Dire Straits - Money For Nothingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:24 schreef doeka het volgende:
Nog maar een muziekvraag dan.
Wat was de eerste clip die gedraaid werd op MTV Europe?
Ja, ik moet zeggen dat ik blij zal zijn als dit deel ten einde komtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
De snelheid ligt inmiddels wat hoger, hij is al goed beantwoordt
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dire Straits - Money For Nothing
Dan kan ik gaan slapenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik blij zal zijn als dit deel ten einde komt
nee mtv is usa en mtv europa is vanuit londenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
MTV Europe ios toch niet dezelfde als de gewone MTV?
Ja, wat een rottopic. Ik heb nog geen enkel puntje gescoordquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:25 schreef Asmodian het volgende:
Ja, ik moet zeggen dat ik blij zal zijn als dit deel ten einde komt
Je loopt achter de feiten aanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:26 schreef Byte_Me het volgende:
bohemion rhapsody? dat was toch een vd eerste videoclips?
quote:
George Michael zong toch ook over MTV?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
(niet voor punten: in welk liedje van nu wordt de zin 'I want my MTV' uit dat liedje van Dire Straits geciteerd'?)
Gatalan +2 (en het andere antwoord was 'In The Morning' van Razorlight, aanradertje bij deze..)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:28 schreef Gatalin het volgende:
Penguins?
Bestaat wel degelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
Die bestaat niet toch? Dat was toch een grapje van die reclame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |