maak het uit. oordopjes in en slapen en voor de rest ben je toch niet in je kamerquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:23 schreef xela het volgende:
jajaa NY here we come! weekje in september..
heb geboekt maar is nog niet definitief. lees nu alleen hier dat hotel pensylvania vrij crappy is... iemand nog meer ervaring met dit hotel?
hey dan zit ik er ook, dus misschien is het de moeite waardquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef kkkk het volgende:
Precies in de periode dat ik er ben is er ook de US Open kwam ik net achter (29 augustus - 10 september):
http://www.usopen.org/
Schijnt op dezelfde plek te zijn als waar ook de Mets spelen (Shea Stadium) in Queens. Zo'n 35 minuten vanaf Times Square, 20 minuten vanaf Penn station (met openbaar vervoer). Waarschijnlijk ga ik er niet heen, want 7 dagen/5 nachten NY is al behoorlijk kort... maar wie weet voor iemand anders nog een goeie tip?
Ik ken hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef twentemeisje het volgende:
* twentemeisje heeft stiekem alweer naar de vluchtprijzen voor in september gekeken....
(ik zit mezelf de gek aan te steken...)
Ik ga 's-middags 4 september naar de US Open en 's-avonds rol ik het Shea Stadium binnen voor de Mets tegen de Braves.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef kkkk het volgende:
Precies in de periode dat ik er ben is er ook de US Open kwam ik net achter (29 augustus - 10 september):
http://www.usopen.org/
Schijnt op dezelfde plek te zijn als waar ook de Mets spelen (Shea Stadium) in Queens. Zo'n 35 minuten vanaf Times Square, 20 minuten vanaf Penn station (met openbaar vervoer). Waarschijnlijk ga ik er niet heen, want 7 dagen/5 nachten NY is al behoorlijk kort... maar wie weet voor iemand anders nog een goeie tip?
Haha deed me vader ook een tijdje geleden weerquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef twentemeisje het volgende:
* twentemeisje heeft stiekem alweer naar de vluchtprijzen voor in september gekeken....
(ik zit mezelf de gek aan te steken...)
Mag ik dan niet mee in je koffer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Haha deed me vader ook een tijdje geleden weer
Denk toch dat ik binnen 1 jaar weer naar NY ga
Van newyork.yankees.mlb.com:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:37 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
Hoi ik ben een vraagje ivm de NY Yankees.
Ik heb gisteren kaartjes geboekt voor een wedstrijd als ik daar ben in september.
Nu was mijn vraag of je je fototoestel (ik neem aan van wel), maar vooral je videocamera mee naar binnen mag nemen tijdens een wedstrijd? Iemand ervaring mee?
quote:Can I bring a video or movie camera into the Stadium?
The use of movie cameras, videotape or any audio, video or interactive recording equipment is prohibited.
Kijk hier maar eens, daar staat onder meer:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:37 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
Ik heb gisteren kaartjes geboekt voor een wedstrijd als ik daar ben in september.
Nu was mijn vraag of je je fototoestel (ik neem aan van wel), maar vooral je videocamera mee naar binnen mag nemen tijdens een wedstrijd? Iemand ervaring mee?
Alvast heel veel plezier! De westkust is ook schitterend, ben daar ook eens een paar weken op rondreis geweest...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:14 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
thnx voor de snelle info, het zal dus bij foto's blijven.
Nog een kleine maand en ik ben weg!! (3 weken West Coast en 5 dagen New York)
voor welke game en welke zitplaatsen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:37 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
tegen Baltimore, tickets van 45 dollar het stuk + kostenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
voor welke game en welke zitplaatsen?
lijkt me ook wel leuk om weer een keer een wedstrijd te zien
Zo duur. Vorig jaar toen ik in NY was gewoon in de yankee shop kaarten gekocht 15 dollar prima plaatsen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
tegen Baltimore, tickets van 45 dollar het stuk + kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |