it was? alleen gesloten deuren zeker?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik vind het maar lame.
PS3 was speelbaar op de E3, maar hier in Europa (waar Sony het erg goed doet) fucken ze met de pers.
Ik vind TGS wat laat als je console 2 maanden later in de winkel moet liggen.
Weer een developer die stopt met ontwikkelen voor de PS3...quote:From Dumps PS3 Projects
Developer Tells PS3 'It's not you, it's me...'
by Susan Arendt, 08/10/2006
50 of 63 users recommend this story.
In an announcement that's sure to send the PS3 to the mirror to see if it has spinach in its teeth or something, yet another developer has abandoned projects slated for Sony's next-gen console. From Software has decided to stop production on Dark RPG and Black Blade, two PlayStation 3 RPGs that had been announced at last year's Tokyo Game Show. FROM didn't give a particular reason for the dump, but Jenny told Bobby in study hall that Cindy's sister's cousin said that she heard it was all the PS3's fault.
Ziet er erg leuk uit en vage is dat dit ook FROM software is...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef InsertCredit het volgende:
Nieuwe AC4 screenies.
[afbeelding]
En ja, dit is een launch game.![]()
Raar idd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ziet er erg leuk uit en vage is dat dit ook FROM software is...
De dev stopt met twee projecten voor de PS3, Armored Core 4 gaat gewoon door op de PS3 hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Weer een developer die stopt met ontwikkelen voor de PS3...
Daar was ik al achter, zoals je 3 posts boven je kan lezenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De dev stopt met twee projecten voor de PS3, Armored Core 4 gaat gewoon door op de PS3 hoor.
I knowquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, zoals je 3 posts boven je kan lezen
Als je het zo zegt lijkt het net of er heel veel developers stoppen met ontwikkelen voor de PS3quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Weer een developer die stopt met ontwikkelen voor de PS3...
Of je leest even doorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt lijkt het net of er heel veel developers stoppen met ontwikkelen voor de PS3.. Maar die developers die zijn gestopt kun je op hand tellen. Sony heeft support van meer dan 200 developers dus dat zit wel goed
![]()
gewoon even games.fok.nl in de gaten houdenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:15 schreef Fallen het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen naar Leipzig? Ik heb er helaas geen tijd voor, hertentamens enzo... anders was ik misschien wel gegaan. Ben wel heel erg benieuwd naar de 2 titels die Sony gaat aankondigen.
Ik wilde het ook net posten. Die PS3 is best wel enorm zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/news/article.jsp?sectionId=1006&articleId=2006081195220737049&releaseId=20060314115917309058
Fotos van de Ps3 naast de 360.
MGS games kennende zullen we nog wel 30 trailers te zien krijgen voordat we het gamen..... Ben zo benieuwd naar MGS4!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:42 schreef SToRM81 het volgende:
Er gaat wel een nieuwe MGS trailer getoond worden in Leipzig![]()
Ik ben wel erg benieuwd wat de TGS ons allemaal gaat brengen
En ik moet zeggen dat de launchtitels van de PS3 zich toch aardig kunnen meten met de huidige 360 games
tuurlijk zit er vertraging inquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:21 schreef kepler het volgende:
iemand vroeg zich af of de eject-button wel handig is geplaatst... Dat is dus niet veranderd, hopelijk zit er een vertraging in of komt de DVD er niet zover uit, anders ben je dadelijk je vinger kwijt
Je hoort gewoon eerst een sirene voordat de lade open gaatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:21 schreef kepler het volgende:
iemand vroeg zich af of de eject-button wel handig is geplaatst... Dat is dus niet veranderd, hopelijk zit er een vertraging in of komt de DVD er niet zover uit, anders ben je dadelijk je vinger kwijt
en de TV schakelt over op een nood-uitzending. Sluit ramen en deuren, en luister naar de instructiesquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je hoort gewoon eerst een sirene voordat de lade open gaat![]()
Vervolgens komt er een team langs om een contructie eromheen te bouwen opdat je je vingers niet snijdt en voor de zekerheid sturen ze ook een trauma teamquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en de TV schakelt over op een nood-uitzending. Sluit ramen en deuren, en luister naar de instructies
Nou, dat was volgens de oude specificaties van de E3 in 2005, maar die specificaties zijn inmiddels ietwat.. gewijzigd. De uiteindelijke PS3 ondersteunt max. 4 controllers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:32 schreef remondepemon het volgende:
de ps3 kan trouwens 7 controllers aan ipv 4. Wordt nog druk in de huiskamer zo.
Ik weet niet hoe groot jouw vingers zijn, maar ik voorzie geen problemen hoor. Je kan volgens mij gewoon je vinger op die knop houden en dan schuift de cd er gewoon overheen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:21 schreef kepler het volgende:
iemand vroeg zich af of de eject-button wel handig is geplaatst... Dat is dus niet veranderd, hopelijk zit er een vertraging in of komt de DVD er niet zover uit, anders ben je dadelijk je vinger kwijt
Toch wel leuk dat ze de PS3 gamers wat extra's gevenquote:PS3 versie van The Darkness wordt uitgebreider.
IGN heeft nieuwe pics van The Darkness getoond, een game die in ontwikkeling is voor de PS3 en de xbox360.
De game zou gaan lopen op 30 FPS, en in de cutscenes op 60 FPS.
De beide versie zullen toch met elkaar verschillen mede door het voordeel van de standaard HDD, Blu Ray en de tiltfunctie in de PS3 controller.
Take 2 zei dat de PS3 versie, dankzij het Blu Ray formaat meer content voor de T.V.-feature in de game kan worden ingebouwd. Nu is sprake van de Nosferatu film versie en 5 half uur durende Popey afleveringen in beide formaten, maar bij de ps3 versie denk men nog aan andere series zoals 'Witchblade'. toe te voegen, omdat het Blu Ray formaat dit gewoon mogelijk maakt.
Ook gaat men de tiltfunctie van de PS3 controller in de game inbouwen, ook zullen in de PS3 versie nog andere features zitten maar daar mag Take 2 zich nog niet over uitlaten.
is dat nu het voordeel van Blu-Ray? Extra tv-series bij een game?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat ze de PS3 gamers wat extra's geven![]()
Ik ben benieuwd hoe dat zich in de toekomst zal gaan ontwikkelen met andere multi-console spellen
Alle talen in ene op één disc: worldwide releases.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:18 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat nu het voordeel van Blu-Ray? Extra tv-series bij een game?![]()
ben wel benieuwd wat die andere functies zijn dan
gigantisch voordeelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle talen in ene op één disc: worldwide releases.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:18 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat nu het voordeel van Blu-Ray? Extra tv-series bij een game?![]()
ben wel benieuwd wat die andere functies zijn dan
quote:...We've seen some pretty awesome scenes in trailers of Lair. We know there will be dozens, if not hundreds of dragons on-screen at a given moment. We know that the riders of these dragons occasionally war while in mid-air. And we know the game uses just about every kind of texture effect in the book in the realization of these beasts.
But I think Lair will also be one of the first games to truly utilize Sony's new motion-sensitive controller. Much more so than Warhawk. Rumor has it, you'll be able to fly the dragons around with a pretty intense physics system and using the controller's tilt functionality you can send them diving to and from, swinging to the left and right or even turn them into flips.
Rumors suggest that the control mechanics run deeper, though. Imagine, for instance, being able to actually control an on-ground camera with the tilt/accelerometer functionality of the controller? I would like that. Now, another pretty picture.
More hearsay indicates that the game will be one of the first to run natively in 1080p, with some seriously detailed textures to boot. Not some upscaled fake-out job, but legitimate 1080p. How can you get past the frame buffer? Streaming, streaming and more streaming, I'm sure.
Will be interesting to see if this turns out to be the case. Certainly the guys at Microsoft have repeatedly called it an improbability and stopped just shy of shouting that it's an impossibility.
Anyhoo, some good stuff. If I were a gambling man, I'd expect to hear a lot more about Lair in the next few months. In the meantime, it's definitely one of the sole reasons why I want a PS3 right now. ...
Link:http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2006/08/15/
quote:Additionally, Starbreeze is also looking into taking advantage of the PS3's tilt controller and is considering some possible changes with another feature we can't talk about yet.
F.E.A.R. is imho een van de beste FPS games van de afgelopen jaren, sure, FPS games kunnen je ding niet zijn. Maar F.E.A.R. is zeker geen slechte titel om erbji te hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:24 schreef Diablos79 het volgende:
joepie F.E.A.R, daar ga ik voor in de rij staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |