Een van de laatste posts.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef CasB het volgende:
Klein schopje maar weerHij is toch bijna vol.
Gister bassdrumvellen besteld (Aquarian Superkick II en Regulator), oordopjes (Was 1 alpine dopje kwijtgeraakt) en een snoertje voor onze immer geldloze gitarist (mocht het een kutsnoertje zijn dan hou ik hem zelf, kan ik ook weer een beetje gaan gitaarpingelen
)
Omdat hij altijd blut is (en hij is bijna jarig, dus misschien wordt het wel zijn verjaardagscadeau). Ohja, en omdat hij zelf geen (goed) snoertje heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Een van de laatste posts.
Maaruh, waarom moet jij een snoer voor jullie gitarist kopen ?
Zijn de pads makkelijk uit te breiden, of heb je maar een paar ingangen waar je een x-aantal op kan aansluiten?quote:
Is voor een gitarist altijd leuk om te krijgen, net als dat ik drumstokjes heb gekocht voor Dazzled's verjaardagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Omdat hij altijd blut is (en hij is bijna jarig, dus misschien wordt het wel zijn verjaardagscadeau). Ohja, en omdat hij zelf geen (goed) snoertje heeft
Heel makkelijk, je doet er een stekkertje in en klaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:09 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Zijn de pads makkelijk uit te breiden, of heb je maar een paar ingangen waar je een x-aantal op kan aansluiten?
mijn ouders betaalden de set en die hebben ook geen oneindige hoeveelheid geld you knowquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:48 schreef BOKA het volgende:
Prima set, alleen waarom van die kutbekkens?
Als ik jou was had ik even doorgespaart voor een paar fatsoenlijke ziljdijan's/sabians/paistes/etc.
Thanks voor de tips! Ik ga deze vakantie flink veel oefenen iig want in september moet ik aan de slag bij pop & sounddesign. ( opleiding tot zelfstandig ondernemer in de popindustrie, instrument is drums uiteraard). Ik was bang dat ik 1 van de weinige was met dit probleem maar het is eigenlijk vrij logisch. Maar ja, veel oefenen dus!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:55 schreef BOKA het volgende:
Wat je eigenlijk altijd moet doen als je rudiments speelt, is om met zowel links als rechts te beginnen; dus 1 serie met links en 1 met rechts. (Dus met singlestrokes zowel Rlrlrlrlrlrlrlrl als Lrlrlrlrlrlrlrlr) Op die manier ontwikkelen allebei je handen even snel.
Je kunt ook met links de hi-hatt gaan spelen, dat scheelt ook alweer.
Helaas blijft er altijd wel 1 hand beter dan ander, simpelweg omdat je links- of rechtshandig bent.
Om dat "probleem" te verhelpen zou je kunnen proberen om met je andere hand dan normaal te schrijven, hand geven, billen afvegen, soep eten, ramen lappen, enz. enz.
Als je perse een nieuwe wilt, moet je gewoon op internet kijken op www.feedback.nl en www.dirkwitte.nl. Op dat soort sites vind je meestal wel een prijsopgave, al denk ik niet dat het heel erg veel van elkaar zal schelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:13 schreef Raphaelo29 het volgende:
tvp, *linkshandige drummer meldt![]()
sinds mijn DBass gejat is (Iron Cobra) ben ik op zoek naar een goedkopere nieuwe....iemand suggesties? ben ooit begonnen met een dixons, maar dat was niet zoveel....iron cobra ismaar erg duur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |