Hee zeg!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
nee sukkels als armageddos
Wat is er Arcee?quote:
en hoe voelt dat nu?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:49 schreef svann het volgende:
Ik bagger praktisch nooit.
Dat jij meegaat in die irritante zooi zegquote:
Jij niet hoorquote:
Ja, ik wil ook eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat jij meegaat in die irritante zooi zeg
Zelfs een uitgemolken tegenwoordig?quote:
We zijn niet meer wat we geweest zijn, San.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:47 schreef Sanne het volgende:
Wat is er Arcee?
Ik bedoel maar, daar moet men toch nog enige moeite voor doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:52 schreef svann het volgende:
[..]
Kamelen zijn eigenlijk wel wat meer klasse, sig.
er rust een smet op de naam oldbies tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zijn niet meer wat we geweest zijn, San.
quote:
Ik heb altijd de onweerstaanbare behoefte om in kamelentopics te posten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:52 schreef svann het volgende:
[..]
Kamelen zijn eigenlijk wel wat meer klasse, sig.
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs een uitgemolken tegenwoordig?
Het is bij benadering niet eens leuk
Klopt, Arcee!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zijn niet meer wat we geweest zijn, San.
Ja, een pisvlek zou je ook kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:54 schreef Sanne het volgende:
er rust een smet op de naam oldbies tegenwoordig.
Waarom dan toch zo meedoen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:55 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
En voor de toeschouwer is er al helemaal geen bal aan.
Daarom.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
er rust een smet op de naam oldbies tegenwoordig.
Niet zo Arceequote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, een pisvlek zou je ook kunnen zeggen.
Respect krijgen we zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Daarom.
We moeten ons een beetje aanpassen en laten zien dat we niet te goed zijn voor het eenvoudige(n van geest) newbie spamwerk.
Aanpassen staat niet gelijk aan verlagenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Daarom.
We moeten ons een beetje aanpassen en laten zien dat we niet te goed zijn voor het eenvoudige(n van geest) newbie spamwerk.
Respect.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is samen met 't kamelen van tegenwoordig topic toch wel 't meest nuttige topic.![]()
Dat ging vannacht echt soepelquote:
Let it go bro, let it go...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de onweerstaanbare behoefte om in kamelentopics te posten.![]()
Het hoe en waarom is me nog niet helemaal duidelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |