rumble feature, nevertheless were solid and extremely responsive. While those weren't the finalized controllers for the PS3 itself, they felt much better than the ones that were at E3 (and were extremely easy to toggle between wired and wireless play). By unplugging the cable and pressing the PlayStation button on the controller for a second or two, we were able to engage the wireless feature. In fact, we also discovered during our multiplayer session that each controller was "smart" enough to recognize which system and what player it was initially connected to, regardless of the number of other controllers or systems in the room. This bodes well for massive LAN party play or co-op play with multiple controllers on the same system.
Speaking of LAN play, all eight dev kits were connected over the PlayStation Network in real time, which exhibited no lag whatsoever. Part of that could've been due to the massive storage capacity of each system streaming game information in tandem: each dev kit held 80 gigabytes of storage, so the multiplayer match had approximately almost a terabyte of storage synched up over the Network to stream the alpha build and accurately model the multiplayer destruction of Full Auto 2. As for the PS3 menu, it was easy to pull up in-game by quickly pressing the PlayStation button, which popped up an overlaid menu on top of the screen. The PS3 menu seems to have taken a lot of its cues from the PSP, with user features, settings, friends and game menu items. The menu appears to be a lot cleaner and sharper than the PSP but has fewer icons on it. Granted, that could also be because it was still relatively early, but it doesn't mean that, like the PSP, other features could be added to it at a later point.
Bron: klikquote:SPOnG caught up earlier this week with the good people of Sony Computer Entertainment Europe for a quick chat about all things PlayStation and we are pleased to let you know that the frustrating post-E3 wait for proper information on our PlayStation future is just about to end, with the first in a series of major announcements being made this coming Monday from Leibzig.
We can assure you that this first unveiling will, shall we say, be something you are very unlikely to have foreseen, coming from way out of leftfield. Suffice to say it brought a smile to our face as we think it will do yours. Check in here first thing on Monday when we’ll be able to disclose the full details of this announcement, as well as picking up the first tasty news droppings from all the other publishers at Leibzig.
It would also seem that Sony has seriously taken on board the many criticisms targeted at the company following a poorly received E3 PlayStation 3 showing and done what it does best – gone into lockdown mode whilst its development and marketing teams get on with the serious, hard work of ensuring that both the PS3’s technical offering and the marketing message are both spot on for the looming 17th November launch.
Bron: klikquote:Sony Computer Entertainment of America president Kaz Hirai reveals that Sony has yet to begin manufacturing the PS3; two million unit launch target still expected, but shortages anticipated.
In an extensive interview with consumer site GameSpot, Hirai stated, "We haven't started manufacturing [the PS3] yet. Some of our ops guys were actually just in China, and also in Japan just reviewing the [production] lines and everything else. But they are, again, preparing as we speak to get the manufacturing going. We've not announced and we haven't set really a specific date to say, 'As of this day we're going to start manufacturing.'"
Some analysts predicted that Sony would begin producing its next generation console in late July or early August. The company is aiming to have two million consoles ready for its worldwide launch in November.
Hirai also said that he expects hardware shortages, due to the anticipated high demand for the console.
"Since we're going with three territories, we haven't really come up with an allocation just yet," he said. "But even if you do the simple math you're talking about less than 700,000 units per territory, per major territory between launch and the end of the year. So even if there was some fluctuation--you give Japan more, you give the US more, what have you--you're going to end up with some shortages."
Many industry watchers, including executives from US retailer GameStop, have assumed the US would receive around 1 million PS3 units at launch.
"So I think that if we've done our jobs right and if we've been able to really have the consumers become interested in this product, then, unfortunately, I think it's going to be very much of a challenge to be able to meet every single unit demand that's out there in the market. That's just a logistical impossibility. Unless we suddenly say, 'Well we want to wait until June of next year to launch because we want to stockpile product,' I don't think that's the approach we want to take."
In response to Yankee Group's prediction that the PS3 will come out as the top console by 2011, Hirai was pleased with the report, but did comment on the forecasted drop in PlayStation market share. The research firm said that the PS3 would capture 44 percent of the market, down from the PS2's estimated 60 percent, as the Xbox 360 is predicted to eat up a larger piece of the pie in the next generation.
"I'd like to think that our market share will be as good--if not better--than what we've accomplished with the PS2 in the same kind of timeframe since launch," Hirai replied.
He also confirmed that Sony is planning to have its online platform ready to go at launch. "The plan is to take the console online on November 17th as we launch and I also assume as we launch in Japan on November 11th."
hmmm, 1 miljoen in de US. 1 miljoen in Japanquote:
Opzich hoeft het toch ook niet eerder te werken dan bij de launchquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:36 schreef kepler het volgende:
[..]
hmmm, 1 miljoen in de US. 1 miljoen in Japan
dan blijft er niks over voor de EU
dat laatste stukje over het online gebeuren... Klinkt niet heel erg positief als ze verwachten dat het (pas) werkt bij de launch. Maar ik ben wel benieuwd naar hoe Sony het online gedeelte gaat aanpakken
ik bedoel meer dat ze verwachten dat het werkt met de launch, maar dat het dus nog niet zeker is. In ieder geval is het niet zeker bij de Japanse release...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Opzich hoeft het toch ook niet eerder te werken dan bij de launch
Zal me verder weinig boeien(iedergeval zeker in het begin) of het online gebeuren werkt, ik ga verlopig toch niet met dat ding online
gaat niet eens om online multiplayer, maar ook om co-op, demo's, extra content, eventuele arcade-games, patches, enz.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:20 schreef Diablos79 het volgende:
Denk dat er genoeg zullen zijn die er gelijk mee online willen
Ik persoonlijk heb niks met dat hele online gebeuren(bij games). Geef mij maar gewoon een goede SP game. Maar wie weet veranderd ooit nog eens.
/agreequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:
Leuk leesvoer voor de PS3 fan: http://forums.modojo.com/showthread.php?t=142564
Ik weet niet wat ik er van moet geloven (kan best allemaal onzin zijn), maar ik ben nu wel erg benieuwd wat we allemaal gaan zien op de GC en TGS![]()
ik heb nog nooit zo'n mooi stukje gelezen wat door een fanboy is geschreven zeg... Niet 1 negatief ding over de PS3 en er waren nog een aantal dingen in het stukje waar ik heel erg mijn twijfels bij hebquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:
Leuk leesvoer voor de PS3 fan: http://forums.modojo.com/showthread.php?t=142564
Ik weet niet wat ik er van moet geloven (kan best allemaal onzin zijn), maar ik ben nu wel erg benieuwd wat we allemaal gaan zien op de GC en TGS![]()
Zonder dat stukje ben ik ook al erg benieuwd wat we allemaal op de TGS te zien krijgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:
Leuk leesvoer voor de PS3 fan: http://forums.modojo.com/showthread.php?t=142564
Ik weet niet wat ik er van moet geloven (kan best allemaal onzin zijn), maar ik ben nu wel erg benieuwd wat we allemaal gaan zien op de GC en TGS![]()
oh ik zie ze welquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:58 schreef Retuobak het volgende:
Je shots werken niet, maar men kan ze altijd nog hier bekijken:
Eerste beelden Battlefield: Bad Company
Bloedmooi imho
Dat laatste is het met namequote:Op zondag 20 augustus 2006 16:08 schreef SToRM81 het volgende:
Dat ziet er goed uit ja![]()
Toch snap ik niet dat de trailer van Killzone op E3 2005 als niet mogelijk in realtime op de PS3 wordt gezien. De graphics die daarin te zien zijn zie je tegenwoordgi toch ook wel al bijna? Of ligt het dan meer aan de animaties of de dingen die ingame gebeuren bij dat spel?
Is dat laatste niet net waar je uberhaupt de console voor koopt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:54 schreef Retuobak het volgende:
Dat weet ik, en dedicated servers komen er ook (Warhawk gaat gebruik maken van die feature)
Zou games met 60 man mogelijk maken.
Begin toch steeds positiever te raken over de PS3, nu alleen de games nog.
Ik ook! Nou ja.. ik bij 5 exclusieve qualitatieve games waarschijnlijk alquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja, daarom koop ik er ook geen totdat er minstens 10 exclusives zijn die ik leuk vind
Begin 2007 dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ook! Nou ja.. ik bij 5 exclusieve qualitatieve games waarschijnlijk al
iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Begin 2007 dus![]()
Ik haal m wel gewoon bij launch
Maar jij haalt er toch geen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ook! Nou ja.. ik bij 5 exclusieve qualitatieve games waarschijnlijk al
O ja!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef Retuobak het volgende:
Maar jij haalt er toch geen?
Dat doet Thomper toch voor je?
Da's een keukenfolie dispenser....quote:Op zondag 23 juli 2006 02:27 schreef eBay het volgende:
Of het Lifestlye media center van Bose
http://www.bose.com/image(...)nts/pc_ls28_mc_l.jpg
Een online concurrent erbij voor Live is alleen maar goed, ben alleen benieuwd of je als speler dat gratis online gaat merken in dan wel reclame tijdens spelen/laden, hogere prijzen van games, lag of gewoon helemaal niet. Hoop het laatste natuurlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:50 schreef Retuobak het volgende:
Laten ze maar mooi bij Sony Xbox Live schaamteloos kopieren
Dedicated servers erbij
en gratis
Dan heeft Microsoft een probleem
Want dan hebben ze alleen wat prijs betreft nog een voordeel
Concurrentie (en oorlog) leid(t)(en) altijd tot meer vooruitgang dan zonder. Dus ik denk dat we er sowieso wel beter op worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Een online concurrent erbij voor Live is alleen maar goed, ben alleen benieuwd of je als speler dat gratis online gaat merken in dan wel reclame tijdens spelen/laden, hogere prijzen van games, lag of gewoon helemaal niet. Hoop het laatste natuurlijk
Je betaalt er sowieso voorquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Een online concurrent erbij voor Live is alleen maar goed, ben alleen benieuwd of je als speler dat gratis online gaat merken in dan wel reclame tijdens spelen/laden, hogere prijzen van games, lag of gewoon helemaal niet. Hoop het laatste natuurlijk
quote:Hirai: PS3 shortages inevitable
Monday 21-Aug-2006 10:13 AM Only 700,000 per major territory and production hasn't begun on the next-gen console yet
Sony US boss Kaz Hirai has been speaking to GameSpot about the launch of the PS3 and he's dropped a fair few details and indeed issued some stark warnings about just how easy it will be to get your hands on the console, come this year's November launch period.
Quizzed on launch plans for the console, Hirai began by re-stating Sony's position that there would be two million units worldwide within a calendar year of launch, but on the more thorny issue of allocations per major territory he added, "Since we're going with three territories, we haven't really come up with an allocation just yet. But even if you do the simple math you're talking about less than 700,000 units per territory, per major territory, between launch and the end of the year. So even if there was some fluctuation - you give Japan more, you give the US more, what have you - you're going to end up with some shortages."
Advertisement:
Hirai then added, "Unfortunately, I think it's going to be very much of a challenge to be able to meet every single unit demand that's out there in the market. That's just a logistical impossibility. Unless we suddenly say, "Well we want to wait until June of next year to launch because we want to stockpile product," I don't think that's the approach we want to take."
So not much prospect of waking up with a PS3 delivered fresh from Santa's bulging sack this Christmas morning then, but Hirai then went to admit that Sony hasn't begun making the units themselves yet, although production is apparently, just about to kick off. "We haven't started manufacturing yet. Some of our ops guys were actually just in China, and also in Japan just reviewing the [production] lines and everything else. But they are, again, preparing as we speak to get the manufacturing going. We've not announced and we haven't set really a specific date to say, "As of this day we're going to start manufacturing.".
Despite acknowledging that shortages are inevitable, Hirai however did remain optimistic on the console's longer-term prospects saying in the light of the recent Yankee analysts report, Sony would retain its overall market share as the market plays out over the next few years. "My plan basically is to make sure that we keep at least as much market share as we have had with the PS1 and the PS2. We don't plan on ceding any of the market share to our competitors, especially after the cycle has gone deep".
ik denk dat het om de productie van PS3-units gaat, dus alle losse onderdelen in een plastic kastje mikken, en hopen dat het niet te hard rammelt als de klant het kooptquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:47 schreef SToRM81 het volgende:
De meest belangrijke onderdelen van de PS3 zijn wel al een tijdje in productie dacht ik...
Misschien willen ze nog wel wat kleine aanpassingen doen ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |