Hee zeg!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
nee sukkels als armageddos
Wat is er Arcee?quote:
en hoe voelt dat nu?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:49 schreef svann het volgende:
Ik bagger praktisch nooit.
Dat jij meegaat in die irritante zooi zegquote:
Jij niet hoorquote:
Ja, ik wil ook eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat jij meegaat in die irritante zooi zeg
Zelfs een uitgemolken tegenwoordig?quote:
We zijn niet meer wat we geweest zijn, San.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:47 schreef Sanne het volgende:
Wat is er Arcee?
Ik bedoel maar, daar moet men toch nog enige moeite voor doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:52 schreef svann het volgende:
[..]
Kamelen zijn eigenlijk wel wat meer klasse, sig.
er rust een smet op de naam oldbies tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zijn niet meer wat we geweest zijn, San.
quote:
Ik heb altijd de onweerstaanbare behoefte om in kamelentopics te posten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:52 schreef svann het volgende:
[..]
Kamelen zijn eigenlijk wel wat meer klasse, sig.
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs een uitgemolken tegenwoordig?
Het is bij benadering niet eens leuk
Klopt, Arcee!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zijn niet meer wat we geweest zijn, San.
Ja, een pisvlek zou je ook kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:54 schreef Sanne het volgende:
er rust een smet op de naam oldbies tegenwoordig.
Waarom dan toch zo meedoen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:55 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
En voor de toeschouwer is er al helemaal geen bal aan.
Daarom.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
er rust een smet op de naam oldbies tegenwoordig.
Niet zo Arceequote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, een pisvlek zou je ook kunnen zeggen.
Respect krijgen we zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Daarom.
We moeten ons een beetje aanpassen en laten zien dat we niet te goed zijn voor het eenvoudige(n van geest) newbie spamwerk.
Aanpassen staat niet gelijk aan verlagenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Daarom.
We moeten ons een beetje aanpassen en laten zien dat we niet te goed zijn voor het eenvoudige(n van geest) newbie spamwerk.
Respect.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is samen met 't kamelen van tegenwoordig topic toch wel 't meest nuttige topic.![]()
Dat ging vannacht echt soepelquote:
Let it go bro, let it go...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de onweerstaanbare behoefte om in kamelentopics te posten.![]()
Het hoe en waarom is me nog niet helemaal duidelijk.![]()
Het viel wel op. De rest negeerde je gewoon...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:03 schreef svann het volgende:
Het valt toch wel op dat ik geregeld mezelf quote, hoop ik.
Of in dit gezelschap niet.
Ca va?quote:
quootquote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:03 schreef svann het volgende:
Het valt toch wel op dat ik geregeld mezelf quote, hoop ik.
Vannacht is het een druppel in de emmer.quote:
De kamelen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:03 schreef Arcee het volgende:
Wat is er met die kamelen, trouwens? En heeft het ook iets met tenen te maken?
Hiermee worden geen topics verkloot, PS.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet zo Arcee![]()
Ook newbies ergeren zich hieraan.
Okay... ik lijk dus een deel te hebben gemistquote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:09 schreef svann het volgende:
[..]
Vannacht is het een druppel in de emmer.
Bovendien ben ik goed melig na al die flamestyle discussies over oldbies.
Dat vooral eigenlijk.
En dan is een beetje spammen wel gewoon leuk voor de afwisseling.
Hier worden geen topics mee verziekt. Dat vind ik nooit acceptabel.
Meer kun je niet doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:10 schreef svann het volgende:
En dan doe ik nog wel zo mijn best tegenwoordig.![]()
Ondertussen ben ik bij svannquote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:11 schreef svann het volgende:
[..]
Hiermee worden geen topics verkloot, PS.
Straks is het forum gewoon weer op orde.
Lange tenen, hele lange tenen, ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:03 schreef Arcee het volgende:
Wat is er met die kamelen, trouwens? En heeft het ook iets met tenen te maken?
Gezellie.quote:
Dat is mooi dubbel op te vatten, maar het klopt minder dan het lijkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:03 schreef leejow het volgende:
[..]
Het viel wel op. De rest negeerde je gewoon...
Een doorn in het oog.quote:
quote:
Nou, gemist is een groot woord.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay... ik lijk dus een deel te hebben gemist
Is me nu wel duidelijk waaromhet ermee eens zijn is een ander verhaal
quote:
Dat zijn details, Arcee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:22 schreef Arcee het volgende:
[..]Zelfs bij zeer extreme hitte kunnen ze langere tijd zonder water. Na zo’n droogte-periode kunnen ze in 1 uur ca. 200 liter water drinken.
200 liter in een uur.
Slaap lekker, PS.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen gaat
Trusten voor wie ook zo gaat kooien
Truste PS.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen gaat
Trusten voor wie ook zo gaat kooien
Details? Dat is waanzinnig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:25 schreef svann het volgende:
Dat zijn details, Arcee.
Ja, maar nu hebben we het even over de tot waanzin drijvende kracht van de virtuele kameel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |