abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40561622
@MaxMark, ik begin in investment banking voor het Londen kantoor van een Amerikaanse bank. Dus ik krijg hier wat training in de zomer.

Over het water, de verhalen zijn verschillend. Meeste buitenlanders hier in training (stuk of 100) drinken het niet, maar veel Amerikanen van buiten NY ook niet, gek genoeg. Ik drink het zelf zo min mogelijk, maar goed, wie zal het zeggen? Ik denk dat je er heus wel wat last van kan hebben, het is gewoon niet zo zuiver als je gewend ben. Maar goed, slecht is het ook niet, mensen hier drinken het elke dag...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_40563708
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 01:23 schreef xela het volgende:
jajaa NY here we come! weekje in september..
heb geboekt maar is nog niet definitief. lees nu alleen hier dat hotel pensylvania vrij crappy is... iemand nog meer ervaring met dit hotel?
maak het uit. oordopjes in en slapen en voor de rest ben je toch niet in je kamer
pi_40575218
Precies in de periode dat ik er ben is er ook de US Open kwam ik net achter (29 augustus - 10 september):
http://www.usopen.org/

Schijnt op dezelfde plek te zijn als waar ook de Mets spelen (Shea Stadium) in Queens. Zo'n 35 minuten vanaf Times Square, 20 minuten vanaf Penn station (met openbaar vervoer). Waarschijnlijk ga ik er niet heen, want 7 dagen/5 nachten NY is al behoorlijk kort... maar wie weet voor iemand anders nog een goeie tip?
pi_40575278
Wat voor een tip bedoel je dan?
pi_40575768
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef kkkk het volgende:
Precies in de periode dat ik er ben is er ook de US Open kwam ik net achter (29 augustus - 10 september):

Schijnt op dezelfde plek te zijn als waar ook de Mets spelen (Shea Stadium) in Queens. Zo'n 35 minuten vanaf Times Square, 20 minuten vanaf Penn station (met openbaar vervoer). Waarschijnlijk ga ik er niet heen, want 7 dagen/5 nachten NY is al behoorlijk kort... maar wie weet voor iemand anders nog een goeie tip?
hey dan zit ik er ook, dus misschien is het de moeite waard maar volgens mij zaten wij in hetzelfde vliegtuig
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:12:55 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_40575824
* twentemeisje heeft stiekem alweer naar de vluchtprijzen voor in september gekeken....

(ik zit mezelf de gek aan te steken... )
pi_40576033
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef twentemeisje het volgende:
* twentemeisje heeft stiekem alweer naar de vluchtprijzen voor in september gekeken....

Ik ken het
pi_40576114
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef kkkk het volgende:

Ik ga 's-middags 4 september naar de US Open en 's-avonds rol ik het Shea Stadium binnen voor de Mets tegen de Braves.

En over het water...toch maar flesjes kopen dan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Butra op 07-08-2006 16:28:39 ]
pi_40586211
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef twentemeisje het volgende:

Haha deed me vader ook een tijdje geleden weer
Denk toch dat ik binnen 1 jaar weer naar NY ga
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:12:27 #185
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_40586612
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Haha deed me vader ook een tijdje geleden weer
Denk toch dat ik binnen 1 jaar weer naar NY ga
Mag ik dan niet mee in je koffer?

Het is toch erg, ben eind mei terug gekomen en wil nu al wel weer...
pi_40599054
Over een maand en 20 dagen zit ik er... Heb er weer zo'n zin an!
pi_40634551
Hoi ik ben een vraagje ivm de NY Yankees.
Ik heb gisteren kaartjes geboekt voor een wedstrijd als ik daar ben in september.
Nu was mijn vraag of je je fototoestel (ik neem aan van wel), maar vooral je videocamera mee naar binnen mag nemen tijdens een wedstrijd? Iemand ervaring mee?
pi_40634988
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:37 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
Ik heb gisteren kaartjes geboekt voor een wedstrijd als ik daar ben in september.
Nu was mijn vraag of je je fototoestel (ik neem aan van wel), maar vooral je videocamera mee naar binnen mag nemen tijdens een wedstrijd? Iemand ervaring mee?
Van newyork.yankees.mlb.com:
quote:
Can I bring a video or movie camera into the Stadium?
The use of movie cameras, videotape or any audio, video or interactive recording equipment is prohibited.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:03:43 #189
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_40635003
quote:
Kijk hier maar eens, daar staat onder meer:
- No backpacks, briefcases, attaché cases, coolers, glass or plastic bottles, cans, large purses, bags or video cameras will be permitted into the ballpark. You must leave these items in your vehicle before entering the ballpark.

Helaas dus...
pi_40635184
thnx voor de snelle info, het zal dus bij foto's blijven.

Nog een kleine maand en ik ben weg!! (3 weken West Coast en 5 dagen New York)
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:19:17 #191
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_40635293
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:14 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
thnx voor de snelle info, het zal dus bij foto's blijven.

Nog een kleine maand en ik ben weg!! (3 weken West Coast en 5 dagen New York)
Alvast heel veel plezier! De westkust is ook schitterend, ben daar ook eens een paar weken op rondreis geweest...
pi_40638095
Ik ben zelf een keer naar de Yankees geweest. Puur toeval, we wilden alleen het stadion zien en toen bleek er over een uur een wedstrijd te beginnen
Maar ik kan nu dus alleen maar bevestigen wat al is gezegd, geen rugtas of videocamera. Je kunt spullen als een rugtas inleveren bij de garderobe van een cafeetje daar naast het stadion, erg handig.
Een beetje fotocamera kan tegenwoordig ook al redelijke filmpjes maken, dus die moet je gewoon meenemen. Toen ik er was heb ik de mazzel gehad om precies op tijd mijn filmpje te starten op het moment dat er een homerun werd gemaakt. Geen geluid, maar erg leuk filmpje
  woensdag 9 augustus 2006 @ 13:56:41 #193
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_40642649
Idd. fotocamera mag wel, maar geen videocamera meenemen naar de Yankees. Mag in Madison Square Garden ook niet trouwens. Maar toen we het aan de security vroegen keek hij ons aan of we gek waren. Volgens hem hadden we dat ding toch gewoon onder onze jas kunnen verstoppen toen we naar binnen gingen. Hebben we op zijn advies dus maar gedaan...

(was overigens wel voor 11 sept. 2001. Zou het nu niet meer proberen om iets te verbergen )
pi_40645706
quote:
voor welke game en welke zitplaatsen?

lijkt me ook wel leuk om weer een keer een wedstrijd te zien
pi_40648507
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:23 schreef staticdata het volgende:

[..]

voor welke game en welke zitplaatsen?

lijkt me ook wel leuk om weer een keer een wedstrijd te zien
tegen Baltimore, tickets van 45 dollar het stuk + kosten
pi_40650112
Die wedstrijd ben ik in 2000 ook bijgeweest Leuk om mee te maken
pi_40650204
Orioles.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40650681
Daar speelt/speelde toen de zoon van eoa honkbalheld. Ricketts jr ofzo? Die kreeg nog een staande ovatie van het thuispubliek.
pi_40666051
Euj,

Heb me de afgelopen door een behoorlijk aantal NY-topics heengeworsteld, dus me net maar even geregistreerd enn: hierbij m'n eerst post.
Volgende week ga ik voor 3 weken naar de USA; Chicago en NY. Heb gelijk een vraagje mbt de taxes. Als ik online wat hostels bekijk staat er bij de meeste bij 'taxes not included'. Kan iemand mij vertellen op welke extra kosten ik hierbij moet rekenen? Is dat zo'n 4 euro pn, of moet ik op meer rekenen? Zit in de goedkope hostels-prijsklasse, tussen de 25 en 35 $ pn.

Hoop op een antwoord, zodat ik die prijzen wat in perspectief kan zien. In vergelijking zeg maar met hostels waar de taxes wel included zijn in de prijs.

Thnx alvast.
your simple words just don't move me.
pi_40676297
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:

[..]

tegen Baltimore, tickets van 45 dollar het stuk + kosten
Zo duur. Vorig jaar toen ik in NY was gewoon in de yankee shop kaarten gekocht 15 dollar prima plaatsen.
Camera mag je mee nemen. Tas echter niet! Ik had vorige keer dus een tas bij me en aangezien me hotel vlak bij times squire lag kon ik die niet even terug brengen. uit eindelijk bij een of andere vage bowling tent opgeslagen.
Als ik eind sept. er weer ben ga ik zeker weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')