Tja, ik ben een beetje over-meet op het moment. Zit zaterdag ook al met fokkers in het Vondelpark... heb nog een leven ernaast ookquote:
Je weet zelf ook wel dat dat gewoon niet waar isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik ben een beetje over-meet op het moment. Zit zaterdag ook al met fokkers in het Vondelpark... heb nog een leven ernaast ook.
Gaan we meeten met z'n tweeënquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat gewoon niet waar is![]()
of een van de zoveel andere klonenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
roman = pizzakoppo voor de n00bs onder ons.
JOEHEE!
Was hij niet jouw kloon?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of een van de zoveel andere klonen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne knows best, lekker puh![]()
[afbeelding]
Er komen geen kindertjes, sorry mate.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef Kindervriend het volgende:
Niemand komt. Heel die kutmeet gaat niet door.
Misschien kun je haar meeten, spreek af, zorg dat je elkaars nummer niet hebt, bel vervolgens iemand uit bed voor haar nummer op de dag dat je hebt afgesproken en loop elkaar dan volledig misquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Kindekes zat op 't strand.
Komt mei-stiertje ook?
Ik kom nog steeds misschien maar sta al eeuwen verkeerd op die lijstquote:
veldmuis wiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je toch nog een bekende naam in je topic he!!
HALLO TWEAKERS!!!111einzquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die nog niet door de roofvogels uit t veld gehaald is ?
Doen we het stiekemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, daarom! Laat dat kusje dan maar.
Dan kan het toch niet stiekem, muts!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ok, ik zie je zaterdag 29 juli in Scheveningen.
Weet je hoeveel zand daar aanwezig is, oneindig veel water, als je wil kan je je goed verstoppen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan kan het toch niet stiekem, muts!.
Nee, dat weet ik niet en oneindig water kan niet maar toch. Hmm, ik ga er even goed over nadenkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zand daar aanwezig is, oneindig veel water, als je wil kan je je goed verstoppen.
Ga je je tieten laten zien dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef purplerose het volgende:
Ik zorg wel ff ervoor dat de hulk de andere kant opkijkt
Dealquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef purplerose het volgende:
Ik zorg wel ff ervoor dat de hulk de andere kant opkijkt
It always works!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga je je tieten laten zien dan?!!!!111
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet en oneindig water kan niet maar toch. Hmm, ik ga er even goed over nadenken
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
Goed nagedacht, laat dat kusje maar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |